נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שירות קידום אתרים מלא והאם ניתן לחסוך ע"י קניית קישורים לבד?

היום כמעט כל עסק, לא משנה מה הוא מוכר, מקדם חלק גדול מהפעילות העסקית שלו דרך האינטרנט. לכן קידום אתרים הוא שירות חשוב שרבים נעזרים בו במטרה למנף את פרסום העסק שלהם. במאמר הבא נבדוק כמה עולה שירות קידום אתרים מלא והאם קניית קישורים עצמאית תאפשר לכם לחסוך.

 

מתמחרים את קידום האתרים

קידום אתרים הוא שירות חיוני בימינו, ובמידה מסוימת כמעט אפילו בלתי נמנע. הרשת מלאה באנשים ובעסקים שזהו תחום עיסוקם הבלעדי (דוגמה טובה לכך אפשר למצוא בכתובת הבאה: https://shop.w3c.org.il. לאור החשיבות של שירות זה עולה השאלה כמה הוא בכלל עולה.

כאן אנחנו כמובן מדברים על טווח מכיוון שהמחיר מאוד מושפע ממספר גורמים. ראשון הוא הגורם המקדם. ישנם חברות ועסקים שהוכיחו כבר את יכולותיהם בתחום ולאור הניסיון שצברו מציעים מחירים יותר יקרים. לעומתם יש אנשים שמציעים קידום אתרים בתעריף זול יותר. חשוב לזכור שבמקרים רבים גם התוצאות בהתאם.

גורם משמעותי נוסף הוא מה כלול בשירות הקידום. קידום אתרים הוא תורה שלמה הכוללת מספר רב של פעולות בתוכה, לרבות קניית קישורים, כתיבת תוכן, מחקר ואפיון מילות מפתח ועוד. בנוסף גם זירת הקידום היא פקטור – האם מדובר בגוגל לבדה או שיש צורך לדחוף את העסק גם ברשתות החברתיות?

לכן קשה לקבוע בוודאות מחיר של קידום האתרים. התעריף יכול לנוע בין כמה מאות לאלפי שקלים, כתלות בזהות הגורם המבצע, אופי הפעולות, תדירות הפעילות ועוד. עם זאת ניתן לומר בפה מלא שמדובר בשירות שמחזיר את ההשקעה. במקרים רבים התמורה הכלכלית בהחלט עולה על ההשקעה.

 

האם ניתן לחסוך על ידי קניית קישורים לבד?

קניית קישורים היא חלק אינהרנטי מהפעילות של קידום אתרים. אחת הדרכים בהן אתר מקודם כלפי מעלה היא באמצעות האזכורים שיש לו באתרים אחרים וההפניות אליו. לכן חשוב לקנות לינקים בכתובות אחרות אשר יפנו אל האתר שברצונכם לקדם.

האם ניתן לחסוך על ידי קניית קישורים באופן עצמאי? על הנייר התשובה היא כן אך בפועל כנראה שלא. חברות קידום אתרים מציעות קניית קישורים באתרים מובילים בישראל (ערוצי חדשות בולטים, מקומונים וכדומה) יחד עם חבילות תוכן איכותיות, כך שהמחיר הכולל יוצא משתלם ללקוח.

 

עצמאי בשטח?

אסור לשכוח שהקנייה העצמאית אולי יכולה לצאת זולה יותר במקרים מסוימים, אך גם התוצאה עלולה להתגלות בהתאם כהרבה פחות אפקטיבית. ללא מעטפת התוכן שמציעות החברות המקצועיות ושירות הקידום האיכותי, קניית הקישורים עשויה להתפספס ולהחטיא את המטרה שלשמה נקנו.

 

קישורים, מחירים וקידום אתרים

לסיכום, קשה לקבוע את מחירו של שירות קידום אתרים מלא מכיוון שהטווח מאוד גמיש ומשתנה כתלות במספר גורמים. עם זאת ניתן לומר שלרוב שירות הקידום אכן משתלם כלכלית. בנוסף, קניית קישורים מומלצת בעיקר כחלק מחבילה גדולה יותר בה נכלל גם כתיבת תוכן, מחקר מילות מפתח ועוד.

סטנדאפיסט
סטנד-אפ בעידן הדיגיטלי

העידן הדיגיטלי הביא עמו שינויים רבים בכל תחומי החיים, כולל בעולם הסטנד-אפ. פלטפורמות דיגיטליות כמו יוטיוב, טיקטוק ופודקאסטים פתחו

כמה עולה קורס דיגיטלי
כמה עולה קורס דיגיטלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הנרשמים אל קורסים דיגיטליים מתחומים שונים. אנו סבורים שכעת אתם תוהים מאיפה

כמה עולה בדיקת חדירות
כמה עולה בדיקת חדירות?

פריצת סייבר למערכת המחשב של ארגון היא אחד מהתרחישים הגרועים ביותר שיכולים להתרחש. כל ארגון מחזיק במידע עסקי יקר