נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה יועץ השקעות פרטי

יועצי השקעות הם אנשים המקצועות הפיננסיים, והם אלו שיישבו אתכם בנוגע לתיק ההשקעות שלכם. כמו כל איש מקצוע אחר בעולם, גם יועץ השקעות פרטי יגבה ממכם סכום מסוים על פגישת ייעוץ, גם אם היא ראשונית. כמה עולה יועץ השקעות פרטי?

ב-2021 כולנו כבר צרכנים חכמים ויודעים שבאינטרנט יש פתרונות עבור הכול כמעט. אין שאלה שנשאל את דוקטור גוגל ולא נקבל עליה תשובה, גם בתחום ייעוץ ההשקעות הפרטי. אם תשאלו את דוקטור גוגל כמה עולה יועץ השקעות פרטי, הוא יגיד לכם שיש לכם אפשרות לסקור בימינו מחירונים עבור כל דבר כמעט. אם אתם סוקרים מחירון יועצים באינטרנט, סביר להניח שאתם תוכלו למצוא שם גם מידע לגבי מחירי ייעוץ השקעות. ובכל זאת, בואו נדבר על מחירים לייעוץ השקעות פרטי.

מחירים לייעוץ כלכלי וייעוץ פנסיוני – כמה עולה?

בין אם אתם צריכים ייעוץ פנסיוני, ייעוץ לזוג או ייעוץ לפרישה וגמלאות, יש מחיר לכל דבר שמקובל לגבות אותו בשוק. כך לדוגמה, יועץ פנסיוני ליחיד עשוי לגבות ממכם בין 1,500 ₪ ל-1,800 ₪ בממוצע. מעבר ליועץ מסוג זה, יש לכם יועצים אחרים אשר עוסקים בייעוץ, כמו למשל בתחום הייעוץ הזוגי.

לרוב, ייעוץ פנסיוני לזוגות יעלה 1,200 ₪ – 3,500 ₪. יועצים אלו יישבו עמכם ויבנו אתכם עתיד טוב יותר, עתיד שבו תוכלו לשמור ולשמר את איכות וסגנון חייכם. אם אתם צריכים ייעוץ לכלל המשפחה, כדאי לדעת שניתן גם לקבל ייעוץ כלכלי ראשוני למשפחה שלמה.

כמה עולה ייעוץ כלכלי ראשוני למשפחה?

בין אם המשפחה קטנה או גדולה יותר, מחיר ייעוץ ראשוני למשפחה עולה 250 ₪ בממוצע. אם אתם רוצים ממש לתכנן את כלכלת המשפחה, אזי תכנון כלכלת המשפחה עולה 3,000 ₪ בממוצע. אין ספק, אלו מחירים לא זולים, אבל צריך להסתכל על הנושא הזה בטווח הארוך והרחוק.

גם אם באופן נקודתי אתם צריכים להשקיע כמה אלפים, ייתכן מאוד שזה ישתלם לכם בטווח הרחוק יותר. בין אם אתם שכירים או עצמאים, אתם יכולים להניב פירות ולהפיק מסקנות חשובות בעזרת ייעוץ כלכלי נכון. שכירים בדרך כלל ישלמו 1,000 ₪ בממוצע עבור ייעוץ.

כמה עולה ליווי וייעוץ כלכליים שנתיים? 

אם רוצים לקבל ליווי כלכלי שנתי, כמובן שהמחיר הוא כבר גבוה יותר. כך יוצא למשל, שמשפחה תשלם בין 15,000 ₪ ל-20,000 ₪ עבור ליווי כלכלי שנתי למשפחה. אם אתם צריכים ייעוץ בנושאי חסכונות, יש לכם את האפשרות לעשות זאת במחיר של 1,000 ₪ בממוצע.

צריכים ייעוץ נוסף בנושאים כלכליים? אל תחשבו פעמיים וקבלו אותו, הרי הכי חשוב לדאוג לעתיד טוב יותר עבור עצמכם. בסופו של יום, אף אחד לא ידאג לעצמכם אם לא תדאגו לעצמכם. בהצלחה!  

יועץ השקעות פרטי

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס