נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מייבש אלקטרולוקס

כשמעוניינים לרכוש מוצרי חשמל באינטרנט או בקניון בעיר, צריך לערוך קודם השוואת מחירים בין מוצרי חשמל.

ביצענו עבורכם את מחקר השוק המקדים הזה, הנה כל הנתונים לגבי מייבש כביסה אלקטרולוקס בטווחי מחירים שונים, מידע לגבי פונקציות במכונות אלו ומה שבין לבין.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש מכונת כביסה או מייבש כביסה, קודם כל מבצעים את מחקר השוק המקדים. מכונות כביסה נמכרות החל ממחירים ממוצעים של כ-750 ₪. אבל יחד עם זאת, במחירים ההתחלתיים האלו אתם בדרך כלל תוכלו לרכוש מכונות כביסה עד 7 ק"ג. בפועל, זה אומר שהמכונות האלו יתאימו לרוב לאדם בודד, אולי ל-2 אנשים.

 

מייבש כביסה כמה עולה ומה הפונקציות שיספק?

אם אתם מעוניינים לרכוש מייבש אלקטרולוקס עד 1,500 ₪, יש לכם למשל את הדגם שנקרא מייבש כביסה Electrolux EDE1072PDW ‏7 ‏ק"ג. הדגם הזה נמכר ברף המחירים התחתון, והוא מתאים לאנשים שלא צריכים לכבס יותר מ-7 ק"ג של בגדים מלוכלכים. רק חשוב להדגיש, בדרך כלל המייבשים האלו לא מתאימים למספר רב של אנשים. לרוב, מייבש כביסה עד 7 ק"ג יהיה מומלץ לאדם או שניים, לא יותר.

בסופו של דבר, המחיר של מייבשי הכביסה נקבע לא רק על פי משקל הבגדים שהם מכילים. המחיר נקבע גם בהתאם לפונקציות השונות שמציעים מייבשי כביסה. ישנם מייבשי כביסה שמגיעים עם קונדנסור למשל, שזה בעצם רכיב במייבש שמאפשר פיזור חכם ונכון של הלחות.

 

מה אם אין לי קונדנסור במייבש הבגדים?

אם אין לכם קונדנסור במייבש, אתם תצטרכו למקם את המייבש בחדר שבו הלחות יכולה להתפזר בקלות. כשאין קונדנסור במייבש, בעצם הלחות אינה מתפזרת בצורה מוצלחת. זה לא אומר שמייבשים ללא קונדנסורים הם אינם טובים מספיק.

זה פשוט אומר שצריך להתאים את הצרכים שלכם מהמייבש למייבש עצמו. בסופו של דבר, המחירים של מייבשי כביסה נעים בין טווחי מחירים של 750 – 3,500 ₪ ומעלה. אם אתם מחליטים לרכוש מייבש כביסה ברף העליון של המחירים, אתם תוכלו לקבל מייבש כביסה של 9 ק"ג ומעלה. בנוסף, בחלק ממייבשי הכביסה יש גם פאנל בעברית שמהווה תצוגת תפעול אינפורמטיבית.

 

השוואת מחירים בין מייבשי כביסה

בין אם אתם מעוניינים לרכוש מייבש כביסה כזה או אחר, אנו ממליצים לכם לערוך מחקר שוק בהתאם. מחקר השוק שלכם יכלול גם השוואת מחירים בין מייבשי כביסה, מה שיאפשר לכם להוזיל עלויות על הרכישה. בימינו אפשר לערוך את השוואת המחירים ברשת, ככה שאפילו אין צורך לצאת מהבית בכדי לחסוך בכסף.

יש לכם לא מעט אתרי אינטרנט שונים (מלבד זאפ) שמאפשרים לכם לחסוך בעלויות רכישת מייבש הכביסה. אם תפעלו נכון ותקפידו על התנהלות צרכנית נבונה, תוכלו לחסוך בלא מעט כסף כשאתם רוכשים את מוצרי החשמל שלכם.

כמה עולה השכרת גנרטור ידני
כמה עולה השכרת גנרטור ידני?

גנרטור הוא פתרון למגוון רחב של בעיות או לסיטואציות מאתגרות שדורשות התארגנות יצירתית ללא חשמל זמין. חברות רבות מחזיקות