נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להתקין בבית עמדת טעינה לרכב חשמלי ומהם היתרונות?

המחירים של רכבים חשמליים ידועים לרבים מאתנו, אך מעטים הם אלה שמכירים בעלויות של התקנת עמדת טעינה לרכבים אלה. עובדה זו התגלתה לנו בימים האחרונים, כשנחשפנו לפוסטים שנכתבו בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת. החלטנו לקחת את השאלה הנפוצה ולענות עליה במאמר מקיף זה. הישארו כאן ותגלו כמה תשלמו על התקנה של עמדה מסוג זה ולמה כדאי לכם לקחת חלק בהליך.

 

העלויות של התקנת העמדה משתנות

ההתקנה של עמדות הטעינה בבתים פרטיים ובחניונים מתבצעת על ידי חשמלאי שהוסמך לדבר, משום שיש צורך בהתקנה של שקע כוח והגנה במקום. הכותרת שלעיל רמזה שלא נוכל להציג בפניכם את המחיר המדויק שתצטרכו לשלם לבעל המקצוע שיבצע את ההתקנה. שכן, מדובר בעבודה לא פשוטה שמשתנה ממקרה אחד לאחר. נוכל לציין בפניכם 2 נתונים שיאפשרו לקבל תמונת מצב בהקשר זה. מדובר במחיר הבסיסי ובמחיר המקסימלי שחשמלאים עשויים לגבות.

עמדת טעינה לרכב חשמלי

 

המחירים הממוצעים

כעת נוכל לציין שהעלות הבסיסית של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי צפוי לנוע בסביבות 1,000 ₪. המחיר עשוי לעלות במידה ותגלו שהחניה שלכם נמצאת במרחק רב מלוח החשמל, משום שהדבר יצריך ביצוע הארכה של קו החשמל. העלות הממוצעת של מטר קו חשמל נעה בין 50 ל – 200 ₪ והיא עשויה להשתנות בהתאם ל – 2 פרמטרים: עובי החוט וסידור הטוואי. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת שתאפשר להכין את הכיס לקראת ההתקנה המדוברת, עליכם ליצור קשר עם נציג של חברת Energy2car – עמדת טעינה לרכב חשמלי  שנחשבת לחברת התקנה מוכרת ומומלצת.

 

התרחיש שעשוי להעלות את מחיר ההתקנה

אנחנו כאן כדי לרכז את כל המידע הרלוונטי שיאפשר לכם להכיר בעלויות מקרוב. לכן, נציין שישנו מצב מסוים שעשוי להעלות את התשלום שתצטרכו להעביר למתקין המקצועי. מדובר במצב שבו אין מקום למפסק חדש בארון החשמל שברשותכם. תרחיש שכזה עשוי להוביל להתקנת ארון חשמל חדש שידרוש הוספת תשלום.

טעינת רכב חשמלי

 

היתרונות של התקנה ביתית

התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי בחנייה הביתית שלכם תאפשר לחסוך כסף רב. מלבד זאת, תוכלו ליהנות מנוחות מקסימלית. נסביר שיתאפשר לכם לצאת לנסיעות בראש שקט, משום שתדעו שהרכב טעון ומוכן לנסיעה. מי שמטעינים את הרכב שלהם במקומות ציבוריים לעומת זאת, עשויים לתכנן את לוח הזמנים שלהם בהתאם לתחנות הטעינה ולבזבז בזאת זמן יקר.

 

מילים אחרונות לסיום

העלויות של התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי ביתי משתנות ממקרה אחד לאחר. בשלב זה ברור לכם שהתשלום הסופי נקבע בהתאם לפרמטרים מסוימים שצריכים להיבדק במקום החניה שלכם. אין ספק שהתקנה זו תשתלם לכם בסופו של דבר, משום שהיא תאפשר ליהנות מנוחות מקסימלית וחיסכון כלכלי. כעת אתם מכירים בכל המידע הרלוונטי, כך שנותר לכם רק ליצור קשר עם חשמלאי מוסמך שיבצע את ההתקנה באופן מקצועי.

התקנת המעמד משתנים

עלות גרירת רכב
כמה עולה גרר לרכב?

יש לכם רכב אחרי תאונה? רכב ישן שלא מניע או סובל מבעיה מכנית כלשהי? במקום לתפוס לכם מקום בחניה