נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לחדש את פוליסת ביטוח הבריאות – מעודכן לשנת 2021

ביטוח בריאות פרטי הכרחי על מנת לכסות שירותים ותרופות שכלולים או אינם כלולים בסל הבריאות של קופות החולים ובמקרים בהם יש צורך לקבל פיצוי על הליך רפואי. כמה עולה לחדש פוליסת ביטוח בריאות ב-2021? על כך במאמר הבא.

 

מדוע צריך ביטוח בריאות פרטי?

למרות שאנשים רבים מבוטחים באמצעות קופות החולים בביטוח בריאות בין אם הוא ביטוח רגיל או מושלם, ישנם מקרים עליהם אין כיסוי בריאותי.

בישראל ישנו סל בריאות וסל תרופות שמזכה בהנחה או באמצעות טופס 17, אך אין ספק שהוא פשוט. לפיכך, רוב האוכלוסייה רוכשת ביטוחי בריאות פרטיים דרך העבודה או באופן עצמאי.

הביטוחים הפרטיים מעניקים כיסוי נרחב שיכול להציל חיים, להעניק טיפולים שונים ולהיטיב עם המבוטחים. השירותים של חברות הביטוח ניתנים בהתאם לכיסוי הפוליסה. למידע נוסף ניתן לבדוק באתר של אבנר ביטוח בריאות.

 

אלו ביטוחי בריאות יכולים להיכלל בפוליסה?

מחיר הביטוח הבריאותי נקבע על פי הכיסוי אותו רוכשים, גיל המבוטח, מצב רפואי ופרמטרים נוספים. לפיכך, יש להחליט איזה כיסויים רוצים לרכוש.

ניתן לעשות ביטוח למחלות קשות שיפורטו בפוליסה על מנת לקבל פיצוי במקרים כאלו. גובה הפיצוי של סוג ביטוח זה עומד כיום על 100 אלף ₪ ויותר.

ביטוח בריאות המכסה ניתוחים והשתלות בארץ ובחו"ל מאפשר למבוטח לקבל טיפול בכל בית חולים בו הוא בוחר, לבחור במנתח ולקבל הוצאות אשפוז כולל הטסה לצורך ניתוח בחו"ל. כמובן שביטוח מסוג זה יהיה יקר יותר.

ביטוח נוסף עוסק בתרופות שאינן כלולות בסל הבריאות. מדובר על תרופות לחולי סרטן, תרופות מצילות חיים וכד' שיכולות להיות יקרות מאוד ללא ביטוח. בין היתר ניתן לרכוש ביטוח פרטי משלים המממן טיפולים פרטיים משלימים של ביטוח קופות החולים, כלומר השלמת המושלם. כמו כן, ניתן לרכוש ביטוח סיעודי מקיף וביטוח תאונות אישיות המקנה הגנה בארץ ובחו"ל 24/7.

 

חידוש פוליסת בריאות

פוליסת הבריאות מתחדשת באופן אוטומטי מדי שנתיים כאשר חברת הביטוח מחויבת לעדכן שינויים וחידושים בפוליסה. במידה וחידוש הפוליסה עולה כסף, על חברת הביטוח ליצור קשר עם המבוטח ולקבל את הסכמתו. מחיר חידוש הפוליסה יהיה בהתאם להרחבות והשינויים של הפוליסה ביחס לגילו של המבוטח ופרמטרים נוספים.

על פי החוק, ההודעה על שינויים בפוליסה צריכה להגיע מינימום חודשיים לפני שמסתימת הפוליסה.

במידה וישנם שינויים הם יהיו מעודכנים באופן גלוי למבוטח ומידה ואין שינויים יהיה צריך להיות רשום שאין שינויים בסעיפים הכלולים בפוליסה. כאשר חברת הביטוח משנה את המחיר עקב השינויים היא חייבת לפרט את התשלומים העתידיים והתנאים החדשים במכתב. הצורך בהסכמתו של המבוטח תהיה רק שהפרמיה החודשית תעלה ב-10 ₪ ומעלה או יותר מ-20% של התשלום החודשי, כלומר המחיר הגבוה יותר מבניהם.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס