נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה בדיקת ביטוחים בהר הביטוח

בוודאי קרה לכם כי התקשרו אליכם נציגי חברות הביטוח השונות וניסו למכור לכם ביטוחים כאלו ואחרים בכל מיני אמתלות: ביטוח תאונות אישיות, ביטוח חיים, ביטוח רכב, על אף שייתכן וכבר היו לכם כאלו. ייתכן וקרה כי בהיסח הדעת שוכנעתם על ידי הנציגים והחלטתם להתבטח בעוד ביטוחים, אך זה קרה לפני כמה שנים ומי יכול לזכור באלו ביטוחים אתם מבוטחים היום? מאמר זה נועד בשביל לענות על הסוגיות האלו.

 

אני לא בטוח כמה ביטוחים יש לי. מה אפשר לעשות?

שימו לב לידיעה המרעישה הבאה: יש סיכוי שיש ברשותכם ביטוחים שאינכם צריכים! הדבר יכול לקרות לכל אחד: אולי רכשתם בעבר ביטוח מיותר, אולי חשבתם שביטלתם ביטוח כלשהו אך בפועל אתם ממשיכים לשלם עליו. איך ניתן לדעת בכמה ביטוחים אתם מבוטחים? אין ברירה אלא להיכנס לאתר המיועד בדיוק לשם כך.

 

הר הביטוח: התשובה קלה משחשבתם

אתר הר הביטוח קיים כדי שתוכלו למצוא את כל המידע הביטוחי שלכם מאוגד במקום אחד, מסודר וידידותי למשתמש. כדי שתוכלו לוודא אחת ולתמיד כמה ביטוחים יש ברשותכם, מצאו את הביטוחים שלכם ע"י הר הביטוח. הכניסה לאתר פשוטה, יש להזין נתונים ופרטים אישיים ומשם תחשפו למידע הכולל את כל הפרטים לגבי הביטוחים שברשותכם: דרכי התקשרות עם חברות הביטוח, כפל ביטוחים אם הוא קיים, היסטוריית תביעות ועוד.

 

כמה עולה בדיקת ביטוחים בהר הביטוח

לא רבים יודעים כי בדיקת הביטוחים הינה חינמית לחלוטין ונמצאת ממש בהישג יד. כל שדרוש הוא להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין פרטים, וכאמור כל המידע גלוי לפניכם. בעבר מידע זה היה שמור רק לחברות הביטוח אך כעת המידע חשוף לכלל הציבור, לרווחתכם.

 

מה אפשר לעשות עם המידע הקיים בהר הביטוח

ראשית, אפשר להחליט היכן לבטל את הביטוח והיכן להמשיכו. שנית, אם ברצונכם לעבור חברת ביטוח רכב למשל, חיוני שתדעו את היסטוריית התביעות שלכם, כדי לקבל הצעת מחיר מתאימה ולא מופרזת מדי (כמו שחברות ביטוח נוטות לעשות). כך תוכלו להתמקח ולקבל הצעת מחיר הוגנת. שלישית, אם קיים כפל ביטוחים תוכלו להחליט לבטל אחד מהם באופן מיידי. מומלץ להיעזר באתר הר הביטוח הפרטי כדי לעשות סדר בבלגן ולקבל החלטות חכמות בהתאם למידע שקיבלתם.

 

לסיכום

אתר הר הביטוח הוקם לרשותכם ולשימושכם, והוא מאגד בתוכו מידע חיוני, זמין וחינמי לגבי הפוליסות הקיימות שלכם. אין ספק שמדובר בפעולה שחייבים לעשות כדי להיות בקיאים בדברים חשובים כגון סוגי הביטוח שלכם, היסטוריית התביעות ועוד. הסכנה שבחוסר הוודאות לגבי סוגי הביטוחים שלכם הינה חוסר שליטה וחוסר ידע על מה אתם משלמים ועל מה אתם מקבלים כיסוי. אתר הר הביטוח הפרטי יכול לסייע לכם במידע ובהמלצות לגבי המשך פעולותיכם לגבי המידע שקיבלתם על עברכם הביטוחי.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס