נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מיגונית?

המצב הבטחוני המתוח גורם לתושבים רבים ברחבי הארץ לבדוק פרטים אחר מיגוניות שישמרו עליהם בטוחים במידה ותופעל אזעקה באזור המגורים שלהם. עובדה זו גרמה לנו לצאת בכתיבה של סדרת מדריכים מקיפה במטרה לבחון את הנושא, כדי להציג בפני כל דורש את הפרטים החיוניים אודות מיגוניות.

במדריך הנוכחי,  בחנו את המחירים של המיגיוניות השונות וחזרנו עם מידע שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו כמה אתם צפויים לשלם על הרכישה הזו.

 

הקדמה חשובה בנוגע לעלויות של מיגוניות

בכל פעם שאנחנו יוצאים לבדוק עלויות של מוצרים שונים, אנו מציינים בפני הגולשים שלנו כי המידע עשוי להשתנות. שכן, יש כל מיני קריטריונים שיש להכיר בהם, למשל:

  • הדגם הנבחר
  • החברה הנבחרת
  • גודל המיגונית
  • עלייה במחירי המיגוניות בכלל הארץ

כך שאתם צריכים לקחת בחשבון שאתם עשויים לראות שמיגונית מסוג X עולה סכום מסוים נכון לרגע כתיבת מילים אלו, אך העלויות עשויות להשתנות בהמשך.

 

אז כמה תעלה לכם מיגונית בסיסית לבית פרטי?

כאמור, המחירים של מיגוניות משתנים בהתאם לקריטריונים שונים. למרות השוני, החלטנו לבדוק בכל זאת פרטים עם חברות שונות כמו למשל חברת מרחב מוגן, כדי שנוכל להציג בפניכם את טווח המחירים של מיגוניות בסיסיות. גילינו די מהר כי מחירה של מיגונית שתשמש אתכם לבית פרטי צפויה לעלות לכם החל מ – 25 אלף ₪. העלייה במחיר תלויה בסוג המיגונית הנבחרת, בהובלה שלה ועוד.

 

כמה תעלה לכם מיגונית גדולה לבית פרטי?

אם אתם רוצים לקנות מיגונית גדולה, אתם צפויים לשלם בסביבות ה – 35 אלף ₪. במקרים מסוימים אתם עשויים אף לשלם בסביבות ה – 40 אלף ₪ (במידה ומדובר במיגונית גדולה במיוחד. אנו מחויבים לציין בפניכם כי יש אפשרות לקנות גם מיגונית גדולה מאוד. מדובר במיגונית ניידת בסיסית צפויה להכיל כ – 15 אנשים מבוגרים.

מחירה עשוי לעלות על 40 אלף ₪ ואנו מציעים לכם לקבל הצעות מחיר מחברות שונות, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים את המחיר הטוב ביותר.

 

פרטים שחשוב לבדוק טרם הבחירה במיגונית

רגע לפני שתצאו לבחור במיגונית, עליכם לדעת כי המחיר זה לא העיקר. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי במקרה זה, האיכות צריכה להיות במקום ה – 1. אנו ממליצים לכם לשים לב שאתם בוחרים מיגונית שמתאימה לכיס שלכם מבלי לפגוע באיכות. שכן, מדובר במוצר שיכול לשמור על החיים שלכם, זה לא משהו שכדאי להסתכן בו.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים כמה עולה מיגונית, כך שנותר לכם רק לבחון איזו מיגונית מתאימה לכם והאם היא איכותית. נאחל לכם בהזדמנות זו שתרכשו מיגונית שתקנה לכם ביטחון ומקווים שלא תצטרכו להשתמש בה יותר מידי. אתם מוזמנים להעביר את המדריך הנוכחי הלאה ולהעלות את המודעות בקרב אחרים שמתעניינים בנושא זה.

2 הצורות לבטח נכס היום
2 הצורות לבטח נכס היום

כיום יש ביטוחים להרבה דברים ותחומים ואת חלקם שווה לעשות וחלק פחות. ביטוח במטרתו העיקרית הוא לתת לכם שקט