נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מקרן Cheerlux CL900 – האם שווה ?

עם כניסת מקרני הלד בשנים האחרונות לחיינו, אנו נתקלים במגוון מאוד רחב של מקרני לד הטוענים דברים רבים ולרוב אין גיבויים מאחורי דבריהם, דרושה עין חדה על מנת להבחין בין החיקויים ו מתחזים אל הדבר האמיתי, ה- CL900 החדש מבית Cheerlux הוא בדיוק המוצר המתאים לבחינה כזו.

מדובר על מקרן לד עם רזולוציה 1080p full HD, אשר מספק 3500 לומנס, מספר אשר גבוה בצורה לא אופיינית במיוחד כאשר מדובר על מקרן לד, יחד עם עוצמת התאורה משולב יחס ניגודיות גבוה אשר עומד על כ 1:50,000, גם כן מספר גבוה לכל הדעות למקרן לד, מסקרן מאוד לראות אם בבחינה אמיתית על רטוב יספק ה- CL900 את המספרים האלו בפועל. הנתונים של ה- CL900 מעודדים מאוד על הנייר וגם כן קיבלנו עליו המלצות חמות מאוד, אם יספק ה- CL900 את המספרים כמו שהם על הנייר אזי מדובר על מתמודד חזק מאוד למקרן מומלץ ומנצח לשנת 2022.

[ ראו כאן מבצעי מקרנים במחירים הכי זולים בישראל ]

 

מפרט טכני

דגם: Cl900 Cheerlux

טכנולוגייה: LED

רזולוציה טבעית: 19201080X

עוצמת הארה: ANSI LUMENS 3500

ניגודיות: 1:50,000

גלגל מנורה: 6 צבעים

גודל מסך: 30 עד 300 אינצ’

יחס הקרנת תמונה: 16:9  או 3:4

חיי מנורה: עד 30,000 שעות

משקל: 2.2 ק"ג

כניסות: כניסת usb, כניסת hdmi, כניסת+יציאת  אודיו, כניסת vga

מאפיינים יחודיים: רמקול עוצמתי, חיבור usb-c

 

פתיחת האריזה.

תחילה, בפתיחת האריזה כבר מרגישים במשהו שונה ממקרני הלד הזולים אשר אנחנו נתקלים בהם באופן יומיומי, ה CL900 אמנם לא כבד במיוחד אך משקלו העומד על 2.2 ק"ג מבדל אותו באופן משמעותי ממקרני לד סטנדרטיים, הוא מרגיש ממש איכותי למגע, כולו בצבע שחור מוברש מלבד מיקום הכפתורים והרמקול לצידם אשר נותנים ניגודיות מעניינת עם צבע אפור בהיר.

לעדשה יש זום ופוקוס ידני אשר ניתן לכוון בקלות, הכפתורים אשר מצויים על המקרן כוללים את כל הפעולות הבסיסיות אשר נדרשות להפעלה כמו הדלקה/כיבוי, הפעל, השהה, קדימה אחורה ווליום וכפתור מעבר בין מצבים, באחורי המקרן מצויים כל החיבורים הכוללים מגוון מאוד רחב לחיבור למכשירים שונים ובמדיות שונות. חיבור HDMI כניסת USB ונוסף על אלה גם חיבור USB TYPE C לחיבור למכשירים חכמים עדכניים ביותר.

החזית ובצידי המקרן ישנם פתחי אוורור והעדשה עצמה בולטת מעט מעל פני הפלטה העליונה של המקרן, כמו שנהוג ברוב המקרנים. בתחתית המקרן ישנן 4 רגלי סיליקון נגד תזוזה וזעזוע, שתיים מהן מתברגות החוצה על מנת להקרין בזווית שונה, כמוכן ישנה תושבת למקרן תליה מהקיר או מהתקרה. עם המקרן אנו מקבלים חוברת הוראות, אחריות, שלט רחוק, ושנאי חיבור לחשמל. כמו בכל מוצר אלקטרוני בכל רכיבים עדינים מומלץ להצטייד בתיק איכותי למקרן על מנת לנייד אותו באופן בטוח.

 

הפעלה

אחרי כמה שניות מלחיצה על כפתור ההפעלה עומד לנגד עיננו מסך בית בסיסי ביותר הכולל את מצבי החיבור ה'ונים אשר ניתן לנווט ביניהם בקלות באמצעות השלט, מערכת ההפעלה בסיסית ביותר ולא נותנת ערכים מיוחדים, יש לומר שהיא קלה לשימוש ונוחה מאוד לניווט, החיבור הראשוני מתבצע באמצעות כבל HDMI למחשב, ואחריו ננסה את כל האפשרויות הנוספות.

כמו תמיד מומלץ תמיד להקרין על מסך הקרנה איכותי, היום נקרין על מסך הקרנה חשמלי אטום לגמרי עם החזר אור גבוה, קריטריון חשוב מאוד במהלך כל הקרנה. [ ראו כאן מדריך לבחירת מסך הקרנה חשמלי ]

 

חיבור HDMI FHD

הרזולוציה ב- CL900 היא 1080 FULL HD, ואכן, אחרי חיבור למחשב באמצעות כבל HDMI איכותי וניגון של קובץ FHD 1080P מתאים, הביצועים אכן מספקים את הסחורה והתמונה נראית קריספית, וחדה ממש, יחסית למקרן לד הצבעים חמים בהחלט, עוצמת התאורה העומדת על 3500 אכן מספקת תאורה חזקה גם בתאי סביבה מוארים עט, אך ההמלצה החמה היא להפעיל בחדר ללא תאורה סביבתית.

יחס הניגודיות גם הוא מורגש למדי והצבעים במיוחד הצבעים השחורים והלבנים אשר קשים לביצוע, נראים מצוין ובאופן די ברור על מסך ההקרנה, יש לומר שה-CL900 החדש של CHEERLUX עומד בציפיות ואף מפתיע לטובה עד עתה.

 

חיבור USB TYPE C

אחד החידושים המעניינים בהם חמוש ה- CL900 הוא חיבור usb type c, חיבור זה שכיח מאוד בקרב המכשירים החכמים העדכניים ביותר וכיום, בקרוב מאוד גם חברת Apple תעביר את כל מכשיריה לחיבור כזה, צעד שנעשה כבר בתחום המחשבים של החברה.

החיבור ב-cl900 נועד למכשיר חכם, סמארטפון או טאבלט והוא מספק חיבור ישיר של המכשיר החכם אל המקרן, ומקרין כל מה שמופיע על מסך המכשיר החכם כל גבי מסך ההקרנה, האופציה פועלת בקלות רבה ולא עושה בעיות כלל, הבחירה בחיבור מתבצעת במסך הבית ועובדת באופן יציב ואיכותי, לא כמו מקרני לד אחרים אשר נתקלנו בהם בעבר.

 

סאונד

עוד נקודה אשר מציבה את הcl900 גבוה בקרב חבריו מקרני הלד, היא הרמקול המובנה שלו, הרמקול בעוצמה של 20w rms אשר אכן מספק צלילים מציינים ומפתיעים מאוד, המנעד רחב בהחלט ועוצמה תספק חדק או סלון קטן לצפייה יומיומית בקלות רבה, אך להקרנה איכותית ומספקת ההמלצה היא לחבר בידורית או מערכת הגברה חיצונית חזקה יותר.

 

עוצמת ההארה

הביצועים הטובים והרזולוציה הגבוהה של ה cl900 לא האפילו על עצמת ההארה, העוצמה הייתה גבוהה יותר מכל מקרן לד אחר שאי פעם ראינו בקטגוריה הזו. למרות זאת, לאחר השוואה למקרן עם נורת ליבון סטנדרטית באותה עצמת תאורה על הנייר ישנו הבדל קטן לטובת מקרן בעל נורת הליבון אל מול הcl900 המצוייד בנורת led, אך ההבדל יחסית זניח וזהו דבר מקובל ביותר בקרב מקרנים מסוג זה משום שתאורת לד מתפשטת באופן שונה במרחב הזריקה שלה. כמו שציינתי בראשית, מומלץ תמיד בהקרנה עם מקרן לד להחשיך את החדר על מנת לקבל הקרנה אופטימלית.

 

מסקנות

ה-CL900 מצוייד בדברים רבים יחסית למקרן "טיפש" במובן הזה שאין לו מערכת הפעלה אנדרואיד והוא מקרין רק מה שמעבירים לו ללא יכולות עצמאיות, אך עם זאת הוא מספק את הסחורה, ומממש את הדברים סביבו, הרזולוציה והחדות גבוהות מאוד ועומדות בסטנדרטים קפדניים במיוחד, עוצמת ההארה גם כן גבוהה והתמונה ברורה לגמרי ומודגשת כראוי. מקרן CL900  נמצא לרוב בדירוגים שונים של מקרנים מומלצים, בשל מספר יתרונות שהוזכרו כאן בסקירה.

הצבעים כמו שציינו עמוקים וחמים יחסית למקרן לד וכל החבילה כולה של ההקרנה באמצעות ה-cl900 תספק חוויה סוחפת ראליסטית ומעניינת ביותר, הcl900 הוא מקרן led מוצלח ומיוחד במינו, אשר מספק את הפונקציות העיקריות כמו אלו של מקרן סטנדרטי עם נורת ליבון, אך עושה זאת  עם נורת לד האמורה להאריך חיים עד כ 30,000 שעות. כל זאת ועדיין לא ציינו את הרמקול העוצמתי ואת חיבור הusb type c החדשני אשר הופכים את כל החוויה לשלמה ומתקדמת יותר.

כמה עולה השכרת גנרטור ידני
כמה עולה השכרת גנרטור ידני?

גנרטור הוא פתרון למגוון רחב של בעיות או לסיטואציות מאתגרות שדורשות התארגנות יצירתית ללא חשמל זמין. חברות רבות מחזיקות

כמה עולה מייבש אלקטרולוקס
כמה עולה מייבש אלקטרולוקס

כשמעוניינים לרכוש מוצרי חשמל באינטרנט או בקניון בעיר, צריך לערוך קודם השוואת מחירים בין מוצרי חשמל. ביצענו עבורכם את