נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הריבית בהלוואה חוץ בנקאית?

המצב הכלכלי במדינת ישראל, ובעצם בכל העולם, בכלל לא פשוט, וזה לא סוד. מאז פרוץ הקורונה והסגרים שבאו איתה חלה הידרדרות כלכלית בשלל ענפים במשק, לא מעט אנשים איבדו את העבודה שלהם, ולא נראה שיש פתרון בפתח. המלחמה בין רוסיה לאוקראינה רק החמירה את המצב, והיום, בתחילת שנת 2023, קשה למצוא סיבות לאופטימיות בפן הזה.

אבל למרות המצב הכלכלי ויוקר המחיה שממשיך לטפס, ההוצאות שלנו לא נעצרות. כל מי שחי במדינת ישראל יודע שתמיד יש הוצאות לא צפויות שדורשות מאיתנו סכומים גדולים: אם זה רכישה של רכב חדש, שיפוץ של הבית, או כל סיבה אחרת.

 

אז מה זה בכלל הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית, כמו שאפשר להבין מהשם שלה, היא הלוואה שאתם מקבלים שלא במסגרת הבנק שלכם. הרבה פעמים ניתן לקבל הלוואה דרך הבנק, אך יש מצבים מסוימים שבהם הבנק לא מוכן לתת לאדם הלוואה.

המצבים האלה קשורים בעיקר לכך שהבנק לא בטוח האם האדם שמקבל את ההלוואה יוכל להחזיר אותה, ולכן הוא לא מוכן להעניק לו אותה, או שהוא דורש תנאים קשים מאוד. במקרים כאלה שווה לפנות להלוואה חוץ בנקאית.

יש לא מעט גופים שמוכנים לתת הלוואות בסכומים שונים גם לאנשים שהבנקים שלהם לא מוכנים לתת להם הלוואה. לעתים דווקא בחברות האשראי החוץ בנקאיות אפשר לסגור הלוואה בתנאים נוחים יותר מאלו שהייתם מקבלים בבנק. פרטים ומידע נוסף תוכלו למצוא כאן בקישור הזה נאור פתרונות אשראי.

 

מתי אפשר לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

מכיוון שהלוואה חוץ בנקאית לא עוברת דרך הבנק, אתם יכולים בעצם לקחת את ההלוואה הזו מתי שאתם רוצים. אם צצה לכם פתאום הוצאה גדולה כמו שיפוץ של הבית, קניית רכב חדש, טיפול רפואי דחוף, או אם מתחשק לכם להתפנק בחופשה נחמדה בחו"ל. כל עוד שתעמדו בתנאים ותוכיחו שאתם בסדר אין שום סיבה שלא תקבלו הלוואה חוץ בנקאית.

 

כמה עולה ריבית בהלוואה חוץ בנקאית?

כמו שאתם בטח יכולים לנחש, לשאלה הזו אין תשובה אחת קבועה. הריבית משתנה מאוד בין ההלוואות ותלויה בכמה פרמטרים: הראשון הוא כמובן גודל ההלוואה שאתם לוקחים, השני הוא טווח הזמן עד לפירעון ההלוואה, השלישי הוא הגוף או החברה שממנו אתם לוקחים את ההלוואה.

לכן כדאי מאוד לעשות השוואות בין גופים ואפילו לנסות להתמקח איתם ולספר להם על הצעות נמוכות יותר שקיבלתם מחברות אחרות שמציעות הלוואה חוץ בנקאית. בכל מקרה חשוב לזכור שכמעט תמיד תהיה ריבית מסוימת מכיוון שאלו הם שולי הרווח של אותן חברות. כפי שאמרנו, גם אם תכננתם לקחת הלוואה מהבנק, כדאי לבדוק אילו תנאים תקבלו מחברת אשראי חוץ בנקאי.

 

סיכום

אם אתם זקוקים להלוואה והבנק שלכם מסרב, פנו לחברת אשראי חוץ בנקאית ותקבלו את הסכום הרצוי.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס