נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה קנאביס סאטיבה ולמי זה כדאי?

קנאביס מסוג סאטיבה הוא הקנאביס המורשה על פי משרד הבריאות לחולים שיש להם מרשם רפואי בלבד.

לקנאביס יש זנים שונים וצורות שונות בהם הוא נמכר.

כמה עולה קנאביס זה ולמי זה כדאי? על כך במאמר הבא.

 

מהי סאטיבה?

קנאביס סאטיבה הוא אחד הסוגים מיני רבים של הקנאביס. מדובר על צמח חד שנתי שיש לו שימושים רבים ביניהם שימוש רפואי כאלמנט מרגיע. ניתן להפיק מהזרעים שלו שמן קנאביס לבישול, לצורך תאורה, מזון לציפורים ועוד. הפרחים שלו מכילים חומרים נרקוטיים המשמשים את הרפואה וטקסים רוחניים. מדובר על פרחים מיובשים שניתן לעשן, לאדות, למרוח, לשתות או לבלוע. המרכיבים הנרקוטיים בצמח THC ו-CBD הם הדומיננטיים בסם זה ברמות שונות. התכונות המאפיינות אותם הן תחושת אנרגיה ועוררות תיאבון. כאשר עושים הכלאה בין סאטיבה לאינדיקה (סוג קנאביס אחר) החומרים הפעילים גורמים לרצון לישון ולהרגעה.

 

למי כדאי להשתמש בסאטיבה?

על מנת לצרוך את סם הסאטיבה בכל צורותיו יש לקבל אישור של משרד הבריאות ומרשם מרופא מוסמך. לא כל אחד יכול לקבל רישיון לקנאביס אלא אם הוא סובל ממחלה המוגדרת במשרד הבריאות בארץ כמחלה המאושרת לטיפול באמצעות קנאביס. ביחד עם זאת מדובר על חולים שניסו הכל ולא מצאו פתרון שיקל על הכאבים שלהם. הקנאביס מסייע להם על אף שהם מפתחים תלות בסם. מדובר על חולים סופניים, חולים שיש להם תופעות לוואי כתוצאה מכימותרפיה והקרנות, חולי קרוהן או קוליטיס עם דלקת במעי, חולי איידס, טרשת נפוצה, פרקינסון, טורט, אפילפסיה, אוטיסטים ופוסט טראומתיים.

 

למי לא מומלץ להשתמש בקנאביס סאטיבה רפואי?

לא מומלץ לקטינים מתחת לגיל 18 להשתמש בקנאביס. למרות זאת, ילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי הגבוה וילדים החווים התקפי אפילפסיה קשים מתמודדים טוב יותר עם ההתקפים כאשר הם עושים שימוש בקנאביס. אותם ילדים משתמשים בשמן קנאביס המרגיע אותם לשעות ארוכות. כמו כן, אנשים שקיבלו אישור להשתמש בקנאביס ופיתחו אלרגיות חייבים להפסיק את הטיפול. גם מחלות רקע מסוימות של המטופל יכולות למנוע את השימוש בקנאביס. מדובר על מצבים פסיכוטיים שונים, נשים בהיריון או הנקה, חולי כבד וכליות, חולי לב וכלי דם ואנשים שהיו מכורים בעבר לתרופות שונות. בין היתר לא מומלץ לקשישים, לאנשים שמרבים לשתות משקאות אלכוהוליים ולאנשים הנוטלים כדורי שינה וכד'.

 

כמה עולה סאטיבה?

לפני הרפורמה בנושא הקנאביס המטופלים שצרכו קנאביס שילמו כ-370 ₪ לחודש ועוד 100 ₪ למשלוח בלי קשר לכמות הסאטיבה אותה הם צרכו. כלומר, אם אדם צרך 10 גרם בחודש הוא שילם כמו אדם שצרך 100 גרם לחודש. מהרגע שהרפורמה אפשרה לרכוש קנאביס בבתי המרקחת על פי מרשם, מי שצורך מעט קנאביס משלם על פי המינון אותו הוא צורך ולא יותר מכך כפי שהיה נהוג בעבר. על אף הרפורמה אין עדיין פיקוח על מחירי הקנאביס  ולכן יש תחרות בין המשווקים השונים.

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך

כמה עולה סוכן בט365
כמה עולה סוכן בט365?

סוכני בט365 הם סוכני בטים אשר זמינים עבורכם בכל ימות השנה, 365 ימים. כל עוד אתם מעוניינים להמר על

איך להגדיל את הפין
איך להגדיל את הפין

אם גם אתם מדדתם את איבר מינכם בכפייתיות כילדים, כאילו שבפעם ה50 הסרגל יציג תוצאה שונה, נחרדתם מהמחשבה על

תחליף ויאגרה יעיל וטבעי
תחליף ויאגרה יעיל וטבעי

ויאגרה היא אחת התרופות המוכרות ביותר בעולם לפתירת בעיות עוררות מינית אצל גברים. למרות התפוצה הרחבה שלה, יש לה