נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה בניית חנות וירטואלית – ומהם היתרונות שלה

כיום ניתן לבנות חנות וירטואלית בשיטת עשה זאת בעצמך, תוך שימוש בפלטפורמות ייעודיות המקלות את מלאכת הבנייה.

במאמר זה ננסה לענות על השאלה כמה עולה השימוש במערכות אלו ומה משפיע על המחיר.

בנוסף נפרט לגבי היתרונות של הקמת חנות ברשת באופן כללי ובפרט באמצעות שימוש בתבניות מוכנות.

נסקור את הנושא של מומחיות נדרשת, ליווי מקצועי, סליקה, קידום במנועי החיפוש ועוד.

 

עלות משתנה לחנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית יכולה לעלות בין מאות שקלים לאלפי שקלים תלוי בעלות לצדדים שלישיים ולחברה הבונה. כל פיתוח של אתר מכירות צריך להיעשות באופן אישי לכל לקוח ובהתאם למוצרים שלו. קיים היצע גדול של חברות המתמחות בתחום של בניית חנות וירטואלית ניתן לרכוש חבילות מובנות במנעד מחירים רחב בהתאם לסוג השירותים שניתנים.

 

יתרונות פלטפורמה קיימת

היתרונות של בניית אתר אינטרנט מכירתי המתבסס על פלטפורמה קיימת הוא שניתן לעשות זאת ללא רקע בתכנות בניית אתרים או מומחיות בעיצוב. ניתן לבחור תבנית עיצוב עכשווית מתוך עשרות תבניות מוכנות ומעוצבות ולהתאים בקלות את התוכן הספציפי שלכם.  השימוש במערכת לניהול חנויות וירטואלית מובנת מאפשר תהליך הטמעה יעיל של המערכת עד להקמת אתר מלא.

כאשר בונים חנות אונליין ניתן לעשות שימוש במגוון של כלי קידום מכירות מתקדמים באופן מובנה. כך ניתן להעלות את אחוזי ההמרה של הגולשים באתר ולהקטין את אחוז הנטישות בכל שלבי הביקור באתר והרכישה עצמה. ניתן להתאים משפך שיווקי ומגוון כלי קידום אורגניים וממומנים לאתר, תוך שימוש בכלי ניתוח מתקדמים.

 

ליווי ושירות לקוחות

יתרון נוסף ברכישת חבילת חנות מובנת כמו של אגאי הוא שניתן לקבל ליווי מלא של צוות הקמה מקצועי כולל שירות לקוחות עם תמיכה טכנית מסביב לשעון בטלפון ובמייל. ניתן לבצע קידום אורגני של האתר כבר בשלב ההקמה במנועי החיפוש, תוך שימוש במגוון גדול של אפשרויות לעיצוב ומיתוג של החנות הווירטואלית.  עיצוב מלא של דפי החנות ובניית מותג לפי קהל היעד.

 

 אבטחה גבוהה על שרת יציב

יתרון נוסף של בניית אתר מכירתי בפלטפורמה עם כוונה מסחרית ברורה הוא ההתאמה מראש לשירותי סליקה באבטחה גבוהה היושבים על שרת יציב. חשוב לקחת בחשבון שההשקעה הראשונית תשפיע על איכות הארכיטקטורה של אתר המכירות שלכם. מערכת איכותית היא מערכת שגמישה לשינוים ופתוחה לפיתוחים עתידיים.

 

התאמה אישית ואיזון בין מחיר לאיכות

לכל חברה כמו AGHAI יש את השירותים הספציפיים שהיא מציעה ללקוחותיה. לכן עלות המחיר של בניית אתר יכולה להשתנות בהתאם לחבילה אותה אתם רוכשים ואיכות הפלטפורמה בה בחרתם. חשוב לבחור בשירותים המתאימים ביותר למאפייני העסק ולמצוא את האיזון הנכון בין הרצון לקבל שירותי מקיף ומקצועי לבין הרצון להקים אתר בבנייה עצמית זולה יחסית.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר