נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה יעלו שירותים של סוכנות ביטוח?

אנו נזקקים לשירותי סוכנות ביטוח ללא הרף. בין אם מדובר בהגשת תביעות כנגד חברות הביטוח, ניהול חסכונות ביטוחיים ופנסיוניים או מעקב אחר הוצאות ביטוחיות, שירותי סוכנויות הביטוח נדרשים עבורנו באופן מתמיד. עלויות השירותים השונים משתנות, ותלויות במאפייני השירות הייחודיים. להלן נכיר את השירותים הפנסיונים השונים וננסה להבין כמה יעלו שירותים אלו.

 

שירותיו של סוכן ביטוח

גם כיום, בעולם המודרני, אדם לא יוכל להסתדר ללא סוכן ביטוח. סוכן הביטוח דואג לשלל נושאים מקיפים הרלוונטיים עבור כל אחד ואחד מאיתנו. השירותים אשר מעניקה סוכנות הביטוח, הינם רבים ומגוונים. נסקור בקצרה את השירותים המשמעותיים ביותר הניתנים על ידי סוכן הביטוח שלכם.

 

רכישת פוליסות

סוכן הביטוח שלכם ירכוש עבורכם את כלל פוליסות הביטוח הדרושות עבורכם. בין אם מדובר בפוליסת ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח רכב, ביטוח לתכשיטים יקרים ואף ביטוח נסיעות לחו"ל, סוכן הביטוח שלכם יהיה שם כדי לרכוש עבורכם את פוליסות הביטוח המשתלמות ביותר.

כושר המיקוח שלכם, לקוחות בודדים אל מול חברות הביטוח הגדולות, הינו מוגבל למדי. מנגד, סוכן הביטוח יכול להגיע לחברות הביטוח עם כוח משמעותי יותר של קבוצת לקוחות מגובשת. עם כוח זה, כושר המיקוח של סוכן הביטוח יהיה גבוה הרבה יותר ויאפשר לו להוזיל עד כמה שניתן את פרמיית הביטוח אשר תשלמו לחברות הביטוח.

כמו כן, סוכן הביטוח יספק לכם מעטפת ביטוחית מספקת ומקיפה. הוזלת העלויות לא תבוא, כמובן, על חשבון רוחב הכיסוי. עם זאת, סוכן הביטוח לא ירכוש פוליסות מיותרות ולא משתלמות, אשר חברות הביטוח ינסו למכור לכם אם תיגשו אליהן שלא דרך סוכן.

 

איתור כספים אבודים וכפל ביטוחים

שירות נוסף שיעניק לכם סוכן הביטוח, הוא איתור כספים אבודים וכפל ביטוחים. סוכן הביטוח ישתמש במנועי החיפוש המתקדמים של הר הביטוח והר הכסף כדי לאתר את אותם כספים בקרנות ששכחתם מהם לגמרי או את אותם ביטוחים בהם אתם מכוסים כיסוי כפול, שלא לצורך.

בקרו, למשל, אצל ארנפלד הר הכסף לאיתור הכספים האבודים שלכם. סוכני הביטוח של ארנפלד סוכנות ביטוח יאתרו את הכספים האבודים והביטוחים הכפולים שלכם ויחזירו לכם את השליטה על העניינים הפיננסיים שלכם.

 

הגשת תביעות כנגד חברות הביטוח

שירות ביטוחי נפוץ וחשוב הוא הגשת תביעות כנגד חברות הביטוח. כדי לקבל את כספי הביטוח לאחר קרות נזק, יש להגיש תביעה לחברת הביטוח. סוכן הביטוח שלכם יעשה זאת בשבילכם.

 

עלות השירותים

עלות השירותים משתנה למדי בין שירות לשירות ובין סוכן לסוכן. פעמים רבות, סוכנים מציעים למבוטחים את שלל השירותים במחיר מסוים. פעמים אחרות, כל שירות יתומחר בנפרד. ערכו סקר שוק ובחרו בהצעות המחיר המשתלמות.

 

לסיכום

לסיכום, סוכן ביטוח מציע ללקוחותיו שלל שירותים, דוגמת רכישת פוליסות, תביעת חברות הביטוח, מציאת כספים אבודים או שירותי מסלקה פנסיונית. פנו לסוכן ביטוח לקבלת הצעות מחיר על השירותים והתחילו ליהנות ממעטפת פיננסית איתנה.

כמה עולה מיגונית
כמה עולה מיגונית?

המצב הבטחוני המתוח גורם לתושבים רבים ברחבי הארץ לבדוק פרטים אחר מיגוניות שישמרו עליהם בטוחים במידה ותופעל אזעקה באזור

2 הצורות לבטח נכס היום
2 הצורות לבטח נכס היום

כיום יש ביטוחים להרבה דברים ותחומים ואת חלקם שווה לעשות וחלק פחות. ביטוח במטרתו העיקרית הוא לתת לכם שקט