נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לרכוש מוצרי פארם מחוץ לרשת סופר פארם

ישראלים אוהבים לחסוך כסף, מי לא בעצם? איפה שאפשר אנחנו מנסים לקצץ עלויות, למצוא מבצעים, להשיג הנחת חבר.

אז למה דווקא כשמדובר על מוצרי פארם, אנחנו נופלים בשבי מחירי הרשתות הגדולות, הגורפות רווחים של עשרות אחוזים כל שנה על חשבונינו.

הגיע זמן להפסיק להיות פראיירים, ולהתחיל לשלם מחירים הגיוניים לויטמינים ולמגבונים לחים.

 

שוק הפארם

שוויו של השוק בישראל נע בין 120 – 80 מיליון שקל בשנה, והמספרים רק עולים. ישנם שחקים בולטים ובודדים שחולשים על הזירה ונהנים מכל אותם הרווחים. עולם הפארם הוא בין היחידים בו ישראלים משום מה עדיין לא מזמינים מהאינטרנט אלא מעדיפים ללכת פיזית לחנויות. לרוב, הן  כנראה ילכו לאחד מסניפיה הרבים של הרשת הגדולה בארץ האוחזת בנתח מכובד מהשוק – סופר פארם.

 

מלכת השוק

כולנו כבר מזהים ומכירים את הלוגו של ענקית שוק הפארם, סופר פארם. הרשת ידועה במחיריה הגבוהים כאשר ניכרים הבדלים משמעותיים לא רק בינה לבין מתחרייה אלא גם בין סניפיה. יש חוסר עקביות בתמחור מוצרים, שמקשה על הצרכן. אחרי השוואת מחירים זריזה הפערים במחירים בין סופר פארם למתחריה נראים לעיתים חמדנות לשמה. אם את הדאודורנט שלכם אתם יכולים להשיג ברשתות שיווק או חנויות שונות במחיר שלא עובר-15 שקלים, סופר פארם ידאגו לתמחר אותו ב-20 שקלים, אם לא יותר. והרשימה רק ממשיכה.

 

משחק המותג

סופר פארם השיקה ליין מוצרים משלה, היא מציגה זאת כפתרון לבעיית המחירים הגבוהים כך שתחת מותג הבית שלהם תוכלו להשיג את אותו סל צריכה רק במחיר מוזל. אך אל תתנו לזה לבלבל אתכם, הרשת נוקטת בהעלת מחירים למותגים מוכרים על מנת שמוצריה יראו אטרקטיבים יותר על המדף.

 

קניות באינטרנט

התחושה כשמסתובבים במרכזי הקניות השונים, היא שאין עוד אפשרויות ואין תחרות. האמת היא שיש המון אלטרנטיבות טובות, אפשר למצוא מגוון מוצרים כגון תרופות וחפצי עזר במחירים נוחים לצרכן. איפה? באינטרנט. ישנם אתרים שמציעים שירות נוח וקל הכולל משלוחים עד הבית, כך שחווית הקניה זריזה וחסכונית.

אז נכון אי אפשר לקפוץ לקנות משהו כשנתקלים במקרה חירום, שנגמרו החיתולים למשל, אבל צרכן שמכיר את סל המוצרים שהוא צורך בדרך כלל, ורוכש אותו מראש, יהנה הרבה יותר משירות אתרי האינטרנט.

 

שוברים שתיקה, שוברים את השוק

שוק בריא הינו שוק שמאפשר תחרות, שמתאים את מחיריו לפי המתחרים וביקוש הצרכן. שוק הפארם בישראל נראה יותר ויותר כאוליגפול. מצב בו ישנן מספר מועט של פירמות שקובעות ומקבעות מחירים גבוהים, ובכך, גורעות מרווחת הצרכן. אז מה נותר לנו לעשות? לצרכנים כח גדול, ועל מנת להוביל להוזלת מחירים עלינו להעתיק את כספינו ורכישותינו למתחרי הענקיות.אותם מוצרים במחיר יותר זול, מי יגיד לזה לא. לאתר בית מרקחת פארמה סייל – לחצו כאן.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס