נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים פרטיים, בוודאי תשמחו לשמוע שעשינו סקירה ומצאנו מוצר שייתן לכם מענה לכל צורך של החברה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

ההצפה בשוק מערכות ההפעלה בשיאו, ואיתו שלל הצעות מפתות ולא ברורות. באנו לעשות סדר ולהגיד שבסופו של דבר, הפתרון שאנחנו מחפשים חייב להיות קל, נגיש, ומוכר. בימינו, כמעט בכל בית ומשרד יש מחשב שעובד עם מערכת הפעלה של Windows ולכן המעבר לשירות מקצועי יותר היא טבעית.

 

מהו שרת?

לפני שנבין את היתרונות של Windows Server 2019 קודם כל נסביר. שרת או מערכת של מספר שרתים, מסוגלים לספק לכם פתרון מושלם לאירוח, ניהול, תחזוקה של שירותי מחשוב רבים. מחשבים וירטואליים, שרתים לאפליקציות, שירותי תוכנה אונליין כגון אופיס, ועוד. כל שרת צריך שיהיה לו מערכת הפעלה, ומערכות של Microsoft שבהם יש שרתים עובדים בצורה מהירה וחלקה. אפשר להעלות את האתר או האפליקציה שלכם, לעבד ולעצב, ועוד.

 

יתרונות השרת של Windows

היתרון המרכזי של שרתים של Windows היא האפשרות להתחבר לענן של מייקרוסופט. ברגע שאנחנו מחוברים, אנחנו יכולים להתחבר לגוון עצום של  פתרונות בכל נושא מחשוב וענן.

  • היברידיות- שרתים של מייקרוסופט ייאפשרו לכם לחבר את המערכת שלכם, באמצעות חיבור פיזי או על ביסוס חיבור וירטואלי, לשרתי הענן, שם תוכלו להקצות כוח מחושב נוסף למערכות שלכם, במידה הצורך ועל פי מודל 'משלמים רק על מה שמשתמשים' (Pa as You Go)
  • אבטחה- על אף שהמחשבים שלנו קיימים פיזית, כיוון שאנחנו מחוברים למערכת הפעלה של ארגון מהגדולים בעולם, אנחנו יכולים לישון בשקט בידיעה שכל המידע שלנו מוגן מאחורי מיטב המוחות שייצרו תרבות אבטחה שאין כמותה, מרמת האנטי-וירוס ועד רמת האבטחה למייל
  • שימוש במנהל הזהויות (AAD)- זהו שירות שיאפשר לכם לנהל את המשתמשים שלכם בין אם הם קבועים (עובדי חברה) או אורחים, ותוכלו להקצות להם תפקידים והרשאות לתכנים מסוימים לזמן מוגבל, ועוד
  • אופיס 365 – מממשק התומך במגוון האפליקציות מבית אופיס, ביניהם Word, Excel, SharePoint, Teams ועוד, ויאפשר לכם חיבור והעברת מידע מאובטח בין המשתמשים שלכם

 

עדכונים ומחיר

השרת Windows Server 2019 נהנה מעדכונים אוטומטיים במידה ותרצו. כך מעלים את רמת האבטחה של סביבת העבודה שלנו, ומאפשרים לעובדים ראש שקט לבצע את כל הפעולות שהם אחראים עליהם בצורה נוחה וללא הפרעות.

התשלום נעשה בצורה מאובטחת, באמצעות הרשת של מייקרוסופט ובתשלום חודשי של כ- 40 ש"ח תוכלו לקבל רישיונות מקוריים.

 

לסיכום

לכל עסק קטן, בינוני או גדול יש צורך בחוות שרתים שתעבוד מאחורי הקלעים ותאפשר לכם להעלות את התוכן שלהם ולהציגו לעולם. עשינו לכם סריקה ופירוט על השרת של Windows בתקווה שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר בשבילכם.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס