נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להחליף מסך למוצרי אפל?

אפל היא חברה מפורסמת מאוד שכולנו מכירים כיום. היא הוקמה בשנת 1976 על ידי סטיב ג'ובס, סטיב ווזניאק ורון ויין. חברת אפל מוכרת מגוון גדול של מוצרים כגון טלפונים, מחשבים ניידים ונייחים, טאבלטים ועוד. כאשר המכשיר שלנו לא עובד כמו שצריך או שהוא נשבר זה יכול לתסכל אותנו מסיבות רבות. אנחנו נדבר על חילוף מסך ומה הטווח מחירים של תיקון זה.

 

מסך שבור

כאשר המסך של אחד מהמכשירים שלנו נשבר, זה יכול להיות מאוד מעצבן ומבאס. זה יכול לקרות בגלל מכה שהמכשיר קיבל, בגלל נפילה ובגלל עוד כל מני סיבות. כאשר אנו שמים לב שהמסך שלנו שבור, חשוב מאוד לתקן אותו כמה שיותר מהר – זאת בכדי שהנזק לא יהפוך להיות גדול יותר.

מסך שבור

 

איך למנוע נזקים למסך?

אפשר לשמור על המחשב, הטלפון וגם על הטאבלט שלנו בעזרת דבר אחד פשוט – כיסוי. תשימו לב שהכיסוי שאתם קונים לא רק יפה אלא גם מגן על המכשיר שלכם. מלבד הכיסוי תוכלו גם לשים מגן מסך כדי לשמור עליו. עוד טיפ נחמד מאיתנו הוא לענוד שרשרת לפלאפון. פריט אופנתי שגם ישמור על הטלפון שלכם מנפילות.

 

מעבדה מקצועית

אם בכל זאת המכשיר האלקטרוני שלכם נשבר ואתם מחפשים מקום כדי לתקן אותו, חשוב שתלכו למקום מקצועי. מקום בו עובדי החברה הם אנשים מקצועיים אשר מבינים עניין. כאלה שאתם יכולים לסמוך עליהם בעיניים סגורות. בנוסף, אתם צריכים לבחור במעבדה אשר גורמת לכם להרגיש בנוח. כזאת עם שירות לקוחות טוב.

 

פון-נט

פון-נט היא חברה מקצועית אשר מתמחה בתיקונים של מכשירים אלקטרוניים כגון טלפונים, מחשבים, טאבלטים ועוד. התיקונים שהם מבצעים יכולים לדוגמה להיות חילוף מסך, תיקון מיקרופון, תיקון קורוזיה, תיקון מצלמה קדמית, תיקון מצלמה אחורית ועוד כל מני סוגי תיקונים אחרים. חברת אשר דוגלת במתן שירות איכותי תוך זמן קצר.

 

טווח מחירים בשביל להחליף מסך

חשוב לדעת כי המחיר של תיקון מסך בחברת פון-נט משתנה בין מכשיר למכשיר. הנזק יכול להיות גדול יותר וקטן יותר ולכן אי אפשר להגיד מחיר אחד ספציפי בלי לראות את הבעיה. המחיר בשביל החלפת מסך אייפד פרו 12.9 לעומת המחיר בשביל החלפת מסך לאפל ווטש יהיה שונה. בדרך כלל המחיר ינוע בין 400 ש״ח לבין 600 ש״ח, אבל גם זה יכול להשתנות.

 

לסיכום

אנחנו רוב היום שלנו צריכים את המכשירים הסלולרים שלנו. שזה יהיה כדי לדבר עם המשפחה, לדבר עם הגננת, לנווט למקומות, לעשות קניות לבית, לבצע משימות בשביל העבודה ועוד. כאשר המסך שלנו נשבר זה גורם לנו לצאת מאיזון וזה מאוד יכול להשפיע על היום שלנו. המחיר כדי לתקן מסך משתנה בין חברה לחברה, בין מכשיר למכשיר וגם משתנה לפי סוג הנזק. ברגע שאתם שמים לב שהמסך של המכשיר שלכם שבור, אל תחכו יותר מדי זמן ולכו תטפלו בזה כמה שיותר מהר כדי שהמצב לא יחמיר!

תיקונים נוספים

כמה עולה מגן לאייפון 12
כמה עולה מגן לאייפון 12

כל מי שאוהב טכנולוגיה לא באמת יכול להתעלם מכל מה שחברת אפל עושה בשנים האחרונות. האייפונים השונים הפכו להיות