נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שולחן לסופר סתם

שולחן של סופר סתם הוא לא סתם שולחן.

הוא צריך לענות על מספר קריטריונים חשובים מאוד שיאפשרו לסופר הסתם לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ולכתוב מגילות, ספרי נביאים וכתובים בדיוק הנדרש.

אם אתם מתכננים לקנות בקרוב שולחן שכזה, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה ובה תגלו כמה אתם צפויים לשלם על שולחן לסופר סתם.

 

אפשרות מספר 1 – שולחן נייד בסיסי

בחרנו להתחיל באפשרות הבסיסית. מדובר בשולחן נייד שניתן להעביר אותו ממקום למקום. כך שאם אתם צפויים לעבוד בכמה מקומות בו זמנית ולא בחדר קבוע, זו הבחירה שעשויה להתאים לכם.  בשולחן זה תמצאו את הפונקציות הבאות:

  • שינוי זווית לנוחות מקסימלית
  • קיפול קל
  • ניתן להעברה ממקום למקום

שולחן זה מגיע ברוב המקרים עם לוח פח ומגנטים שמאפשרים לתפוס את הקלף. מחירו הממוצע של שולחן זה עומד על כ-550 ₪. חשוב לציין כי אין מדובר כאן בשולחן מהודר במיוחד והוא עשוי לפגוע באיכות העבודה שלכם. כך שכדאי לבדוק אפשרות של רכישת שולחן מהודר שיהיה במקום קבוע בזמן שהשולחן הנייד יעבור אתכם ממקום למקום בעת הצורך.

 

אפשרות מספר 2 – שולחן מהודר

השולחן המהודר נחשב לבחירה הנפוצה ביותר של סופרי סתם בארץ. מדובר בשולחן שעוצב במיוחד לסופרי סתם. בחלק המרכזי של שולחן זה תוכלו למצוא תאורת לד מובנית שמקלה על מלאכת הכתיבה. יש מי שטוענים כי זהו שולחן סופרים מקצועי ביותר שמאפשר לבצע את העבודה במקסימום נוחות. להלן פירוט אודות השולחן:

  • מידות השולחן הן מטר על מטר
  • גובהו ניתן לפתיחה עד מטר
  • מסך הלד הינו בגודל 4A
  • ניתן לשנות את הפלטה לכל זווית אפשרית (יש מגוון מצבי זוויות)

עלות של שולחן מסוג זה נעה ברוב המקרים סביב ה-1,600 ₪.

 

אפשרות מספר 3 – שולחן בסיסי מרווח

השולחן השלישי נחשב לשולחן בסיסי ומרווח יחסית לשולחן שהוצע באפשרות מספר 1. שולחן זה בנוי באופן שמאפשר לכתוב בנוחות מרבית. גם כאן, מתאפשר לסופר הסתם לשנות את הזווית ולהניח את הידיים במקום הנוח לו ביותר. בשולחן זה ניתן למצוא מקום ייעודי להנחת הקסת במקרה הצורך. העלות הממוצעת של השולחן נעה סביב ה-1,400 ₪.

 

אפשרות מספר 4 – שולחן רגיל

יש סופרי סתם שבוחרים בשולחן עץ משרדי רגיל שמחירו לא עולה על 300 ₪. אל שולחן זה יהיה צורך להוסיף בסופו של דבר מנורה חזקה מאוד ומעמד עץ מסיבי שיאפשר לכתוב באופן נינוח על השולחן. כך שבסופו של דבר, העלות הכוללת של השולחן (כולל התוספות הכוונה) עשויה להגיע ל-1000 ₪ ואולי יותר.

 

לסיכום

אלו היו 4 האפשרויות של שולחנות לסופרי סתם והמחירים שלהם. ניתן לראות כי טווח המחירים הוא רחב וכל אחד יכול לבחור את השולחן המתאים לו ביותר.

שולחן משרדי
כמה עולה שולחן משרדי איכותי?

בסביבת העבודה המהירה והמתפתחת של היום, שולחן עבודה משרדי מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני כדי לשפר את הפרודוקטיביות וליצור סביבת