נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כרטיס ביקור דיגיטלי מעוצב אישית

דמיינו את עצמכם רגע במדרחוב מלא בחנויות או בקניון, סתם במהלך שיטוט בין החנויות ללא צורך מיוחד. איך מחליטים לאיזה חנות כן להיכנס ועל איזו לוותר? במידה רבה חלון הראווה של החנות תורם להחלטה זו. משיכת העין, הבנה כללית על המתרחש בחנות והאווירה המתנהלת בה מאפשרת לקבל את ההחלטה בשניות בודדות האם להיכנס או לוותר.

באותו המקרה בדיוק ניתן לעשות זאת עבור העסק שלך באמצעות כרטיסי ביקור דיגיטליים המהווים כחלון הראווה של העסק, במאמר זה נפרט עליהם ועל המחיר הכרוך.

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי

דיגיטל בי קארד הוא בעצם דף אינטרנט המכיל בתוכו בצורה מרוכזת עבור העסק ועבור הלקוחות את כל המידע החיוני והשמיש ביותר ששני הצדדים צריכים על מנת ליצור ממשק ביניהם. בלחיצה על המסך המאפשר כניסה לאתר האינטרנט, ניתן למצוא מספר טלפון ליצירת קשר, דרכי התקשרות נוספים כמו אימייל וכתובת, ניווט לעסק, התעדכנות בעדכונים אחרונים ברשתות החברתיות, שמירה כאנשי קשר ועוד אופציות נוספות.

 

האופציות להקמת כרטיס

יש שתי דרכים בהן ניתן להקים כרטיס ביקור דיגיטלי, או אפשרות על ידי תשלום וחברה המתמחה בהקמת כרטיסים אלו מקימה עבורך דרישותייך, או בחינם אך באופן עצמאי. אפשרות התשלום כרוכה בהוצאה כספית אינה גבוה שכן תרומתה היא רבה כיוון שאנשים מקצועיים מקימים את הכרטיס.

באפשרות התשלום כרטיס הביקור הדיגיטלי מבטיח עיצוב אישי אשר מותאם לעסק שלך, מותאם לתוצאות החיפוש שמתבצעות בצורה יומיומית בגוגל, אתה לא מתעסק בזה ובכך לא מבזבז זמן על כלי שנדרש לך ללמוד אותו בכדי לעבוד איתו ולרוב הסכום הכספי להקמת כרטיס זה מחזיר את ההשקעה לאחר הגעת הלקוח הראשון לעסק.

 

סכום התשלום ועל מה בעצם משלמים

הנתונים והמידע הנמצאים היום ברחבי האינטרנט יושבים על שרת אחסון כתשתית של האינטרנט. בכדי להכניס מידע כמו כרטיסי ביקור דיגיטלי שיהיו גם כן על גבי שרת אחסון זה, ובכך יפעלו ברחבי הרשת, יש לשלם. התשלום עבור האחסון והתחזוקה של המידע בשרת מבוצע באופן שנתי.

התשלום אודות כרטיס ביקור דיגיטלי לרוב נע בטווח מחירים של 300-600 שקלים וההבדל במחיר מוערך בסוג וגודל החבילה בה אשר אותה מעוניינים לרכוש. כרטיס ביקור מעוצב אישית מייקר את הסכום ונע בין 600 שקלים ל- 1200 שקלים.

ישנן כמה חבילות שונות לרכישה שכל אחת מהן מספקת כמות תוכן שונה בכרטיס הדיגיטלי ובכך מתאימה לעסקים שונים. מחיר החבילה הזולה ביותר הנע סביב 300 שקלים מכיל בתוכו תוכן רב, תמונות, לינקים ופרטים רבים המאפשרים שיווק עסקי.

 

לסיכום,

כרטיס ביקור דיגיטלי בעל יתרונות רבים לשיפור ושיווק העסק האישי והנגשת פרטיו עבור הלקוחות הפוטנציאליים. קיימות שתי אופציות עיקריות להקמת הכרטיס ברחבי האינטרנט בכדי שיהיה שמיש ללקוחות העסק – על ידי תשלום או בצורה חינמית. במאמר זה פורט הסכום של החבילות הקיימות, מה הן כוללות ואת ההכרה בתשלום גם עבור שרת האחסון של האינטרנט.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר