נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה אינטרנט פרטי וכמה אינטרנט עסקי?

אנחנו עורכים השוואות מחירים על כל דבר שאנחנו מתכננים לקנות.

על דירה, ריהוט, מוצרי חשמל ומה לא.

הסיבה לכך היא שבסופו של דבר, אנחנו חוסכים לא מעט כסף.

כשמדובר בבחירת אינטרנט, אפשר לחסוך סכומים די גבוהים. הבעיה היא, שלעיתים מדובר בחיפוש שדורש זמן רב.

כדי לחסוך מכם את החיפוש המתיש, יצאנו לבדוק כמה עולה אינטרנט פרטי וכמה עולה אינטרנט עסקי.

אז אם תכננתם לסגור עם חברה מסוימת כי לא היה לכם כוח לערוך חיפוש, כדאי שתקראו את השורות הבאות ורק לאחר מכן תחליטו מה נכון לכם:

 

בואו נעשה רגע סדר לגבי תשלומי האינטרנט

חשוב לנו רגע לעשות סדר בכל הנוגע לתשלומי האינטרנט שאתם צפויים לשלם. זה לא משנה אם אתם אנשים פרטיים או שיש לכם חברה. אם אתם רוצים שיהיה לכם חיבור לאינטרנט, אתם צריכים קודם כל לדעת שיש 2 נותני שירות בתחום, להלן פרטים אודותיהם:

  1. ספקית אינטרנט

ספקית האינטרנט היא זו שמספקת לכם גישה לשרתים שמחברים לרשת האינטרנט עצמה. הספקיות המובילות הן טריפל C, אקספון, בזק בינלאומי ועוד).

 

  1. ספקית תשתית

ספקית התשתית היא זו שמאפשרת לכם בעצם להשתמש בכלי התקשורת או הלוויין כדי להתחבר באופן פיזי אל השרתים (החברות המובילות בתחום זה הן הוט, בזק בינלאומי ועוד).

עכשיו, אחרי שציינו בפניכם את 2 נותני השירות הללו, אפשר להמשיך לשלב הבא.

 

אז כמה עולה אינטרנט פרטי?

חשוב שתדעו שהמחיר של חבילת אינטרנט (בין אם פרטית או עסקית) משתנה בהתאם לחבילות השונות שהחברות יציעו לכם. יש מגוון רחב של חבילות אינטרנט שאתם יכולים בעצם לבחור את המתאימה ביותר.  החבילות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים, למשל:

  • מהירות העלאת קבצים לרשת
  • מהירות הורדת קבצים מהרשת
  • מהירות גלישה כללית ועוד

ככל שתבחרו בחבילה שכוללת מהירות גבוהה יותר, כך המחיר צפוי לעלות. המחירים של אינטרנט פרטי מתחילים ב-70 ₪ לחודש ועולים בהתאם למהירות הנבחרת.

 

כמה עולה אינטרנט עסקי?

אין צורך להסביר לכם כעת על הפרמטרים שקובעים את מחיר האינטרנט העסקי, שכן, אלו אותם פרמטרים שצוינו בפניכם קודם לכן. בעת בחירה של אינטרנט עסקי, אתם צריכים לבחור חבילה עם המהירות הגבוהה ביותר, שכן, אתם רוצים שהאינטרנט יעבוד חלק בזמן שאתם מטפלים בלקוחות שלכם (אם תצטרכו למשל להעלות קבצים לרשת או להוריד קבצים שנשלחו אליכם, אתם צריכים את האפשרות הטובה ביותר) החבילות של האינטרנט העסקי צפויות לעלות לכם החל מ-110 ₪ והמחיר כמובן עולה בהתאם למהירות שתבחרו.

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים אודות מחיר של אינטרנט פרטי ועסקי, כך שאתם צריכים רק להחליט מי תהיה ספקית התשתית שלכם ומי תהיה ספקית האינטרנט בהתאם להצעה הטובה ביותר שתקבלו. מאחלים לכם שתבחרו נכון ותחסכו בהוצאות, שיהיה בהצלחה!

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר