נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה כרטיס אשראי דיסק און קי

דיסק און קי זה דבר שמתאים ונוח לכולם. המון אנשים מחזיקים בדיסק און קי ומשתמשים בו כדי לשמור תמונות, מסמכים ומצגות שלהם. דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי הוא דבר סופר נוח עבור כולם. במקום דיסק און קי שהחיסרון שלו זה שהוא מאוד קטן ויכול ללכת לאיבוד בקלות, דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי הוא יותר גדול אבל יכול להיכנס בקלות לארנק שלכם.

העיצוב שלו הופך את הזיכרון הנייד למשהו הרבה יותר נכון ופרקטי, ובעזרתו לא תחששו שהדיסק און קי שלכם יאבד וכל העבודות של הלימודים שלכם, המצגות או כל דבר אחר שנמצאים בדיסק און קי ושמורים בו ילכו לפח.

 

כרטיס אשראי דיסק און קי – יתרונות

מעבר ליתרון של הכרטיס שהאחסנה שלו מאוד נוחה, אפשר לעצב ולמתג אותו לפי בחירתכם. בעקבות כך יש לו ביקוש רב בחברות רבות ולקוחות. אפשר להשתמש בו כדי למתג את החברה שלכם ולהדפיס את הלוגו שלה או כל סלוגן או משפט שתרצו, תוכלו להכניס בתוכו סרטונים ומוצרים שלכם.

הכרטיס הזה יכול להיות כלי שיווקי גדול מאוד לעסק שלכם, תוכלו לעשות זאת ולמכור אותו בצורה מאוד חכמה. תוכלו אפילו לחלק את הכרטיס בחינם ללקוחות שלכם והם ישווקו עבורכם את העסק שלכם בלי שיתכוונו לכך. תוכלו להסתובב עם הכרטיס בלי לפחד שהוא יאבד לכם, אנשים יתעניינו במוצר הגאוני הזה, אתם תקבלו מוצר שהוא אמנם בגודל של כרטיס ביקור אך מי שיקבל אותו יוכל להשתמש בו רבות והוא ייקח אותו לכל מקום.

כל מי שיקבל את הכרטיס הממותג ילך איתו ומבלי לשים לב יוכל לפרסם אתכם בעזרת הכרטיס. תוכלו בכל פעם כשתסיימו להשתמש בו להכניס אותו ישירות לארנק ולא לפחד שיאבד בגלל גודלו.

 

מאפיינים עיקריים של כרטיס אשראי דיסק און קי

  • נוח לאחסון בארנק
  • זיכרון נייד שמעוצב ככרטיס אשראי
  • ניתן לבחור את הגודל של שטח האחסון
  • פתרון מעולה אם ברצונכם לסחוב אותו לכל מקום ללא חשש שהוא יאבד לכם, פשוט מכניסים לארנק כמו שמכניסים כרטיס אשראי רגיל.
  • הכרטיס זמין למידע בכל מקום ובכל מצב
  • אפשרות להדפסה צבעונית
  • אפשרות מיתוג קדמי\אחורי או גם וגם
  • מתנה פרקטית ושימושית.

 

כמה עולה כרטיס אשראי דיסק און קי?

מחיר כרטיס אשראי דיסק און קי תלוי בכמות שמזמינים, כ100 כרטיסי אשראי דיסק און קי יעלו כ14 שקלים לאחד, זהו מחיר התחלתי. במידה ותרצו מיתוג צבעוני זה יעלה עוד כ3 שקלים, במידה ותרצו להוסיף נרתיק לכרטיס או מחזיק מפתחות זה יעלה לכם בין חצי שקל ל2 שקלים, תלוי במה תבחרו. חשוב לציין שזהו מחיר מעולה לדיסק און קי בצורה כזאת. תוכלו להתרשם באתר מה באלי ולהבין מה חשוב לכם בכרטיס אשראי דיסק און קי שלכם.

 

לסיכום

כרטיס אשראי דיסק און קי זהו פתרון מעולה עבורכם.

כמה עולה מגן לאייפון 12
כמה עולה מגן לאייפון 12

כל מי שאוהב טכנולוגיה לא באמת יכול להתעלם מכל מה שחברת אפל עושה בשנים האחרונות. האייפונים השונים הפכו להיות