נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה ספה נפתחת המתאימה לנוער

הספה הנפתחת היא אחד מפריטי הריהוט הפופולריים ביותר, ובפרט כשמדובר ברהיט המיועד לבני נוער. ניתן למצוא ספות נפתחות לנוער במגוון רחב של סגנונות ומחירים, אך כיצד תדעו מה לבחור וכמה כדאי להשקיע?

ספה נפתחת למיטה היא רהיט ורסטילי, יעיל וחסכוני במקום, ולכן הפכה בשנים האחרונות לחלק נפוץ בחדרים רבים בישראל, ובפרט בחדרים המיועדים לבני נוער. ספות אלו, הנקראות לעיתים קרובות "ספות נוער", הפכו לקטגוריה משלהן בשוק הרהיטים, וכיום ניתן למצוא אותן במגוון רחב של סגנונות וגדלים. לחלק מספות אלו יש גם תכונות נוספות, כמו מזרנים אורתופדיים או ארגזי מצעים הכלולים בהן. אך כיצד נדע כמה כדאי להשקיע בספה כשזו?

 

ספות נפתחות לנוער – הגודל כן קובע

ראשית כל, כשבוחנים ספות נפתחות לנוער, יש לבדוק את גודלן. באופן כללי, ככל שממדי הספה גדולים יותר, כך מחירה נוטה לעלות. דבר זה נכון גם לגבי גודלה הבסיסי של הספה וגם לגבי הגודל שאליו היא מגיעה כשהיא פתוחה. ספות נוער לרוב נפתחות לגודל של מיטה זוגית סטנדרטית, אך ניתן גם למצוא כאלו שנפתחות לגדלים גדולים יותר. כמובן שיש לזכור שגדול יותר לאו דווקא משמעו טוב יותר, וחשוב לקנות ספה שממדיה מתאימים לחדר שאליו היא מיועדת. אל תתפתו לקנות ספה שגדולה מדי עבורכם!

 

מזרן הספה

איכות המזרן היא אחד מהפרמטרים שיכולים להשפיע מאוד על מחירה של הספה הנפתחת. כשבוחרים ספה המיועדת לנוער, ושסביר שבן הנוער יישן עליה דרך קבע, חשוב מאוד שלא לחסוך במישור זה. גיל ההתבגרות הוא הגיל שבו עמוד השדרה עובר שינויים רבים, ומיטה מתאימה יכולה לסייע מאוד להתפתחותו התקינה. כדאי להשקיע בספה נפתחת עם מזרנים אורתופדיים, וחשוב שגם המזרן של הספה כשהיא סגורה וגם המזרן שיוצא כשפותחים אותה יעמדו בסטנדרט זה.

 

אביזרים ותכונות נוספות

אחרי שמצאתם את הספה בגודל המתאים, הגיע הזמן להתבונן בתכונות נוספות. ספות נוער נפתחות יכולות להגיע עם כל מיני תכונות נוספות, ולרוב ככל שיש לספה תכונות רבות יותר, כך גם מחירה יהיה גבוה יותר. חלק מהאביזרים, כמו ארגז מצעים שנכלל במיטה המתקפלת, לא נוטים להוסיף יותר מדי למחיר. לעומת זאת, אביזרים אחרים, כמו ראשים מתכווננים או ספות שנפתחות ליותר ממיטה אחת, יכולים להשפיע משמעותית על המחיר.

 

אז כמה יכולה לעלות ספת נוער נפתחת?

כשלוקחים את כל המשתנים האלו בחשבון, ניתן לראות שמחירה של ספת נוער נפתחת תלוי בעיקר במה שאתם מחפשים. מספות בפחות מאלף שקלים ועד לספות באלפי שקלים רבים. אם תדעו בדיוק מה אתם מחפשים, תוכלו כנראה למצוא ספה נפתחת לנוער במחיר שנוח עבורכם. יכול להיות שתצטרכו להתפשר ולקנות ספה פשוטה יחסית אם התקציב שלכם לא גדול מאוד, אך חשוב לזכור לא להתפשר על איכות המזרן. קודם כל הבריאות!

שולחן משרדי
כמה עולה שולחן משרדי איכותי?

בסביבת העבודה המהירה והמתפתחת של היום, שולחן עבודה משרדי מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני כדי לשפר את הפרודוקטיביות וליצור סביבת