נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעצב גינה פרטית בצורה המושלמת?

גינה מושלמת היא חלום בכל בית. הצמחייה, התאורה, המים, חלוקי הנחל, ולמעשה – השילוב של כולם יחד – יוצר את נקודת גן העדן של הבית שלכם. מודאגים שהחלום יהיה יקר מידי למימוש? זה הזמן להיזכר שההשקעה משלמת, ושכן, אפשר לעצב גינה מדהימה במחירים נוחים!

 

אדריכל נוף שעליו אפשר לסמוך!

עיצוב גינה הוא עסק שדורש מומחיות, סבלנות ומקצוענות. חגי תדמור – עיצוב גינות ואדריכלות נוף, שעומד בראש חברת מעיין גנים, ידאג להביא לכם את כלל הפרמטרים האלה במטרה לעזור לכם להגשים את חלומותיכם ולהפוך את הגינה של הבית שלכם למושלמת.

חגי ואנשיו ידעו לסייע לכם לעצב גינה חדשה לגמרי, וגם לשדרג גינה קיימת או להשתלב בתהליך שכבר החל.

 

מה מיוחד בגינות פרטיות?

עיצוב גינות פרטיות שונה מעיצוב גינות של בניינים, משרדים וכדומה. בגינה פרטית, אנחנו מנסים להביא את הקסם של הבית אל תוך הגינה. כל גינה פרטית נראית אחרת, היא מיוחדת ומעוצבת בהתאם לרוח הבית והמשפחה, בדיוק כמו שכל בית נראה קצת אחרת בגלל הדיירים שבו.

 

על מה חשוב לחשוב בעיצוב גינות פרטיות?

מלבד השילוב החשוב בין הגינה לבין הבית עצמו, ישנם פרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון בעיצוב גינה פרטית, ואדריכל הנוף יידע לסייע לכם בחשיבה עליהם.

לדוגמה, בחירת סוג הצמחים המועדף עליכם, המיקום של כל צמח, שילוב מערכות ההשקיה ועוד.

 

מה קובע את המחיר?

המחיר נקבע בהתאם לגודלו של השטח אותו תרצו לעצב, ובהתאם לסוג הצמחים שתבחרו. קשה להתחייב מראש על מחיר, שכן גינה פרטית יכולה לעלות מאות שקלים, ואף אלפי שקלים ויותר. חשוב לזכור שניתן להתאים גינה לכל כיס, ולהגיע לתוצאות מדהימות גם במחירים נמוכים יותר.

מלבד סוג הצמחייה והגודל, השפעה נוספת על המחיר תגיע לאחר בחירת תוספים בסגנון תאורה, מים, שבילים, חלוקי נחל ועוד.

 

מדובר בהשקעה משלמת

הגינה היא חלק חשוב מאוד בבית. אתם צפויים ליהנות ממנה מידי יום. ההשקעה בגינה היא השקעה משלמת שכדאי לבחור בה עוד בתחילת הדרך, על מנת ליהנות ממנה לטווח הארוך.

לצד זאת, נמליץ להעניק את המשימה החשובה הזו לידיו של איש מקצוע, במטרה לחסוך כסף שיושקע בתיקון שגיאות שעלולות להיעשות בידיים חובבניות.

 

מעיין גנים – מקצועיות וניסיון

אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לפנות את חברת מעיין גנים על מנת לעצב עבורכם את הגינה הפרטית המושלמת במחיר שיתאים לכם ויעזור לכם להגשים את חלומכם לגינה נעימה ומהנה.

אנחנו מציעים לכם את המומחיות, הניסיון והסבלנות שלנו, במטרה לשפר, לשדרג או ליצור את הגינה הפרטית שלכם.

אל תתפשרו על האיכות ועל התוצאה – הגינה הפרטית שלכם היא חלק בלתי נפרד מיופיו של הבית, הפקידו את המשימה בידיים של איש מקצוע מנוסה – שיגיע לתוצאות הטובות ביותר!

כמה עולה עיצוב פנים
כמה עולה עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא תחום מאוד אישי ומתמחה, כך שעלות העסקת מעצב פנים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. חלק