נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אחסון אתרים בוורדפרס?

ישנם אתרים שהדפים שלהם נטענים באיטיות וזה פוגע רבות בקידום שלהם.

אם אנחנו רוצים להימנע ממצבים כאלו כדאי ואף רצוי להתחיל להשתמש בדפי העבודה של וורדפרס שמובילים בתחום ניהול התוכן ומשמשים לניהול ובנייה של אתרי אינטרנט ונחשבת לאחת מהיעילות בתחום.

 

שירותי אחסון

אתרי וורדפרס מספקים שירותים של אחסון אתרים כמו: קבצי וידאו, קבצי מידע, תמונות או כל סוג של תוכן אחר וכל זה כדי לאפשר ולאחזר מידע דרך הרשת האינטרנטית. מידע זה קיים על השרתים שזמינים לציבור ונמצאים בחוות שרתים שמאפשרים להתפקס על התוכן שהלקוח מייצר ויוצר יכולת להבין מהם התשתיות הנדרשות ואילו שירותי אחסון כדאי לספק לו.

 

סוגי אחסון קיימים ומשפיעים על מחיר החבילה

ישנם כמה סוגי אחסון מרכזיים :

אחסון של שיתוף

המאחסן את כל האתרים על אותו שרת.

 

אחסון שרת וירטואלי

אחסון השייך לאתרים גדולים ובו התעבורה גבוהה.

 

אחסון ייעודי

אחסון הממוקם על שרת ומשתמש בהמון משאבים ולא חולק אותם עם אתרים אחרים מה שאופייני לסוגי האחסון הקודמים.

 

גודל האחסון

ככל שנפח האחסון קטן יותר כך מהירות העלאת האתר נמוכה יותר, ולכן כדאי ואף רצוי לדאוג לאחסון גדול שיקל על הטעינה ויאפשר להכיל כמות גדולה של קבצים.

 

כמה דומניים ?

חברות רבות מציעות סוגים שונים של חבילות כאשר הזולה ביותר מאפשרת לאחסן דומיין אחד וחבילות יקרות וגדולות יותר שתאפשר מספר גדול של דומניים.

 

תעבורה במהלך החודש

תעבורה היא בעצם כמות של נתונים שעוברים מהשרת לגולשים באתר. כמות של 50 ג'יגה בייט לחודש יספיקו לאתרים קטנים וכמובן קיימת האפשרות לנטר את המידע דרך מערכות הניהול של האחסון ולראות כמה נצרכת תעבורה ואם אתם צריכים להגדיל אותה ולהתאים אותה לצרכים.

 

מחירים של חברות האחסון לאתרי וורדפרס

ישנן חברות שהשירות שאותו הם מספקים הוא לניהול אחסון ייעודי שמתקשר עם אתר וורדפרס ומספק פתרונות אוטומטיות רבות. לוח שבעזרתו מתקינים אתרים חדשים, מוסיפים תעודות ומנהלים את רשימת התוספים. שרתים מאוד מהירים שמובילים למחירים גבוהים ומתאימה יותר למי שמנהל אתר גדול.

UPRESSמחירם מתחיל ב-52 ₪ לחודש

חברה ותיקה בשוק היא חברת JET SERVER שמספקת שירות מצוין ללקוחותיה ובעלת שרתים מהירים, נפחי אחסון אדירים ותעבורה ללא הגבלה בכל בחבילות שהיא מציעה. מוכרת אחסונים שיתופיים, VPS, שרתים ייעודיים ופיצ'רים שונים.

JETSERVER – מחירם מתחיל ב35 ₪ לחודש

חברה נוספת שמצטיינת בביצועיה המעולים ומציעה פתרונות של אחסונים שיתופיים נוחים וידידותיים ומכילה פיצ'רים מתקדמים היא חברת HOSTINGER שאחד היתרונות הבולטים שלה היא שהשירות והתמיכה שלה זמין בכל שעות היממה ומחיריה הם מהזולים שניתן למצוא בשוק.

HOSTINGER – מחירם מתחיל ב5 ₪ לחודש

  • חברה מעולה נוספת שמתקיימת על ידי אבטחה פנומנאלית וביצועים עוד יותר מרתקים היא חברת FASTCOMET שמספקת מהירויות ורמות גבוהות ביותר של זמן פעולה. חברה אמינה ביותר שמספקת דומיין שהוא חינם ומחיריה מאוד נוחים.

FASTCOMET – מחירם מתחיל ב10 ₪ לחודש

  • חברה נוספת שמספקת שירות מעולה לחובבי הוורדפרס היא WP ENGINE שאמתחתה יותר מ-35 ערכות נושא של studio press שמאפשרים ליצור אתר מדהים, זמין וידידותי ומזמין לקוחות רבים להיכנס אליו. כמו כן, בחברה זו מטפלים באבטחה של האתר ומספקת תמיכה לבעיות ובנוסף לכל זה היא מעניקה גיבויים אוטומטיים ותעודות SSL שמותקנות באופן אוטומטי.

 WP ENGINE  מחירם מתחיל ב120 ₪ לחודש

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר