נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לרכוש ספות מעוצבות שיתאימו בול לחלל הבית

ספה מעוצבת ומפנקת היא ללא ספק הלב של הבית. כולנו אוהבים להגיע ולהימרח על הספה אחרי יום קשה בעבודה, תוך כדי שאנו רואים משחק כדורגל בטלוויזיה, או סתם לגנוב איזה שנ"צ על הספה. בעבר החלפת ספות היתה עסק נדיר ומסובך מכיוון שספות עלו הרבה כסף, אך כיום העולם השתנה.

ניתן להשיג ספות איכותיות ומעוצבות במחירים שפויים, כך שהחלפת ספות לא תקרע לכם את הכיס. אז יצאנו לבדוק עבורכם כמה יעלו לנו ספות מעוצבות. בואו נצא לדרך.

 

מתי כדאי להחליף ספה?

החלפת ספות היא עניין אינדיבידואלי, יש אנשים שיכולים להסתדר יותר מ- 20 שנה עם אותה ספה, ויש אנשים שמרגישים שהם חייבים להחליף ספה אחת לשנתיים בערך. אבל יש מצבים שבהם אנו צריכים להחליף את הספה.

אם הספה הישנה שלכם כבר במצב לא טוב – היא מלוכלכת ונראית מוזנחת, הריפוד כבר שחוק והיא לא ממש נוחה, כדאי להחליף אותה. הספה היא אלמנט בולט מאוד בסלון ולכן כל מי שנכנס אלינו הביתה רואה אותה ומתיישב עליה.

אנו לא רוצים שהאורחים שלנו יחשבו שאנחנו אנשים שמזניחים את הבית שלהם. סיבה נוספת להחליף ספה יכולה להיות רצון להתחדש ולשנות עיצוב ואווירה. שיפוץ שלם הוא באמת כאב ראש והוא גם עולה הרבה כסף. החלפת ספה יכולה לשנות לחלוטין את מראה הסלון, וכל זה בלי קדיחות וכאבי ראש, ובמחיר שפוי.

 

כמה עולה ספה מעוצבת?

כמובן שהמחיר של ספות סלון מעוצבות הוא לא משהו אחיד וקבוע. יש מגוון עצום של ספות וכל מיני משתנים שיכולים להשפיע על מחיר הספה: הגודל שלה, העיצוב, חומרי הגלם, הריפוד, היצרן, ועוד. אבל יצאנו לבדוק עבורכם כמה דגמים מעולים.

למשל, ספת יוקון ברוחב של כ- 1.6 מטרים בצבעי בז' או אפור שמתאימה לשני אנשים ברווח תעלה לכם פחות מ- 4,000 ₪. ספת פלייק ברוחב של קצת יותר משני מטרים בצבעי אפור כהה או בהיר שמתאימה בכיף לשלושה אנשים תעלה לכם 4,880 ₪.

 

איך נוזיל עוד יותר את מחיר הספה?

אם מחירי הספות הללו נראים לכם גבוהים והתקציב שעומד לרשותכם לא מספיק, אל חשש! יש דרך מעולה לרכוש את הספות הללו במחיר זול עוד יותר. כנסו אל אתר האינטרנט של החנות הרלוונטית וחפשו את האותיות הקטנות.

הרבה מאוד פעמים ישנן הנחות משמעותיות של עשרות אחוזים מהמחיר המקורי לחברי מועדון, לפעמים יש גם סיילים ומכירות סוף עונה ששווה להכיר. הרי ספה היא לא משהו שחייבים להחליף מהיום למחר, וכדי לחסוך מאות או אלפי שקלים שווה לחכות כמה שבועות.

 

סיכום

ספה היא הלב הפועם של הסלון, שהוא בעצם הלב של כל הבית. ספה מעוצבת ונוחה תהפוך למוקד התכנסות משפחתי ותגרום לכם לחכות להיכנס הביתה בכל יום.

כמה עולה עיצוב פנים
כמה עולה עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא תחום מאוד אישי ומתמחה, כך שעלות העסקת מעצב פנים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. חלק