נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גמילה מקאנביס במכון מסודר

בשנים האחרונות ישנה עלייה מתונה במספר האנשים שמעשנים קנאביס.

אם תביטו סביב, תוכלו לראות שכמעט כל אדם שני מעשן את הסם.

בעקבות עובדה זו, בחרנו לצאת לרחוב ולשאול אנשים האם הם לקחו חלק בהליך גמילה מקנאביס במכון מסודר, כדי לשמוע ממקור ראשון מה זה בעצם אומר, וכמובן, מה העלות של הליך שכזה.

בשורות הבאות יצוינו בפניכם כל הממצאים שנאספו במהלך הסקר הקטן והספונטני שערכנו.

 

הקדמה – מהו קנאביס

רגע לפני שנציין את הממצאים, חשוב לנו לכתוב כמה פרטים אודות הקנאביס, שמכונה בפי רבים גראס, מריחואנה, וויד, ירוק וכו'. הצריכה של הקנאביס מתרחשת ברוב המקרים על ידי עישון של העלים היבשים וזו מעוררת בקרב המעשנים שינוי תודעתי פסיכואקטיבי. נכון לרגע כתיבת מילים אלו, לפי החוק בישראל, צריכה של מריחואנה נחשבת לאינה חוקית (למרות שישנו מספר רב של ישראלים שנעזרים בקנאביס כדי להתמודד עם מחלות קשות).

 

עלות של הליך גמילה מקנאביס במכון מסודר

הסתבר לנו שעלות של הליך גמילה מקנאביס אינה קבועה והיא משתנה בהתאם לפרמטרים שונים.
הסיבה לכך היא שכל אדם שמתמודד עם התמכרות לקנאביס מקבל תכנית שמותאמת לו אישית. כלומר, בזמן שאדם אחד יקבל תכנית עם התערבות מינימלית, אחר יכול לקבל תכנית בינונית או גבוהה.
במהלך הסקר הספונטני שערכנו ברחובות תל אביב, נפגשנו עם 5 מכורים לשעבר שלקחו חלק בהליך גמילה במכון מסודר. הם סיימו את ההליך לפני כמה שנים ורק אחד מהם היה מוכן לשתף אותנו בעלות ההליך. לדבריו, מכון הגמילה גבה ממנו תשלום בגובה 950 ₪. האחרים ציינו שהם ערכו מחקר שוק מקיף לפני שהגיעו למכון הנבחר, ובסופו של דבר הם בחרו במכון שהציע להם את הסכום הנמוך ביותר. לדבריהם, בתקופה שבה הם היו מכורים לסם, הם התקשו לממן את ההליך ולכן היו צריכים לבחור את המקום הזול ביותר. שניים מהמכורים לשעבר ציינו שהם ביצעו את הליך הגמילה במרכז גמילה ניקה ישראל. לדבריהם, גמילה מקנאביס על ידי מרכז גמילה ניקה ישראל זו הבחירה הטובה ביותר.

 

עלות גמילה מקנאביס במכון מסודר הינה חשובה עבור המכורים

מחקרים שנערכו בנוגע לקנאביס מצאו שיש קשר שלילי בין הכנסה נמוכה לבין שימוש תדיר בקנאביס. ניתן בעצם לומר כי מבחינה סטטיסטית, אנשים שמרוויחים מעט מידי חודש נמצאים בסיכון לעשן יותר קנאביס ולהתמכר לחומר.
רכישה של קנאביס לעישון עשויה להיות עול כלכלי, שכן, מדובר בסם לא זול. לכן, מכורים לקנאביס עלולים למצוא את עצמם בבור כלכלי שעשוי להקשות עליהם להתקיים ובסופו של דבר, גם לשלם עבור הגמילה.

לסיכום, עלות גמילה מקנאביס במכון מסודר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. כדי לדעת כמה בדיוק תעלה לכם גמילה ממכון, עליכם להגיע לפגישת ייעוץ, במהלכה תיבנה עבורכם תכנית מותאמת ובסופה, תקבלו את הצעת המחיר לשיקום.

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך

כמה עולה סוכן בט365
כמה עולה סוכן בט365?

סוכני בט365 הם סוכני בטים אשר זמינים עבורכם בכל ימות השנה, 365 ימים. כל עוד אתם מעוניינים להמר על

איך להגדיל את הפין
איך להגדיל את הפין

אם גם אתם מדדתם את איבר מינכם בכפייתיות כילדים, כאילו שבפעם ה50 הסרגל יציג תוצאה שונה, נחרדתם מהמחשבה על

תחליף ויאגרה יעיל וטבעי
תחליף ויאגרה יעיל וטבעי

ויאגרה היא אחת התרופות המוכרות ביותר בעולם לפתירת בעיות עוררות מינית אצל גברים. למרות התפוצה הרחבה שלה, יש לה