נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מעקה זכוכית מעוצב לבית

מעקה זכוכית לעיצוב חיצוני ופנימי לבית כתוספת למרפסת, למדרגות או לבריכה, הוא בעל מראה חדשני ויוקרתי, שמוסיף לעיצוב הבית ומשפיע על המראה שלו.

ישנם סוגים שונים של זכוכית, פרזולים וצורות אשר משפיעים על המחיר.

המאמר יפרט כמה עולה מעקה זכוכית מעוצב לפי הצרכים שלכם.

 

המשפיעים העיקריים על מחיר מעקה זכוכית

  1. הצורה – יש הבדל במחיר בין מעקות זכוכית עם שיפוע ובין מעקות ישרים מכיוון שיש משמעות לעבודת החיתוך והליטוש שלהם. למשל, כשמתקינים מעקה זכוכית במרפסת לרוב הוא יהיה ישר וזול יותר. מנגד, מעקה זכוכית לאורך המדרגות ייתכן ויהיה יקר יותר בשל השיפוע שלהן.
  2. העובי – זכוכית עבה יותר היא זכוכית בטיחותית יותר ובעלת שכבות המונעות ממנה להישבר בקלות. על מנת שמעקה הזכוכית לאורך המדרגות יהיה בטיחותי התקן מורה על עובי של 8X8 מ"מ. לפיכך, מה שעבה יותר גם יקר יותר.
  3. הצבע – גם הצבע של הזכוכית הוא אחד ממרכיבי המחיר. כאשר מדובר בזכוכית רגילה ושקופה היא נחשבת לזולה יותר. עם זאת, ברגע שהיא עוברת תהליך של עיבוד כמו הוצאת עופרת או צביעה חלבית אטומה, כך המחיר יעלה בהתאם.
  4. הפרזול – ישנן 3 צורות של פרזולים. הראשונה היא באמצעות מנטים שאלו תופסנים עדינים ממתכת המחזיקים את המעקה והם אינם יקרים. השני באמצעות עמודי נירוסטה או אלומיניום שמבניהם הנירוסטה יקרה יותר. והשלישי באמצעות בסיס מתחת לרצפה שהוא שתול וכך הזכוכית מקבלת מראה בלעדי. פרזול מסוג זה ניתן לעשות רק לאחר הרמת הריצוף בעת שיפוץ או בית חדש ומחירו נקבע בהתאמה לתשתית.
  5. מאחז יד – זהו מאחז המאפשר נגישות במיוחד למבוגרים שזקוקים לנקודת משען והמחיר שלו תלוי בהתאמה לחומר בין אם הוא מנירוסטה ובין אם מאלומיניום.
  6. העיצוב – בהתאם לצרכים ולהתאמה לסגנון של הבית, ניתן לעצב צורות על המעקה באמצעות מכשיר חיתוך מיוחד שמייקר את מחירו.

 

דוגמאות למחירי מעקה זכוכית

את הזכוכית מתמחרים על פי מטר רבוע בתוספת המשפיעים על המחיר שהוזכרו. למשל, מעקה זכוכית ישר שהעובי שלו 8X8 מ"מ יעלה בין 1,500-2,000 ₪ למ"ר. מעקה משופע באותו העובי יעלה בין 2,000-2,300 ₪ למ"ר. ככל שהזכוכית עבה יותר המחיר עולה. כך מעקה זכוכית ישר בעובי של 10X10 יעלה כ-2,200 ₪ למ"ר והמשופע כ-2,500 ₪ למ"ר. הזכוכית החלבית תייקר את המעקות בעוד כ-200 ₪ למ"ר ותוספת של מאחז יד תעלה לכם בין 200-400 ₪ למטר. במידה ותרצו להגביה את המעקה המחיר יהיה בין 400-900 ש"ח למטר.

 

בחירת זגג מומלץ

כאשר מזמינים מעקה זכוכית חשוב לבדוק לא רק הצעות מחיר אלא גם את האיכות של הזכוכית והעבודה. בנוסף המעקה צריך לעמוד בדרישות התקן הישראלי ולהיות מותקן באופן בטיחותי. לסיכום, מומלץ לבדוק את חוות הדעת וההמלצות של הזגג לפני שמזמינים את המעקה.

כמה עולה עיצוב פנים
כמה עולה עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא תחום מאוד אישי ומתמחה, כך שעלות העסקת מעצב פנים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. חלק