נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה הגשת דוחות ל- IRS?

ה IRS הוא הכינוי לרשויות המס האמריקאיות. זהו גוף דומה למס הכנסה בישראל, אבל בניגוד למס הכנסה כאן אצלנו,  ה IRS נחשב גוף קשוח ומאיים, אשר רוב אזרחי ארה"ב מעדיפים שלא לבחון את סבלנותו.

אז אם אתם שייכים לקבוצת החייבים דיווח ותשלום מיסים לרשויות האמריקאיות, מה אתם חייבים לדעת על תקשורת בריאה וחיובית עם IRS?

השגת דוחות ל IRS היא חובה עבור אזרחים אמריקאים, גם אלה שלא גרים בארה"ב ואפילו כאלה שלא ביקרו בה מעולם. גם אם אין להם עסקים בארה"ב הם צריכים לשלם מיסים ואפילו אזרחים ישראלים, המתגוררים בארה"ב או בכל מקום אחר בעולם – אם יש להם עסקים בארה"ב חייבים לדווח ולשלם מיסים לפי החוק האמריקאי ל IRS.

 

אבל האם אפשר לדווח לבד, או שחייבים רו"ח אמריקאי וכמה זה עולה?

הדרך הבטוחה לדווח ל IRS

כמות עצומה של נתונים שיש לדווח עליהם, הבדלים ניכרים בין סוגי חברות, רמות הכנסה שונות ואף תיאום בין המיסים המשולמים לרשויות בישראל לבין המיסים המשולמים לרשויות האמריקאיות, מיסוי מקומי לעומת מיסוי פדרלי ועוד – כל אל הופכים את חובת דיווח ותשלום המס ל IRS מורכבת במיוחד.

משום כך, אנשים רבים, המוצאים עצמם חייבים במס ל IRS, בוחרים ובצדק – לפנות לרו"ח אמריקאי, כדי להקפיד על דיווח מדויק, אמין ואף משתלם יותר, שכן תכנון מס על ידי רו"ח מיומן יכול להפחית את שיעורי המס שאתם משלמים במידה ניכרת. למידע נוסף והתייעצות בנוגע ל- IRS, כנסו לעמוד הזה https://masamerica.co.il/רשות-המיסים-האמריקאית-ה-irs/.

 

כמה זה עולה?

הגשת הדוח כשלעצמה אינה עולה כלל כסף. התשלומים מגיעים אחר כך, כאשר אתם צריכים לשלם את המיסים, אבל אם אתם פועלים דרך רו"ח אמריקאי, אם מרוויחים כאמור דיווח מדויק יותר, כמו גם תכנון מס נבון יותר, שיכול לחסוך לכם אלפי דולרים.

יחד עם זאת, אין תעריף קבוע לרו"ח והוא משתנה בהתאם למחזור ההכנסות שלכם, בין שכירים לעצמאים, בין סוגים שונים של חברות ואזרחים ועוד.

חלק יצטרכו להגיש רק דוח אחד בשנה, המבוסס על נתונים בסיסיים ופשוטים לעומת אחרים, שצריכים להגיש דוחות, לבצע ניתוח נתונים, להכין תקציב תקופתי ועוד.

כל אלה מתומחרים באופן פרטני ולכן ניתן לתת הערכת מחיר לפי גופו של מקרה בלבד.

 

כמה מילים לסיכום

כשלעצמה, הגשת דוחות ל IRS אינה עולה כלל כסף, או שמדובר בעלויות אפסיות של ממש.

יחד עם זאת, אם תגישו נתונים לא נכונים, אם תאחרו במועד ההגשה, אם תטעו בחישוב שיעורי המס, אתם עלולים לשלם על כך ביוקר.

המספר הגדול של שיקולים לחישוב שיעור המס הופך את המשימה לקשה במיוחד עבור אנשים שאין להם נגיעה לתחום ולכן הדרך הנכונה ביותר לטפל בעניין היא בסיוע של רו"ח אמריקאי.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס