נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קורס שחמט בישראל אונליין

שחמט מכונה 'משחק המלכים' והוא אחד משחקי הלוח הפופולריים והעתיקים בעולם. כולנו זוכרים את סצנת השח בסרט הראשון בסדרת סרטי 'הארי פוטר' שהכניסה חיים במשחק המפורסם וגררה אותנו ברחבי מחוזות הדמיון. בשנות התשעים שחקן השחמט גארי קספרוב היה סלב בינלאומי שנעשו עליו סרטים ונכתבו עליו ספרים, ותחרויות שחמט היו משודרות בכל העולם.

אין ספק, שחמט הוא אחד מעמודי התווך של תרבות הפנאי המערבית. ללמוד שחמט זו משימה לא מאוד מורכבת, ויש לא מעט קורסים שמציעים ללמוד את המשחק אונליין בכל גיל. בטקסט הזה תוכלו לקרוא כמה עולה קורס שחמט אונליין, מה היתרונות שמשחק שחמט נותן לכם מבחינה קוגנטיבית ועוד מידע בנושא קורס שחמט אונליין.

 

כמה עולה קורס שחמט מקצועי לילדים

קורס שחמט אונליין לילדים יעלה כמה מאות שקלים. בבית הספר המקוון לשחמט 'שחמט ישראל' למשל, יגבו מכם קצת פחות משלוש מאות שקלים. במסגרת הקורס תקבלו גישה למאגר סרטונים ומדריכים המסודרים לפי דרגת קושי, כל שהקורס מתאים גם לילדים שכבר יודעים איך לשחק שחמט אבל רוצים לשפר את כישורי המשחק שלהם.

 

למה ללמוד שחמט בכלל

ישנם יתרונות רבים למשחק השחמט. ראשית, משחק השחמט יכול לחבר בין דורות. נכד וסבתא או בת ואבא יכולים לשחק שחמט יחד, להתחבר בזכות התחביב המשותף ולהנות מזמן איכות משותף תוך צבירת זיכרונות נעימים ושיחה קלילה. עוד יתרון שיש ללימוד שחמט במיוחד לילדים אך למעשה עבור כל מי שעוסק בשחמט הוא שיפור החשיבה האסטרטגית. בשחמט יש אינספור מהלכים, טכניקות ושיטות לתקוף ולהתגונן. משחק שחמט מסייע בשיפור היכולת לבנות אסטרטגיה, לדבוק בה או לשנות אותה לפי הצורך ועוד.

יתרון נוסף שיש ללימוד שחמט הוא פיתוח היכולת האנליטית של השחקן. מחקרים מוכיחים שאנשים ששיחקו בשחמט בילדותם באופן קבוע טובים יותר בפתרון בעיות מורכבות מאנשים שלא שיחקו שחמט בילדותם. יכולת אנליטית היא כישרון מועיל במיוחד בחברה הטכנולוגית שאנחנו חיים בה כיום כמו שיאמר לכם כל כותב תוכנה.

 

האם יש הבדל בין שחמט פיזי לשחמט אונליין

החוקים בשחמט לא משתנים, בין אם אתם משחקים את המשחק על לוח פיזי או על צג המחשב, הטאבלט או הפלאפון שלכם. יחד עם זאת, חלק מהפלטפורמות המקוונות מציגות את כל המהלכים החוקיים שמותר לעשות עם כל כלי שתלחצו עליו, מה שמקל על שחקנים מתחילים והופך את המשחק אונליין עדיף יותר עבורם.

 

סיכום

לסיכום, קורס שחמט אונליין בעברית יכול לתרום לכם ולילדים שלכם רבות. משחק השחמט נעשה פופולרי שוב בשנתיים האחרונות, והיתרונות הרבים שיש למשחק לא השתנו עם השנים – מה שהופך את ההרשמה לקורס שחמט לאטרקטיבית במיוחד עכשיו. קורס שחמט אונליין יעלה לכם בסביבות השלוש מאות ש"ח בישראל. יחד עם זאת ישנן הרבה פלטפורמות חינמיות לשחק בהן אחרי שלומדים לשחק.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר