נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ויאגרה ללא תופעות לוואי

בשנת 1986 אחד הכימאים המבטיחים של חברת פייזר ערך ניסוי בתרופה חדשה שהייתה מיועדת לטיפול בחולי לב לצורך הורדת לחץ הדם. להפתעתו גילה הכימאי הצעיר שהגברים שהשתתפו בניסוי התלוננו על תופעת לוואי עיקרית שהייתה זקפה.

לאחר ניסויים נוספים החלו לשווק את תרופת הפלא בסוף שנות ה-90 של המאה ה-20. אך כמו כל תרופה אחרת שמכילה חומרים כימיים, התרופה גורמת לתופעות לוואי אחרות ולא רק לזקפה. כיום, ניתן להשיג גם ויאגרה בלי תופעות לוואי וליהנות מכל החבילה.

 

מהי ויאגרה בלי תופעות לוואי?

ויאגרה ללא תופעות לוואי היא ויאגרה המכילה חומרים טבעיים ביניהם צמחי מרפא כמו גינקו בילובה , ארגינין, פירות יבשים, אבץ, ויטמינים ומינרלים. לא רק שהיא תמנע תופעות לוואי, גם תוכלו לרכוש אותה ללא מרשם רפואי וליטול אותה בצורה בטוחה.

בשונה מהוויאגרה הרגילה שגורמת לתופעות כמו: הסמקה, כאבי ראש, עילפון ועלולה לגרום לעיוורון ולהזיק לחולי לב, הוויאגרה הטבעית תגרום רק לזקפה של 4 שעות לאחר גירוי מיני. בנוסף, הוויאגרה טובה לטיפול ביתר לחץ דם ריאתי, תחליף לתרופות נוגדות דיכאון ומסייעת לבעיות פוריות אצל נשים.

 

אלו חומרים טבעיים יש בוויאגרה ללא תופעות לוואי?

גינקו בילובה – צמח המסייע לזיכרון ולהגברת זרימת הדם. גברים הנוטלים תרופות נגד דיכאון וכתוצאה מכך סובלים מאין אונות ישפרו את התפקוד באמצעות חומר זה.

ארגינין – חומצה אמינית טבעית שמסייעת לזרימת הדם. גברים הסובלים מאין אונות כתוצאה מהפרעות במחזור הדם ישמחו לקבל חומר טבעי מבלי שלחץ הדם שלהם ירד.

ספונינים סטרואידים – אלו חומרים טבעיים שמקורם מפירות יבשים.

ויטמין E – מגביר את זרימת הדם ומעכב את תהליך הזקנה הפיזי של הגוף. ויטמין זה ישפיע היטב על גברים בגיל 40-70 הסובלים מאין אונות כתוצאה מהזדקנות.

 ויטמין B3 – מסייע להורדת לחץ ומתחים.

אבץ – מעורר את החשק המיני ושומר על תאי הזרע והטסטוסטרון.

בין היתר הוויאגרה הטבעית מכילה שיבולת שועל, דקל ננסי, דמיאנה ועוד. כל המרכיבים הללו מחזקים לא רק את המערכת ההורמונלית, אלא מסייעים לאנרגיות בגוף ולעוררות מינית בריאה המשפיעה גם על הביטחון העצמי של הגבר ועל תחושת ההצלחה. יתרה מכך, זהו הפתרון האולטימטיבי לחולי לב ולחץ דם מאחר ואין לוויאגרה הטבעית תופעות לוואי.

 

החשיבות של תרופות ללא תופעות לוואי

כל אדם שנטל אי פעם בחייו תרופה עם הרכב כימי, בוודאי חש בתופעות לוואי כמו בחילות, סחרחורות, דופק מואץ, עייפות יתר, כאבי ראש, רעב מוגבר או חוסר תיאבון, אלרגיה בעור, אדמומיות, גירוד וכיוצא בזה. בימינו הרפואה התקדמה וגם הרופאים הקונבנציונליים מפנים את המטופלים לרפואה הטבעית.

כאשר מדובר על צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים אין שום חשש שיהיו תופעות לוואי. ההיפך הוא הנכון, עם תרופות טבעיות ההרגשה טובה יותר, מצב הרוח מרומם והאנרגיה זורמת בגוף.

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך

כמה עולה סוכן בט365
כמה עולה סוכן בט365?

סוכני בט365 הם סוכני בטים אשר זמינים עבורכם בכל ימות השנה, 365 ימים. כל עוד אתם מעוניינים להמר על

איך להגדיל את הפין
איך להגדיל את הפין

אם גם אתם מדדתם את איבר מינכם בכפייתיות כילדים, כאילו שבפעם ה50 הסרגל יציג תוצאה שונה, נחרדתם מהמחשבה על

תחליף ויאגרה יעיל וטבעי
תחליף ויאגרה יעיל וטבעי

ויאגרה היא אחת התרופות המוכרות ביותר בעולם לפתירת בעיות עוררות מינית אצל גברים. למרות התפוצה הרחבה שלה, יש לה