נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה פרסום ממומן בגוגל על מילים תחרותיות

ערוצי השיווק והרשתות החברתיות, הפכו לגורמים המשפיעים ביותר על התוצאות הרווחיות של בעלי עסק ומשווקים, והתחרות על השגת מוניטין באמצעות השטחים הדיגיטליים רק הולכת וגדלה. אחד מערוצי השיווק המרכזיים ביותר הוא גוגל, מאגר הנתונים ומנוע החיפוש המוביל בעולם.

באמצעותו אפשר למשוך קהל שמחפש את מה שהעסק שלכם מציע, ובכך לבנות חשיפה ממוקדת יותר לאיתור לקוחות פוטנציאליים כאסטרטגיית שיווק עיקרית.

 

איך עובד מנוע החיפוש של גוגל?

מנוע החיפוש בגוגל, מספק לגולשים את תוצאות החיפוש הטובות ביותר על ידי שימוש באלגוריתם, ומשתמש בבוטים שסורקים ומנתחים אתרים ברחבי הרשת המכילים את התוכן הרלוונטי ביותר, בהתאם למילות המפתח הנכללות בשאלת הגולשים שהוקלדה בתיבת החיפוש.

תוצאות חיפוש אורגניות מול תוצאות חיפוש ממומנות

התוצאות המוצגות עבור כל שאלה בעמוד החיפוש של גוגל מתחלקות לשני סוגים. תוצאות אורגניות, כשמן כן הן, מוצגות בגוגל באופן טבעי על פי מידת הרלוונטיות של התוכן למילת המפתח בשאלת החיפוש. תוצאות ממומנות מופיעות באופן מידי עבור תשלום על תפיסת אחד המקומות הראשונים ברשימת התוצאות של אותה מילת מפתח.

 

למה לבחור בפרסום ממומן בגוגל?

למרות התחרותיות שיש על המילים המחופשות ביותר ברשת, פרסום בגוגל מאפשר להופיע בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש בראש רשימת האפשרויות. אחד היתרונות הגדולים של פרסום מסוג זה הוא שליטה בתקציב, אפשר להפסיק את הפרסום בכל עת בהתאם לתקופה ורמת הביקוש של המוצר אותו אתם משווקים.

 

כמה עולה פרסום ממומן בגוגל על מילים תחרותיות?

עלויות הפרסום בגוגל תלויות בתחרותיות של מילות המפתח. כלומר, ככל שמילת המפתח הופכת פופולרית יותר בקרב חיפוש הגולשים, כך התחרות עליה נעשית גבוהה יותר. המחיר של פרסום ממומן בגוגל נקבע על ידי תהליך הגשת הצעת מחיר. ככל שתציע סכום גבוה יותר, כך הקישור שלך ידורג גבוה יותר במנוע החיפוש.

חשוב לציין שהתשלום נגבה רק עבור תוצאות בזמן אמת, כלומר משלמים על כניסה של גולש כסיכוי לכניסה של לקוח פוטנציאלי, אם לא התרחשה כניסה הרווחתם חשיפה ללא כל התערבות כספית מצידכם.

אני רוצה להתחיל לפרסם – איך אוכל לעשות זאת?

פרסום בגוגל נעשה על ידי פלטפורמת פרסום הנקראת גוגל אדס (Google Ads). היא מאפשרת לפרסם מודעות ממומנות על ידי קניית שטח פרסומי בדף תוצאות החיפוש של גוגל, בהתאם למילת המפתח שנכללת בתוך שאילתת חיפוש. השימוש בפלטפורמה נעשה באופן פשוט ואפשר לקבוע את גודל החשיפה, ניסוח מודעה ואפילו הגדרת תקציב בהתאמה אישית.

נשמע לכם מסובך? אל דאגה, יש מי שיעשה לכם את העבודה. גוגל אדס היא פלטפורמה נגישה המאפשרת לנהל את הקמפיין הפרסומי בה גם באופן עצמאי, אך לאלה שמסתבכים או מעדיפים להיעזר במישהו מנוסה יותר, מוצעים שירותי פרסום בגוגל, המתמקדים בבניית תוכנית עבודה מסודרת ועורכים מחקר מעמיק על העסק שלכם, כדי לעשות זאת בצורה המדויקת ביותר.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר