נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה סמרטפון כשר?

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, לכל אחד יש סמרטפון, אפילו לילדים קטנים.

הסמרטפון הפך להיות מכשיר צמוד שמלווה אותנו בפעולות רבות במשך היום – משחקים בסמרטפון לילדים, יצירת קשר עם אנשים, שימוש במייל, צבירת מידע ועוד.

החיים שלנו סובבים סביב המכשיר הזה, לכן כדאי מאוד שהוא יהיה בטוח ומוגן.

מוגן ממה? מתכנים פוגעניים, שלצערנו נמצאים במקומות רבים באינטרנט.

רוצים לקנות טלפון כשר? חוששים מהמחיר? כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

סמרטפון כשר – למה?

השאלה המרכזית ביותר בנושא זה היא למה להחזיק סמרטפון כשר? כפי שנאמר לעיל, האינטרנט מלא בתכנים לא ראויים – פורנו, אלימות, תכנים לא מוסריים, תכנים מסיתים ועוד. אם אתם רוצים לשמור על עצמכם ועל הילדים שלכם, כדאי שתסננו את המידע בסמרטפון באמצעות מכשירים כשרים. מכשירים כשרים מסננים באופן אוטומטי מידע שעלול להיות מסוכן או לא מטיב.

 

סמרטפון כשר – תשלום חודשי

האופציה הראשונה של סמרטפון כשר היא תשלום חודשי על השירות, כמו אינטרנט כשר. היתרון של האפשרות הזו הוא שניתן להפסיק את הסינון אם אתם רוצים להחליף אותו מכל סיבה שהיא. כמו כן, התשלום החודשי בדרך כלל איננו גבוה לכן הוא לא מהווה שיקול כלכלי לרוב האנשים. חשוב לציין שהסכומים המדוברים אינם גבוהים, אבל מה שהם מאפשרים לכם הוא יקר מאוד – סינון מבוקר של תכנים.

 

סמרטפון כשר

האופציה השנייה היא לקנות מכשיר כשר, כלומר שהמחיר שאתם משלמים על רכישת הטלפון כולל בתוכו את הסינון. מדובר באופציה הטובה ביותר, כיוון שהמחיר של המכשירים הכשרים איננו גבוה. המחירים זהים למחיר של כל טלפון חדש וטווח המחירים רחב מאוד. בנוסף, התשלום החודשי מגיע לסכומים גבוהים מאוד אחרי מספר חודשים, לכן עדיף לקנות מראש סמרטפון כשר.

 

אז כמה זה עולה?

סמרטפון כשר, בדומה לכל טלפון חכם – עולה בין 300 שקלים ל- 2000 שקלים. המחיר נקבע לפי הדגם, החנות ממנה אתם קונים, רמת הסינון ועוד. ניתן לראות כי המחירים זהים למחיר של כל טלפון שיש בשוק – אז למה אתם מחכים? רכשו סמרטפון כשר!

 

למה עדיף לקנות באתר אינטרנט?

אם תרכשו סמרטפון כשר באתר אינטרנט אתם תיהנו ממספר דברים –

  1. מהירות – המכשיר יגיע אליכם במשלוח הביתה במהירות.
  2. יעילות – לא תצטרכו לצאת מהבית וללכת לחנות כדי לקנות את הסמרטפון הכשר.
  3. תוכלו לבחור מבין ההיצע הרב שיש באתרי האינטרנט.

 

סיכום

כולנו רוצים לשמור על עצמינו מתכנים לא טובים, ובמיוחד על הילדים שלנו. הטלפון החכם עלול להיות הרסני אם לא משתמשים בו בחכמה, לכן כדאי לכם לרכוש סמרטפון כשר. הסמטרפון הכשר איננו דורש הוצאה כלכלית חריגה – ניתן לרכוש סמרטפון כשר במחיר זהה לסמרטפון רגיל, לכן אל תיקחו את הכסף כשיקול מרכזי, אלא את החשיבות של הסינון.

כמה עולה ספייטק ואיך זה עובד
כמה עולה ספייטק ואיך זה עובד

סייפטק הינה חברת פתרונות סינון בטכנולוגיות מתקדמות עבור קהלים כמו החברה החרדית שמעוניינת בשילוב הטכנולוגיה יחד עם ערכי הצניעות.