נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כיסא בר ממתכת

בדיוק עכשיו אתם בשלב של בחירת העיצוב לעסק שלכם, בין אם מדובר בבר, בית קפה או מסעדה.

יש לפניכם אופציות רבות ואין לכם באמת מושג מה עדיף. היצע הרב מבלבל מאוד לעיתים קרובות.

אז נכון, הייתה לכם תמונה בראש, חשבתם שאתם יודעים בדיוק מה הכיוון ובגדול אתם עדיין יודעים. אבל יש צורך בקצת הכוונה. בדיוק לשם כך, אנחנו כאן איתכם, לייעץ ולעזור בבחירה החשובה. שנתחיל?

 

 אפשרויות אינסופיות

וזה אכן מדויק. עם כל הקדמה שהגיעה אל חיינו בעשור האחרון, גם בתחום העיצוב ובחירת הרהיטים, קיבלנו יצע שעולה על הביקוש. כסאות בר עץ, כסאות בר מתכת, שילוב בין מתכות או בכלל פלסטיק שקוף. וזה עוד לפני שנגענו ברהיטים שהם לא כסאות.

 

 הבנת הקונספט

יש חשיבות עליונה לזה, שכבר בשלב החיפוש אחר מקום שבו תפתחו את הבר או בית הקפה שלכם, תבינו איך בדיוק אתם רואים את העסק שלכם ומה בדיוק אתם מחפשים.     חלל גדול פתוח? המון פינות קטנות, נסתרות ואינטימיות? כל זה ישפיע גם על בחירת הריהוט. הרי חלל גדול ופתוח כנראה משתלב טוב עם ריהוט מתכתי ומינימליסטי, לעומת מקום בעל נישות קטנות רבות, שכנראה ישתלב נהדר עם רהיטים שעשויים מעץ.

 

 חיפוש ממוקד

ברגע שיש הבנה ברורה, כיצד נרצה לראות את המקום שלנו, אפשר לגשת לחיפוש עצמו. וכאן חשוב לעשות זאת בעזרת גופים שמתמחים באספקת רהיטים לעסקים. פרט ליכולת שלהם לייעץ לכם מה הכי נכון, לכוון אותכם לעבר הרהיטים שנחוצים לכם ועומדים בדרישות עיצוביות, הם גם יכולים להציע לכם הנחה, שכן מדובר ברכישה גדולה ומרוכזת.

 

 טווח מחירים

כסאות בר יכולים לנוע בטווח המחירים שבין מאות שקלים ולאלפי שקלים. הכל תלוי בחומרים מהם הם עשויים, רמת גימור, המותג המייצר, עמידות החומר וכו".

כאן חשוב לחדד שלא תמיד יקר פירושו טוב יותר, אתם צריכים להתמקד בחיפוש הנכון לכם, המתאים לקונספט ולתוכנית העסקית. לכן, ייעוץ והכוונה כה חשובים.

 

 האספקה

גם במקרה הזה, היתרון של גופים שמתמחים בריהוט לבתי קפה ומסעדות, הוא יכולת הובלה, אספקה והתקנה של הרהיטים, בהתאמה מלאה לדרישות שלכם ולאופי העסק.

 

 האחריות

יתרון נוסף של פנייה לגופים שמתמחים בהתאמת ריהוט לבתי קפה, ברים ומסעדות, הוא זה שאתם מקבלים אחריות מורחבת ושירות לקוחות שיודע למצוא פתרונות גם לבעיות מאוד ספציפיות של תחום המסעדנות. מדובר בפלוס מטורף, שהולך להוכיח את עצמו בטווח הארוך. כי רגליות רופפות לשולחנות וכסאות זה משהו שקורה לעיתים קרובות והגיוני שתצטרכו לטפל בעניין במוקדם או במאוחר.

לסיכום, חשוב שתזכרו, אתם מוכרים ללקוחות שלכם לא רק את התפריט המושקע ואת האלכוהול המשובח, אתם מוכרים לו חוויה שלמה ולבחירת העיצוב והריהוט תהיה השפעה גדולה על הצלחת העסק שלכם.

שולחן משרדי
כמה עולה שולחן משרדי איכותי?

בסביבת העבודה המהירה והמתפתחת של היום, שולחן עבודה משרדי מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני כדי לשפר את הפרודוקטיביות וליצור סביבת