נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קידום האתר בצורה אורגנית

כמעט כל עסק מחזיק באתר אינטרנט, ולמעשה מדובר במוצר חובה לא משנה מה התחום שבו אתם עוסקים. מלבד העובדה שהאתר מהווה מקור אינפורמציה נהדר ללקוחות שלכם, כדאי לדעת שהוא גם יכול לתפקד בתור כלי פרסומי רב עוצמה. בשביל זה חשוב לעשות שימוש בטכניקה שנקראת קידום אתרים אורגני, ואנחנו כאן כדי לספר לכם כמה זה הולך לעלות לכם.

 

קידום אתרים

הפרסום ברשת מתחלק כיום לשתי שיטות פרסום מרכזיות. הדרך הראשונה היא קנייה של שטחי פרסום במקומות בולטים כמו אתרים וערוצי תקשורת שמקבלים חשיפה רבה. היתרון בשיטה הזו היא שהאתר שלכם יקבל חשיפה גבוהה, והרבה מאוד אנשים ידעו על קיומו. https://www.masamedia.co.il

עם זאת, לשיטה הזו יש חיסרון מרכזי בכך שהפרסום לא מגיע באופן ממוקד, ולמעשה אנחנו מבזבזים הרבה מאוד משאבי פרסום על מי שבכלל לא מתעניינים במה שיש לנו להציע. כדי להתגבר על הבעיה הזו, כדאי לעשות שימוש בשיטה שנקראת קידום אתרים אורגני.

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני נועד לפרסם את האתר שלכם בצורה ממוקדת יותר, כך שאולי תקבלו חשיפה לקהל קטן יותר, אבל כל מי שיראה אתכם הוא אדם שעשוי להתעניין במוצר שאתם מציעים. הדרך שבה מבצעים את הקידום הזה היא בעזרת מילות מפתח שמוטמעות בתכנים השונים באתר שלכם, מה שאמור להוביל את מי שמחפש אותן להגיע אליכם.

בקידום אורגני אנחנו מעצבים את האתר כך שהוא יענה על הקריטריונים של מנוע החיפוש של גוגל, וכל מי שיחפש את המוצר שאתם מציעים יראה אתכם בראש רשימת התוצאות. בלי קידום אורגני אתם עלולים למצוא את עצמכם בתחתית הדירוג, מה שיוביל לכך שאף אחד לא ידע על קיומכם.

 

כמה זה עולה?

המחיר של קידום אתרים אורגני משתנה לפי היקף הפרסום שבו אתם מעוניינים ומצב הפרסום הנוכחי שלכם. עבור עסקים שכלל לא מחזיקים באתר אינטרנט, יש כמובן צורך לבנות תשתית שעל בסיסה יפעל הקידום האורגני. אם אתם מחזיקים באתר, ייתכן שכל מה שצריך לעשות זה שיפוץ קל לאתר שלכם, ונוכל לצאת לדרך עם הקידום האורגני.

עבור עסקים קטנים בעלי תקציב פרסום נמוך, ניתן להנות מקידום אורגני גם במחיר של אלפיים שקלים בלבד, כאשר התעריף הוא בדרך כלל חודשי. לעסקים גדולים יותר המחיר עולה, כיון שגם עושים שימוש בכלים מתקדמים יותר. התעריף החודשי לפרסום מתקדם יכול להגיע גם ל10,000 ₪, אולם בין הטווחים הללו יש הרבה מאוד מקום, כך שכל עסק יוכל לבחור מה בדיוק מתאים לו.

 

לסיכום

קידום אתרים אורגני היא שיטת פרסום שמאפשרת לכם לקבל חשיפה גבוהה, בקרב קהל שמתעניין במוצר שלכם. הקידום האורגני דואג שתגיעו לראש הרשימה בתוצאות החיפוש, ומי שמתעניין במוצר שלכם יכיר אתכם. המחיר של הקידום מתחיל באלפי שקלים בודדים ומגיע גם ל10,000 ₪.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר