נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להגיש בקשה להחזר מס און ליין?

בכל שנה לקראת סוף השנה, שכירים ועצמאיים נכנסים למרוץ שבו הם מנסים להבין כיצד תיסגר עבורם שנת המס. האם עליהם לבצע השלמת תשלומי מס הכנסה או שמא, מדינת ישראל צריכה במקרה להחזיר להם כסף.

ישנם גם אלה שיודעים שמגיע להם החזר אבל אינם מבקשים אותו מתוך פחד להיקלט ברדאר של רשויות המס הישראליות ולכן, הרים גדולים של כסף נשארים בידי המדינה למרות שהם אמורים לחזור אליכם האזרחים.

במאמר הבא אני פונה למי מכם שמודעים לאופציה שאולי מגיע לכם החזר מס ומעוניינים לבדוק זאת, ואם אכן מגיע לכם החזר מס, תדאגו להגיש בקשה להחזר. ולאלה מכם שמעוניינים לבדוק את נושא החזר המס וישמחו לעשות זאת באון ליין מבלי להגיע למשרדי מס ההכנסה.

 

שירות חינמי של משרדי רואי חשבון

 

הסימולטור

רואי חשבון רבים רוצים אתכם כלקוחות שלהם ולכן הם העלו באתר שלהם סימולטור חינמי שבאמצעותו אתם יכולים לבדוק האם מגיע לכם החזר מס ואם כן, כמה מגיע לכם חזרה מהמדינה.הסימולטור פשוט מאוד לתפעול, הוא ישאל אתכם מספר של שאלות הקשורות לסטטוס העבודה שלכם, השכר שהרווחתם, הוא יבדוק את הסטטוס המשפחתי שלכם.

במידה והנכם נשואים הוא יבקש פרטים אודות בת הזוג וכן הלאה. כפי שציינתי השירות הנו חינמי ומטרת משרדי רואי החשבון שמספקים אותו היא אחת – אם גיליתם שמגיע לכם החזר מס און ליין שכרו את השירות שלהם כדי שהם יגישו עבורכם את בקשת ההחזר ממס ההכנסה.

 

למה זה כדאי?

רשות המיסים הישראלית הנה גוף מסועף, מסורבל ומסובך למי שאינו מכיר את הנהלים ובעיקר את השפה של פקידי המס. רואה חשבון מקצועי ומיומן שמכיר היטב את השפה והנהלים, יוכל להשיג עבורכם את ההחזר המקסימלי ממס הכנסה, דבר שאתם תתקשו מאוד להשיג אם בכלל.

התשלום שהוא יבקש מכם עבור השירות, כמה מאות שקלים, ללא ספק שווה את המאמץ והעצבים שתאלצו שלכם וכמו שאמרתי, אתם לא תוכלו כנראה להשיג את התוצאה שהוא ישיג עבורכם ולכן, רואה חשבון הוא פתרון מצוין בדרך לקבלת החזר המס שלכם.

 

החזר מס לעצמאים

בנוגע לבעלי עסקים הסיפור מעט שונה. על פי רוב לכל עוסק בין אם הוא עוסק פטור ובין אם הוא עוסק מורשה, יש רואה חשבון שמטפל בתיק אל מול המוסדות הממשלתיים. לכן, גם נושא החזר המס במידה ומגיע כזה עובר דרך רואה החשבון והוא זה שיודע האם מגיע וכיצד להגיש בקשה להחזר מס.

התשלום של בעל העסק לרואה החשבון עבור ביצוע הדו"ח מתבסס על גובה מחזור העסקאות של העסק. ככל שמחזור העסקים גבוה יותר תהיה יותר עבודה לרואה החשבון וכתוצאה מכך התשלום עבור הדו"ח יהיה גבוה יותר. אציין שכיום גם רואי החשבון מגישים עבור לקוחותיהם את הדוחות השנתיים און ליין באמצעות מערכת ייעודית של מס הכנסה מול המייצגים.