נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות של תיקון אייפון עד הבית ומה הוא כולל?

כשהאייפון שלנו נופל הלב מחסיר פעימה, ואנחנו רק מתפללים שלא יקרה לו כלום. במקרים המצערים בהם האייפון נפגע, או נשבר – חשוב להביא אותו למעבדה שתתקן אותו באופן מקצועי ומהימן כדי שנקבל אותו חזרה כמו חדש. במאמר זה נספר לכם על שירות כזה שאף מגיע עד לבית שלכם.

 

אי אפשר לתפקד עם אייפון תקול

לא משנה מהו המקצוע שלכם – כיום בשנת 2024, הניידים שלנו הם הכל עבורנו. אנחנו עובדים מתוך הסמארטפונים שלנו, מתקשרים עם העולם, דואגים למשפחה שלנו ופשוט מנהלים את החיים שלנו. כשהסמארטפון שלנו תקול – כל השגרה שלנו נעצרת. אי אפשר לתפקד כמו שצריך עם אייפון תקול או שבור, ולכן חשוב לתקן אותו כמה שיותר מהר.

אייפון

 

תיקון אייפון – מי צריך את השירות הזה?

כשמשהו קורה לאייפון שלנו – תמיד קופץ לנו קצת הלב. אייפונים הם מכשירים יקרים ללב ולכיס שלנו, ובגלל שהם כל כך חשובים ביום-יום שלנו, כשהם תקולים צריך לפעול במהרה. במידה והנייד שלכם נפל והמסך שלו נסדק, המצלמה שלו נשברה, הופיעו עליו כתמים או פסים לא מזוהים, או שהוא פשוט הפסיק לעבוד כראוי – אתם צריכים שירות תיקון אייפון במהרה.

 

הכל על שירות תיקוני אייפון עד הבית

למצוא את הזמן להגיע פיזית לחנות או מעבדת תיקונים לתקן את הנייד שלנו זה מסע – לחפש חנות מתאימה, לנסוע עד אליה, לחפש חנייה וכולי. למזלנו, חברת דיירקט פיקס מציעה ללקוחותיה שירות תיקונים עד הבית – כך שאתם לא צריכים לצאת מהדלת, והאייפון שלכם יתוקן במהרה. למה עוד שווה לבחור דווקא בדיירקט פיקס?

הגעה בצ׳יק צ׳ק

חברת דיירקט פיקס לא רק מגיעים עד הבית שלכם לתקן את הטלפון – הם מגיעים תוך שעה אחת! לא תמצאו בארץ שירות מהיר יותר מזה, וכל מה שתצטרכו לעשות זה לחכות לנציג המוסמך שיגיע עד אליכם ויפתור את כל הבעיות באייפון שלכם.

חלקי חילוף באיכות גבוהה

תיקון אייפון חייב לכלול חלקי חילוף ברמה גבוהה במיוחד – וחברת דיירקט פיקס מבטיחים להשתמש אך ורק בחלפים איכותיים ברמה גבוהה שלא יפגעו באיכות או באפקטיביות של הנייד שלכם לאחר התיקון. גם אם אתם זקוקים לשירות תיקון מסך לאייפון 13, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את חלקי החילוף הטובים ביותר.

אחריות מלאה ומחירים מעולים

בתור חברה שעומדת מאחורי השירות שלה בגאווה ובביטחון, חברת דיירקט פיקס מציעים אחריות מלאה על התיקון שיבצעו עבורכן כך שיש למי לפנות במידה וצצה בעיה. מחיר התיקון ישתנה בהתאם לסוג המכשיר שתצטרכו לתקן וסוג התקלה, אך אתם יכולים להיות בטוחים שהוא תמיד יהיה הוגן ותחרותי ביחס לשוק.

ניסיון של 13 שנים

ללכת על בטוח זה לתת את הנייד שלכם למקצוענים עם הרבה שנים של ניסיון בתחום. דיירקט פיקס בעלת יותר מ-13 שנות ניסיון בתחום התיקונים, ויודעת להתמודד עם כל בעיה שרק תהיה.

תיקון אייפון

 

לסיכום

במידה ואם זקוקים לתיקון אייפון או החלפת מסך לאייפון, חברת דיירקט פיקס ישמחו להגיע עד אליכם הביתה ולתת לכם שירות מעולה ומקצועי, לוודא שאתם מרוצים שהמכשיר שלכם כמו חדש, ולתת לכם אחריות מלאה על התיקון.

כמה עולה ספייטק ואיך זה עובד
כמה עולה ספייטק ואיך זה עובד

סייפטק הינה חברת פתרונות סינון בטכנולוגיות מתקדמות עבור קהלים כמו החברה החרדית שמעוניינת בשילוב הטכנולוגיה יחד עם ערכי הצניעות.

כמה עולה סמרטפון כשר?
כמה עולה סמרטפון כשר?

בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים, לכל אחד יש סמרטפון, אפילו לילדים קטנים. הסמרטפון הפך להיות מכשיר צמוד שמלווה אותנו