נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אביזרים שונים להנאה זוגית

אביזרי מין הינו עולם רחב ומגוון מלא עיצובים, אפשרויות וסוגים שונים של צעצועים ואביזרים. ישנם אביזרים לעינוג עצמי, לעינוג בזוג ומגוון העיצובים הרחב מאפשר בחירה נרחבת בין גדלים ופונקציות שונות. ההנאה הזוגית בחיי המין יכולה להשתדרג ולעורר עניין והנאה חדשה כזוג באמצעות האביזרים השונים הקיימים כיום. במאמר זה, נספר מעט על האביזרים ועל עלויותיהם.

 

אביזרי מין לזוגות

חנות סקס הינה מקום בו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לשדרוג חיי המין. אם ישנו עניין להשתמש בצעצועים אלו בזוג, ישנו מגוון ענק של מוצרים לגיוון ושינוי חיי המין הנוכחיים. מוצרים אלו קיימים בכל רמות הסקרנות והתעוזה. ישנם מוצרים עדינים כמו שמנים ארמוטיים מגרים, ישנם משחקי קופסא עם משימות שונות וישנם מוצרים למתקדמים יותר כמו שוטים, אביזרים רוטטים ועוד.

חנות אביזרי מין יכולה להיות מרחב מעניין להרחבת ושידרוג חיי המין הזוגיים. בחנות "אמור שופ", תוכלו למצוא אביזרי מין לעינוג הדדי, תלבושות שונות, משחקים מפתיעים ועוד מוצרים באמצעותם תוכלו לחקור ולגלות עוד על חיי המין באמצעות הפרטנר או הפרטנרית שלכם.

 

מוצרים ראשוניים

במידה והמילים כמו "דילדו" או "ויברטור" מלחיצות אתכם, ניתן להתחיל להשתמש כזוג במוצרים עדינים יותר מהם מפיקים הנאה ביחד. חנות סקס "אמור שופ", מציעה משחקי קופסא שונים כמו טריוויה למשל, המאפשרת לבני הזוג לגלות יחד מהם העולמות המיניים המעוררים בהם סקרנות ומשם לנסות ולהתנסות יחד.

זאת ועוד, מוצרים נוספים הגורמים לגירוי כמו נוצה, כיסוי עיניים או כיסוי לפטמות הינם מוצרים שתוכלו לרכוש בחנות "אמור שופ" החל מ – 59 שקלים בלבד. תלבושות שונות כמו גרביון רשת, תחתוני תחרה או מסיכות מקושטות לפנים הינם מוצרים שתוכלו לרכוש החל מ -70 שקלים. בעזרת צעצועים אלו, תוכלו לפלפל את חיי המין ולחקור יחד מה מעורר אתכם כזוג ומה מסב עבורכם הנאה. ג'ל ושמנים שונים, ניתן להשיג גם בחנות החל מ – 80 שקלים בלבד.

 

מוצרים נועזים

במידה ויש בכם רצון להוסיף אביזרים מינים להנאתכם הזוגית ובא לכם "להעז", ישנם מוצרים שונים אותם תוכלו להוסיף. טבעת רטט אורזמה למשל, הינו המוצר הראשוני אותו תוכלו לרכוש החל מ –  39 שקלים. מוצרים רוטטים נוספים קיימים כמו ויברטור או טבעות חיזוק, הינם מוצרים שתוכלו להשיג בחנות "אמור שופ" החל מ – 79 שקלים בלבד. ביצת רטט או שוט זנבות, הינם מוצרים נועזים נוספים שיכולו להסב הנאה הדדית, אותם ניתן להשיג מ – 85 שקלים.

 

לסיכום

צעצועי מין לזוג הינו עולם רחב ומגוון בו תוכלו לחפש ולמצוא צעצועים לכל הרמות והחשקים. אם עולם זה מסקרן אתכם אך עדיין מעט מחשיש, תוכלו להתחיל באלו העדינים יותר ללא הוצאה כלכלית כבדה מידי ולגלות יחד מה מסב לכם כזוג הנאה.