נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לבצע רכישת עוקבים לטיקטוק שלכם?

תופעת הרשתות החברתיות הפכה לפופולארית מאוד בשנים האחרונות ובמיוחד אפליקציית טיקטוק, המאפשרת ליצור קטעי וידאו קצרים, שפרצה לחיינו בסערה עם למעלה ממיליארד משתמשים תוך כ – 4 שנים מרגע הפצתה.

כדי לקדם את חשבון הטיקטוק שלנו, משתמשים רבים רוכשים עוקבים וכדאי לדעת כמה עולה הרכישה

 

עידן הרשתות החברתיות

העידן המודרני והטכנולוגי המתקדם בו אנו חיים, לקח את חוויית הפגישה הפרונטלית בין אנשים והפך אותה לחוויה דיגיטלית ומהנה, כשבאמצעות האינטרנט והאפליקציות החברתיות השונות, ניתן לשמור על קשר עם חברים, ליצור קשרים עם אנשים חדשים, לשתף את שאר המשתמשים בחוויות שלנו ועוד שלל פעולות מהנות, שניתן לבצע אותן בלי לצאת מהבית – מהספה, המיטה, או כל מקום אחר שמתחשק לכם.

פריחתן של הרשתות החברתיות, הביאה ליצירת של פלטפורמות שונות, ביניהן אפליקציית טיקטוק, אשר הוקמה לראשונה בסין והושקה לאחר שנה (בשנת 2017) גם בשווקים שמחוץ לסין ועוררה תגובות אהודות במיוחד, כאשר כיום, נכון לשנת 2021, ניתן למנות מעל למיליארד משתמשים באפליקציית הטיקטוק.

סרטונים ויראליים

כאמור, אפליקציית טיקטוק מאפשרת ליצור קטעי וידאו קצרים (באורך של עד 3 דקות), כאשר ניתן לערוך ולעצב את הסרטונים באמצעות הוספת שירים ברקע, לערוך עם פילטרים שונים ועוד מגוון אפשרויות.

כאשר הסרטון מקורי ומעניין ויוצר עניין ברשת (באמצעות לייקים ועוקבים), האלגוריתם של טיקטוק מזהה כי מדובר בסרטון איכותי ופועל להריץ ולקדם אותו ברחבי האפליקציה, כך שייחשף להמון משתמשים נוספים. מצב זה הופך את הסרטון שהעליתם לוויראלי ופעמים רבות מדובר בכניסה מכובדת להיכל התהילה של משתמשי טיקטוק.

 

כיצד להפוך את הסרטונים שלנו לוויראליים?

כדי להפוך את הסרטון לוויראלי, עלינו לפתוח חשבון מקורי ומעניין, להתמקד בנושא אחד או שניים ספציפיים ולהעלות תכנים מקוריים ומעניינים. כמו גן, ישנם מספר קטגוריות שתמיד זוכות לעניין, כמו ריקוד או אתגרים, כשפעמים רבות חשוב גם לזהות טרנדים ומגמות שיכולים להשפיע על הסרטון שלכם.

לצד העבודה המאתגרת והתחזוקה השוטפת של עמוד הטיקטוק שלנו, פעמים רבות כל מה שאנחנו צריכים זה לתת מעט פוש לעמוד שלנו, באופן שיגרום לו לזנק קדימה. אחת האפשרויות הנפוצות והמקובלות היא קניית עוקבים בטיקטוק.

 

קניית עוקבים בטיקטוק – כמה זה עולה?

קניית עוקבים בטיקטוק תזניק את רמת הפופולאריות של העמוד שלכם לרמות אחרות ולפיכך, מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד, אשר רואים את פירותיה בטווח הזמן המיידי, ממש מול העיניים.

שאלת העלות של קניית עוקבים בטיקטוק היא למעשה נגזרת של כמות העוקבים שאתם מבקשים לרכוש, כשפעמים רבות ניתן גם למצוא הנחות ומבצעים משתלמים במיוחד. כך לדוגמה, תוכלו לרכוש חבילות בסיסיות של 200 – 1,500 עוקבים במחירים של עשרות שקלים בודדים ולרכוש גם חבילות רציניות יותר של כמה אלפי עוקבים, במחירים המגיעים לכמה מאות שקלים.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר