נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לבצע בדיקה של הר הביטוח?

כיום, בתוך כל הביטוחים שמוצעים לנו יום יום ומכל עבר, לפעמים קשה להישאר בשליטה ולזכור לאיזה ביטוחים אתם רשומים ומשלמים בהוראת קבע. כולנו מכירים את התופעה שבה קופות החולים וחברות אחרות מתקשרות אלינו ומציעות לעבור אתנו על הביטוחים הקיימים לנו ולנסות ולמכור לנו ביטוחים נוספים. זוהי תופעה שעשויה להיות בעייתית מאחר ולא מעטים האנשים שיצרו עבורם ביטוחים כפולים, ללא ידיעתם.

לכן, מומלץ לבצע את בדיקת הר הביטוח, בדיקה שמאפשרת להציג לפניכם את כלל הביטוחים שרשומים תחתיכם, וכך לוודא שאינכם משלמים כסף מיותר על ביטוחים כפולים או מיותרים. כדי לחסוך בכסף ולשלוט טוב יותר בהוצאות שלכם, לפניכם כל מה שצריך לדעת על כמה עולה לבצע בדיקה של הר הביטוח.

 

מהי בדיוק בדיקת הר הביטוח?

בדיקת 'הר הביטוח' היא בדיקה שמטרתה הינה להציג לפני האזרח את כלל הביטוחים שרשומים על שמו ושקיימים עבורו. כחלק מן הבדיקה, כל שעלנו לעשות הוא למלא תא הפרטים האישיים שלנו, ומיד ייפתחו לפנינו כלל פוליסות הביטוח הרשומות תחתינו. זוהי בדיקה בטוחה שמופעלת על ידי משרד ממשלתי, על ידי רשות ההון ביטוח וחיסכון, כך שפרטיכם שמורים ובטוחים.

למעשה, לא מעטים המקרים בהם אנשים מחזיקים בביטוחים כפולים ובפוליסות מיותרות, ואפילו לא יודעים על כך במשך ימים, חודשים ואף שנים. לכם, מדובר בבדיקה מומלצת מאד שעשויה לחסוך לכם כסף רב המבוזבז על ביטוחים שאין לכם בהם צורך כלל.

 

האם הבדיקה עולה כסף?

היתרון הגדול ביותר של בדיקת 'הר הביטוח', היא שהיא חינמית לגמרי, וכל תפקידה הוא פשוט לחסוך לכם בכסף, על ידי איתור ביטוחים כפולים ופוליסות ביטוח מיותרות כך שתוכלו לבטל אותן ולהפסיק לבזבז עליהן כסף חשוב. לכן מדובר בבדיקה ממנה אפשר רק להרוויח, ולקנות שליטה בפוליסות הביטוח שלכם ובכספיכם, בחינם לגמרי. הביצוע של בדיקת הר הביטוח חינם וללא עלויות כלל.

 

מה היתרונות של בדיקת הר הביטוח?

מערכת חינמית שמאפשרת רווח

מאחר והבדיקה חינמית לחלוטין ולוקחת רק מספר דקות באינטרנט, אפשר רק להרוויח ממנה וזהו יתרון אדיר עבורכם. לעומת בדיקות רבות אחרות מדובר בבדיקה חינמית לגמרי, כך שאפשר רק להרוויח ממנה כסף רב שייחסך לכם במידה ותעלו ברשת באמצעות הבדיקה ביטוחים כפולים ומיותרים.

 

מאפשרת שליטה וסדר בביטוחים שלכם

מאחר ואנו מחזיקים בכל כך הרבה ביטוחים, עבורנו ואף עבור הילדים, קשה לעקוב ולפעמים עושים טעויות. בזכות בדיקת הר ביטוח תקנו לעצמכם שליטה בפוליסות שלכם ותבינו מה נמצא באחזקתכם ומה חסר.

 

מערכת מפוקחת ובטוחה

מאחר ומדובר בבדיקה שמתאפשרת על ידי משרד ממשלתי וביוזמה ממשלתית, הבדיקה נעשית באתר של משרד האוצר וכך אתם יכולים להיות רגועים ולהכניס את פרטיכם בשקט, בידיעה שהם מוגנים. הרבה חברות ואתרים מציעים בדיקות דומות, אך תחת הבדיקה הספציפית הזו אתם יכולים להיות בטוחים לגמרי, שהמידע והפרטים האישיים שלכם מוגנים.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס