נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לקנות מתנה לחבר טוב

בחירת מתנה לאדם קרוב גורמת לא פעם לתחושת חוסר נוחות. שכן, מדובר בהליך שמוביל לחיפושים ממושכים ומייגעים. הרי יש לנו בדרך כלל תקציב מסוים שאנו מוכנים להשקיע, אך איננו יודעים בהכרח איפה נוכל למצוא מתנה שתואמת לסכום שנקבע מראש. המדריך הנוכחי יקל עליכם בחיפושים הללו וירכז את העלויות של מתנות לחבר טוב, כדי שתוכלו פשוט לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר בהתאם לסגנון והתקציב הקיים.

 

כמה יעלו לכם מארזים מתוקים?

מי שרוצים לתת מתנה מתוקה ומנחמת לחבר טוב, צריכים לדעת שהם יכולים להשקיע סכום סמלי שנע בין 20 ₪ ל – 150 ₪.  מדובר בבונבוניירות שניתן לקנות בנפרד ולארוז בחבילה אחת גדולה. כך שבעצם, כל אחד יכול לבחור במספר מסוים של מארזים, בהתאם לתקציב הקיים. נציג כעת את המחירים הממוצעים של כל אחת מהבונבוניירות:

  • בונבוניירת שוקולד טרפלס קרמל מלוח\ קקאו קלאסי: 20 ש"ח
  • בונבוניירה עם פרליני שוקולד ממולאים בדובדבן וליקר: 50 ₪
  • בונבוניירה עם שוקולד חלב, לבן ומריר: 75 ₪

תקנה מתנה

זו העלות הממוצעת של עציצים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בבחירת מתנה לחבר טוב מבלי להקדיש פסקה אחת לעציצים. שכן, אלה הפכו להיות למוצר חיוני שכל אחד רוצה להחזיק בביתו. יש מי שטוענים שההתפשטות של העציצים בבתים, במרפסות ובחצרות התחילה אי שם, בשנת 2020 כשמצאנו את עצמנו בתוך הבתים. שכן, זה היה תחביב שהעביר לנו את הזמן בנעימים. נציין שהמחירים של העציצים משתנים מחנות אחת לאחרת. בדקנו את ההיצע שקיים באתר vanilla המוכר והאהוב וגילינו שטווח המחירםי נע בין 150 ₪ ל – 200 ₪.

 

אח שלנו מתחתן? זו המתנה המושלמת בשבילו

אם החבר שלכם מתחתן בקרוב ואתם רוצים להעניק לו מתנה קטנה לפני הצ'ק השמן של החתונה, תוכלו פשוט לבחור בקישוט חגיגי לרכב. מדובר בעצם בהזמנה של בעל מקצוע שיקשט את הרכב של החתן והכלה ביום החתונה. מומלץ לבחור במתנה זו וליידע את החבר מראש, כדי שהוא יידע שנחסך ממנו להתעסק עם העניין (שעשוי להיות מורכב עבור מי שצריך לארגן גם אולם, קייטרינג ועוד). נציין שהעלות של קישוט מסוג זה תתחיל ב – 200 ₪ ותעלה ככל שתבחרו בעיצוב מיוחד.

תקנה מתנה

יש לנו טיפ עבורכם – אפשר לשלב בין המתנות

אם יש לכם תקציב גבוה ואתם רוצים להעניק מתנה שווה במיוחד, תוכלו לבחור ב – 2 מתנות או יותר מאלה שהוצגו בפניכם לעיל. הרי זה נחמד לקבל עציץ ובונבוניירה או עיצוב חגיגי לרכב לפני אירוע מיוחד יחד עם מארז מתוקים.

 

השורה התחתונה

העלות של מתנה לחבר טוב עשויה להשתנות בהתאם לבחירתכם. בשלב זה אתם יודעים כמה תצטרכו לשלם על מתנות מושלמות שיעשו לחבר שלכם טוב על הלב. כך שנותר לכם רק לבחור במתנות שמתאימות לתקציב הקיים.

עלות לקניית מתנה

כמה עולות מתנות לעובדים
כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי