נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מצבר לרכב וכיצד אדע מה מתאים לרכב שלי?

את סוגי התקלות ברכב ניתן לחלק לשני סוגים. הסוג הראשון אלו תקלות כלליות שהטיפול בהן סובל דיחוי, והרכב יכול לנסוע זמן מה גם בלי שפותרים את אותן תקלות. הסוג השני אלו תקלות שמשביתות באופן מידי את הרכב ובלי שנפתור אותן הרכב פשוט לא יוכל לנסוע. תקלות במצבר משתייכות לסוג התקלות השני, וכאן נעזור לכם להבין כמה יעלה לכם להחליף את מצבר הרכב.

 

בעיות במצבר

מבין כל בעיות שאיתן מתמודדים בעלי רכבים, בעיות במצבר הן מהשכיחות ביותר. הסיבה לכך היא שהמצבר הוא רכיב יחסית פרימיטיבי של הרכב, וניתן לחשוב עליו כמעין סוללה שאמורה לתפעל חלק מהמערכות הרכב על מנת שהן לא יהיו תלויות בפעולתו של המנוע. בעיות במצבר יכולות להתרחש במגוון מקרים, ופנייה אל מצברים בתל אביב תעזור לכם להתגבר על אותן בעיות.

בעיות במצבר

מה המצבר המקורי

אם אתם תוהים מהו המצבר שהכי מתאים לרכב שלכם, הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא המצבר המקורי שאותו החברה התקינה ברכב. בדרך כלל החברה יודעת הכי טוב איזה מצבר כדאי לה להתקין ברכב, וסביר להניח שמצבר כזה יוכל לעשות את זה העבודה. כמובן, שדרוג של המצבר הוא תמיד דבר חיובי, אולם בתור כלל ראשון זו בהחלט בדיקה שכדאי לכם לבצע.

 

התייעצות עם בעל מקצוע

עוד אפשרות היא פשוט להתייעץ עם בעל מקצוע מעולם המצברים כדי שהוא זה שימליץ לכם על המצבר החדש שתקנו. שימו לב רק לבחור בעל מקצוע אובייקטיבי, כזה שייראה את טובתכם ואת טובת הרכב ולא ינסה למכור לכם ללא צורך מצבר יקר, שהרכב שלכם לא באמת זקוק לו.

 

כמה יעלה לי להחליף מצבר

העלות של החלפת מצבר משתנה לפי סוג המצבר וזמן העבודה. החלפה של מצבר קלאסי בשעות העבודה הרגילות אמורה לעלות לכם בין 400 ל650 ₪. מנגד, כאשר אנחנו מדברים על מצברים איכותיים יותר המחיר יכול להיות גם כפול מכך, ואם ההחלפה נעשית מחוץ לשעות העבודה סביר להניח שתשלמו על ההתקנה עצמה יותר כסף.

 

איך אפשר לשמור על המצבר אורך זמן

הדרך הנכונה לשמור על המצבר לאורך זמן היא לא לאפשר לו להגיע למצב של פריקה. בכל פעם שבה אנחנו טוענים את המצבר מבחוץ הוא נפגע, ובסופו של דבר הוא עלול לסיים את תפקידו. נסו כמה שיותר להמעיט בהפעלת המערכות של הרכב כל עוד הוא לא מונע. גם אם מדובר על זמן קצר, בסופו של דבר הפעולות הללו הן מה שמוביל לפריקתו של המצבר.

 

לסיכום

המצבר הוא אחד הרכיבים הכי בסיסיים ברכב. למרות הפשטות הרבה שלו, בלעדיו הרכב פשוט לא יוכל לנסוע. העלות של החלפת מצבר רגיל לרכב היא כמה מאות שקלים, והיא משתנה בהתאם לסוג המצבר, ולשעת העבודה שבה החלפתם אותו.

כמה עולה מצבר לרכב וכיצד אדע מה מתאים לרכב שלי

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה