נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולות מתנות לעובדים?

מעסיקים רבים נוהגים להעניק מתנות לעובדים שלהם בימי חול ולקראת חגים. האחראיים על בחירת המתנה הם בדרך כלל מי שעוסקים ברווחת הארגון. אלה מקבלים תקציב מסוים שיאפשר לרכוש X מתנות לכלל עובדי החברה. תרחיש זה גורם לא פעם לתסכול. שכן, הם צריכים לחפש אחר מתנות איכותיות במחיר טוב. יצאנו לבדוק אילו מתנות יכולות לענות על 2 הקריטריונים וחזרנו עם רשימה שאסור לכם לפספס. נמליץ לכם להישאר כאן ולגלות את העלויות שיתאימו לכל תקציב.

 

כמה יעלו צמד רמקולים איכותיים?

המתנה הראשונה שבחרנו להציג בפניכם נחשבת למומלצת ביותר. מדובר ב – 2 רמקולי מיני שיאפשרו לעובדים שלכם לשמוע מוזיקה בכל מקום. למשל, ביציאה לטבע עם המשפחה, במטבח ואפילו במקלחת. העלות של רמקולים אלה נעה סביב 260 ₪ והיא כוללת גם ביצוע חריטה אישית. כך שתוכלו לחרוט על המתנות את הלוגו של החברה שלכם או לכתוב ברכה כללית שתיגע בכל עובדי החברה.

כמה יעלו צמד רמקולים איכותיים

מה העלות של משטח עכבר מעוצב?

אתם לא צריכים להוציא הון כדי לשמח את העובדים שלכם ולהעניק להם מתנה שימושית. שכן, יש אפשרות לקנות משטח (פד) עכבר ארגונומי ומעוצב שיאפשר לעובדים שלכם ליהנות משורה ארוכה של יתרונות, למשל:

  • הם לא יסבלו יותר מכאבים במפרק כף היד
  • תהיה להם אפשרות להוסיף צבע לשולחן העבודה
  • הם יוכלו לעבוד בנוחות ולזמן ממושך מול המחשב

אם תשאלו לדעתנו, נאמר לכם שזו המתנה הטובה ביותר עבורכם. שכן, היא לא רק יפה ושימושית, אלא גם נמכרת במחיר סביר לכל כיס – 65 ₪ בלבד. לחצו על הקישור הבא ותיחשפו למגוון העיצובים המיוחדים של המשטחים שנמכרים בו https://matanaksuma.co.il.

 

זה המחיר שתשלמו על זוג אוזניות BT

אנחנו לא מכירים את העובדים שלכם באופן אישי, ובכל זאת, אנחנו יכולים להבטיח לכם שהם ישמחו לקבל זוג אוזניות BT במתנה. שכן, זוהי מתנה שימושית שכל אחד צריך. אם תחליטו נכון ותבחרו במתנה זו, תצטרכו להוציא כ – 170 ₪ עבור כל סט.

 

טיפ חשוב לסיום: אל תתפשרו על האיכות

חשוב להדגיש שבחירת מתנה לעובדים צריכה להתבצע תוך בירור מעמיק שלא נוגע רק לעלות, אלא גם לאיכות. שכן, אתם רוצים להעביר לעובדים שלכם שאתם מעריכים אותם וסומכים עליהם. המסר יכול להגיע רק במידה ותרכשו מוצרים איכותיים. בחירה במוצר פשוט וזול עשויה לגרום להם לחשוב שאתם מוכנים להשקיע בהם מעט, מתוך מחשבה שהם לא שווים השקעה איכותית.

 

השורה התחתונה

העלויות של מתנות לעובדים משתנות בהתאם לסוג המתנה. בשלב זה אתם מכירים ב – 3 המתנות הטובות ביותר שיתאימו לכל עובד. כך שנותר לכם רק לבדוק איזו מתנה עונה על התקציב שלכם ולבחור בה. נאחל שתבחרו נכון ותגמרו לעובדים שלכם להרגיש חיוניים ואהובים.

זה המחיר שתשלמו על זוג אוזניות BT

כמה עולה מתנה מקורית זולה
כמה עולה מתנה מקורית זולה?

הענקת מתנות יכולה להיות מהנה מאוד, אבל היא גם יכולה להיות חוויה קצת מבלבלת ומלחיצה, במיוחד כשאנחנו צריכים לפעול

כמה עולה מתנה לאישה
כמה עולה מתנה לאישה?

יום הולדת, יום נישואין, התחלה חדשה בעבודה, לידה וסתם פינוק ביום של חול – מתנות לאישה הן חלק אינטגרלי