נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שמן קנאביס רפואי ואיזה רישיון צריך כדי לקבל אותו?

שמן קנאביס ידוע ביכולותיו לטפל ולסייע במקרים של מחלות ובעיות רפואיות רבות. על מנת לרכוש שמן קנאביס יש צורך להוציא רישיון מורשה מטעם משרד הבריאות. אז איזה רישיון תצטרכו, כמה יעלה השמן הרפואי ואיפה תוכלו לקנות אותו?

 

איזה רישיון צריך עבור שמן קנאביס רפואי?

על מנת לקנות שמן קנאביס יש צורך להוציא רישיון לקנאביס רפואי. את הרישיון ניתן להוציא דרך רופא מוסמך בלבד, אשר מוכר ביק"ר (יחידת קנאביס רפואי של משרד הבריאות). הרישיון ניתן למטופלים הזקוקים לתרופה מסוג זה, וזאת בעיקר לאחר שלא נמצא כי תרופות אחרות יכולות לסייע לו. היות ולשמן הקנאביס תופעות לוואי מרובות, ינסה הרופא בתחילה למצוא חלופות תרופתיות אחרות בעלות סיכון מופחת לתופעות לוואי. במידה ולא נמצאה חלופה הולמת, יקבל המטופל המלצה לניפוק רישיון לקנאביס רפואי. לאחר קבלת הרישיון, יוכל לרכוש המטופל את הקנאביס מבתי מרקחת מורשים.

 

מתי שמן קנאביס יכול לסייע?

שמן קנאביס יכול לסייע במקרים רבים של מחלות ובעיות בריאותיות שונות: מחלות נגיפיות כמו שלבקת חוגרת ועוד; מטופלים הסובלים ממחלת הסרטן; מחלות כרוניות שונות כמו קרוהן, אפילפסיה, פרקינסון, טרשת נפוצה, פיברומיאלגיה ועוד; מטופלים הנמצאים על הרצף האוטיסטי ונוטים להתקפים; בעיות נפשיות כמו חרדה, דיכאון ועוד. מתן שמן הקנאביס מותאם למטופל לפי הצורך והבעיה הרפואית ממנה סובל. יש לציין כי לשמן הקנאביס תופעות לוואי שונות אשר יכולות להיות תופעות של קושי בשינה, תחושת עוררות מוגברת, תחושת אופוריה, תיאבון מוגבר, התרחבות כלי דם בתוך העין, הדחקת עכבות חברתיות, ובמינונים גבוהים אף הזיות, הקאות, עלייה בלחץ הדם ועוד. במידה שמופיעות תופעות לוואי, יש להודיע על כך לרופא באופן מידי ולהישמע להנחיותיו.

 

כמה יעלה שמן קנאביס רפואי?

מחיר שמן הקנאביס הרפואי משתנה בהתאם לסוג השמן, סוג הצמח ממנו מופק, איכות השמן, כמות החומרים הפעילים בשמן וכן החברה המפיקה את השמן. המחיר מתחיל ב-170 שקלים לבקבוק ויכול להגיע עד ל-300 שקלים ויותר. בטרם הרכישה של השמן, מומלץ לבצע השוואת מחירים על מנת לוודא שקניתם את השמן האיכותי וגם המשתלם ביותר עבורכם. היות וישנה מגבלת מלאי של השמן, מומלץ לרכוש מבעוד מועד את השמן ולבדוק מלאים בבתי המרקחת המורשים.

 

איפה ניתן לקנות שמן קנאביס?

רפורמה חדשה שנכנסה לתוקפה באפריל 19', מאפשר לבעלי הרישיון הרפואי גם רופאי קנאביס כללית לרכוש את השמן מבתי מרקחת מורשים, ללא מגבלה של ספק מסוים או שמן מיצרן מסוים. לא כל בית מרקחת מורשה לנפק שמן קנאביס, ועל כן יש לעקוב אחר הרשימה המתעדכנת של בתי המרקחת המורשים ברחבי הארץ. קיימים בתי מרקחת אונליין המורשים גם הם למכור שמן קנאביס רפואי, ומהם ניתן להזמין משלוח של השמן עד לבית.

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך

כמה עולה סוכן בט365
כמה עולה סוכן בט365?

סוכני בט365 הם סוכני בטים אשר זמינים עבורכם בכל ימות השנה, 365 ימים. כל עוד אתם מעוניינים להמר על

איך להגדיל את הפין
איך להגדיל את הפין

אם גם אתם מדדתם את איבר מינכם בכפייתיות כילדים, כאילו שבפעם ה50 הסרגל יציג תוצאה שונה, נחרדתם מהמחשבה על

תחליף ויאגרה יעיל וטבעי
תחליף ויאגרה יעיל וטבעי

ויאגרה היא אחת התרופות המוכרות ביותר בעולם לפתירת בעיות עוררות מינית אצל גברים. למרות התפוצה הרחבה שלה, יש לה