נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה תרופות טבעיות ללא מרשם להעצמת האון הגברי

בעיות באון הגברי הן בעצם בעיות איפוטנציה או הגעה לזקפה, כאשר מדובר על חוסר יכולת להגעה או שמירה על הזקפה בזמן קיום יחסי מין וזאת בעיה מינית מספר 1 אצל גברים ברחבי העולם, כאשר מרבית הגברים נמצאים בתקופות של אין-אונות לפחות פעם אחת ולפעמים יותר. בנוסף, במרבית המקרים האימפוטנציה אינה מגיעה כתוצאה מחוסר בחשק המיני או באי יכולת לחוות אורגזמה.

 

פתרונות להעצמת האון הגברי

מגוון התרופות שיש היום לפתירת האין האונות הינו גדול, כאשר מדובר על תרופות מרשם מקוריות או גנריות וגם תכשירים טבעיים שנותנים מענה. התכשירים הטבעיים מאושרים על ידי משרד הבריאות וניתן לרכוש אותם ללא מרשם. סוגים של תרופות טבעיות ללא מרשם ניתן למצוא באתר טבע פלז'ר שם גם ניתן לרכוש את המוצרים בצורה דיסקרטית.

 

מחירי התרופות הטבעיות ללא מרשם

ככלל, המחירי התרופות הטבעיות נמוך משמעותית מתרופות המרשם המקוריות כמו ויאגרה למשל וגם מגיעות בקופסות עם 30 כדורים לעומת כדורים בודדים בתרופות המקוריות. בתרופות הטבעיות ניתן למצוא תחליפים לויאגרה, לויטרה, קמגרה וסיאליס כאשר הויאגרה והסיאליס עולים 450 שקלים עבור 30 כדורים, הלויטרה עולה 400 שקלים ל-30 כדורים ואילו הקמגרה מגיעה כצנצנת דבש בסכום של 400 שקלים.

 

מחירים של תכשירים נוספים

פרט לכדורים ולקמגרה ישנם גם משחות שונות או קרמים שמטרתם להגדיל את הפין ומחירם נע בין 90-150 שקלים לקרמים השונים וכמו כן יש גם טיפות שניתן לרכוש ב-300 שקלים ואפילו שמן קנאביס (באישור משרד הבריאות כמובן), המתאים לשימוש גם לגברים וגם לנשים ומחירו 240 שקלים לבקבוק שמן של 30 מ"ל.

 

יתרונות השימוש בתרופות הטבעיות לעומת התרופות המקוריות

תרופות המרשם המקוריות של ויאגרה, סיאליס, לויטרה וקמגרה הן יקרות יותר באופן משמעותי ומגיעות בחפיסות של כדורים בודדים בלבד במינונים משתנים. בנוסף, מכיוון שמדובר בתרופות מרשם ניתן לרכוש אותן בבתי המרקחת בלבד ולעבור דרך הרופא לפני. התרופות הטבעיות מטפלות בדיוק בנושאים האלו, כאשר הן מונעות את המבוכה של הרופא והתורים וניתן לרכוש אותן בצורה אנונימית עם משלוח עד הבית. בנוסף, הן מאושרות ע"י משרד הבריאות ומגיעות בקופסאות של 30 כדורים ולא כדורים בודדים.

 

לסיכום

בעיית האון הגברי נפוצה מאד אצל גברים ומשפיעה ישירות על יחסי המין בין בני הזוג ועל ההנאה גם של הגבר אך בהחלט גם של האשה ולכן אם אתם רוצים לספק את בת זוגתכם אל תחששו להשתמש במוצרים שנותנים מענה לבעייה ותשכחו מהבושה שמלווה בדבר. תרופות טבעיות ללא מרשם להעצמת האון הגברי ניתן לרכוש דרך אתרי האינטרנט בצורה דיסקרטית ואנונימית עם משלוח עד הבית שמגיע תוך כמה שעות לכל רחבי הארץ. בנוסף, עלותם זולה משמעותית ומגיעה במארזים עם הרבה כדורים.

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך

כמה עולה סוכן בט365
כמה עולה סוכן בט365?

סוכני בט365 הם סוכני בטים אשר זמינים עבורכם בכל ימות השנה, 365 ימים. כל עוד אתם מעוניינים להמר על