נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה דלת פנים בעיצוב אישי

בעבר, בחירת דלתות פנים, לא הייתה חלק מתהליך הבנייה של הבית, והיא גם לא הייתה קיימת, בהסכם שבין הקבלן ללקוחות. אולם כיום, כאשר עולם העיצוב, מדגיש כל מרכיב ומרכיב במרחב, יש גם מחשבה על דלתות פנים, ואף רצון לעצב אותן על פי הטעם האישי.

 

דלתות פנים בעיצוב אישי

בענף הדלתות, קיימות חברות לייצור דלתות פנים, המאפשרות ללקוח עצמו, לעצב את דלתות הפנים של ביתו, על פי טעמו האישי, ובעזרת אנשי מקצוע. הלקוח יכול לבחור את חומר הגלם של הדלת, הציפוי, הצבע, הסגנון – חלק או מחוספס, וגם את האביזרים הנלווים. התוספת במחיר לדלת אחת כזו, היא 1,200 ₪. בנוסף, ניתן גם להזמין דלתות פנים, בגודל לא שגרתי: בגובה של 2.4 מטרים, וברוחב של עד 1 מטר, ובפתח גדול יותר, אפשר למקם, דלתות דו כנפיות או דלתות הזזה.

 

השימושים של דלתות פנים

בטרם בוחרים בעיצוב אישי לדלת, חשוב לבדוק, עבור איזה חדר משמשת הדלת. לדוגמה: דלת פנימית המותקנת במקלחת, צריכה להיות עמידה בפני מים, וכדי שיהיה בה פתח קטן לכניסת אור. לעומתה, לעומתה דלת חדר שינה, צריכה להיות מבודדת, ועם איכות אקוסטית, טובה.

 

סוגי דלתות פנים

  • דלתות פנים מעץ מלא – עשויות לדוגמה, מעץ אורן, אלון, מייפל, דובדבן, בוק, אגוז ועוד. הדלת יכולה להגיע, במגוון גימורים, כגון עם שכבת לכה, צבועה בתנור או צבועה בצבע אפוקסי. המחיר ההתחלתי של דלתות אלו, גבוה יחסית בכמה אלפי שקלים לדלת.
  • דלתות פנים מזכוכית – דלתות זכוכית לפנים הבית, עשויות מזכוכית מחוסמת או משוריינת, בעובי של 8 ס"מ, או טריפלקס, כלומר שתי שכבות של זכוכית, המודבקות אחת לשנייה על ידי מדבקה. מחיר דלת זכוכית, דומה למחיר דלת מעץ מלא.
  • דלתות למינטו – הן דלתות המכוסות בלמינציה, ומחירן נע בין 1,600-1,800 ₪.
  • דלתות פורמייקה – דלתות המצופות פורמייקה, עשויה משכבות של נייר קראפ המודבקות אחת לשנייה, באמצעות דבקים חזקים. באופן זה, דלת פורמייקה עמידה למים ולפגעים שונים. מחיר הדלת נע בין 1,800-2,500 ₪.
  • דלתות פולימר – עשויות בדרך כלל מחומר פולימרי, וצבועות בעזרת צבע איפוקסי. הדלתות עמידות בפני מים, ומחירן נע בין 1,800-2,300 ₪.
  • דלתות שלייפלאק – הן דלתות הצבועות בצביעה האוטמת אותן. הדלתות נחשבות ליוקרתיות, מחירן גבוה יחסית לדלתות אחרות, וניתן לקבל אותן עם דוגמאות שונות, לפי בחירה.
  • דלתות פורניר – דלתות המצופות בפורניר שהוא בעצם טפט דק העוטף את כל הדלת ומודבק אליה. דלתות אלו נחשבות ליקרות, ואינן עמידות לחלוטין למים ולפגיעות אחרות.

 

לסכום

בענף הדלתות, קיימות חברות לייצור דלתות פנים, המאפשרות ללקוח עצמו, לעצב את דלתות הפנים של ביתו, על פי טעמו האישי, ובעזרת אנשי מקצוע. לפני בחירת העיצוב האישי לדלת, חשוב לבדוק עבור איזה חדר משמשת הדלת.

כמה עולה עיצוב פנים
כמה עולה עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא תחום מאוד אישי ומתמחה, כך שעלות העסקת מעצב פנים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. חלק