נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להקים אתר אינטרנט – המדריך המלא

למרות שהאינטרנט הפך לחלק כל כך מרכזי בחיינו ולסוג של עולם בפני עצמו, לרוב האנשים עדיין אין מושג איך בונים אתר באינטרנט, וכמה עולה התהליך.

למרות שאתרים עסקיים הינם בגדר חובה במאה ה- 21 עבור כל מי שרוצה בשגשוג העסק שלו, בעלי עסקים רבים נרתעים מהקמת אתר אינטרנט לעסק שלהם בגלל חוסר הבנה ובלבול.

בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם את המדריך השלם לכמה באמת עולה להקים אתר באינטרנט.

 

לפי מה נקבע המחיר?

ראשית, נרצה להסביר לכם איך יקבע המחיר אותו תשלמו עבור הקמת אתר באינטרנט. כפי שיש דרכים שונות לבנות בתים, או כל דבר אחר לצורך העניין, ישנן שיטות שונות להקמת אתרים באינטרנט. ללא קשר לדרך בה תוכנת ונבנה אתר האינטרנט שלכם, אחד הגורמים המרכזיים שישפיעו על איכותו, ובהתאם על מחירו, הוא רמת הניסיון והמקצועיות של האדם או הצוות שיבנו לכם את האתר. נוחות השימוש והעיצוב הכללי של אתר האינטרנט שלכם חשובים ביותר להצלחת האתר שלכם, ויעזרו לו לבלוט לעומת אתרים מתחרים.

כמו כן, רצוי מאוד לדאוג לאבטחת מידע ברמה גבוהה, על מנת למנוע מקרי פריצה של האקרים למיניהם. פריצה לאתר העסק היא בהחלט חוויה לא נעימה, ובמידה והיא אכן תתרחש, ככל הנראה תאלצו לשלם לפורצים הרבה יותר ממה שהייתם משלמים עבור אבטחת האתר שלכם.

עוד גורם מרכזי שישפיע על מחיר הקמת האתר שלכם, הוא כמובן סוג האתר אותו אתם רוצים להקים.

 

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

אתרי תדמית הם ברוב המקרים הסוג הבסיסי ביותר של אתרים עסקיים, המהווה למעשה מעין "כרטיס ביקור" אינטרנטי של העסק שלכם. אתרים מסוג זה לרוב כוללים דף אודות המסביר על העסק, דרכי יצירת קשר והגעה, שירות לקוחות וכמובן פרסום והצגת המוצרים והשירותים השונים של העסק. הקמה של אתר תדמיתי לרוב תנוע בין 1500 ל- 3000 שקלים אצל פרילנסר, ועד לסכומים של עשרות אלפי שקלים אצל חברות הקמת אתרים גדולות.

 

כמה עולה לבנות אתר חנות דיגיטלית?

חנות אינטרנטית היא סוג של אתר או דף באתר אינטרנט קיים, שכל תכליתו היא למעשה לבצע מכירות באינטרנט. הקמה של חנות דיגיטלית מצריכה ברוב המקרים רמת אבטחה גבוהה יותר, שכן כאן כבר מעורבים פרטי אשראי ובנק של הלקוחות ושל העסק שלכם. העלות של הקמת חנות דיגיטלית תנוע בין 3000 לכ- 5000 שקלים אצל פרילנסר, ובין 5000 לכ- 30,000 שקלים אצל חברה.

 

כמה עולה לבנות אתר פורטפוליו?

עם אתם צלמים או אמנים הרוצים להציג את תיק העבודות שלהם באינטרנט וליצור מעין "גלריה" דיגיטלית, אתר פורטפוליו הוא הפתרון שלכם. באתרים מסוג זה לרוב שמים דגש רב יותר על רמת העיצוב והנראות הכללית של האתר, והקמתם תנוע בין מאות בודדות של שקלים אצל פרילנסרים, ועד לכ- 4000 שקלים בחברה גדולה.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר