נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה מיטה זוגית חשמלית?

הגיע הזמן להתחדש, המיטה הזוגית הקיימת שלכם כבר עשתה את שלה והגעתם למסקנה שאתם רוצים להשתדרג? הגיע הזמן לעבור למיטה זוגית חשמלית, כזו שמאפשרת באמצעות מנגנון חשמלי להעלות את החלק העליון של המיטה,

איפה שאנחנו מניחים את הראש.

ברוב המיטות יש מספר אפשרות שונות לכוונון מנח הראש, כך שאפשר לבחור מנח שנוח לקריאה של ספר, צפייה בטלוויזיה או סתם בהייה בפלאפון.

 

מה טווח המחירים של מיטה זוגית חשמלית?

טווח המחירים של מיטות זוגיות אלה משתנה בהתאם לתכונות של המיטה. המיטות הפשוטות יותר יעלו בסביבות 2,000 ל- 3,000 והמיטות המשודרגות יותר יכולות להגיע לסביבות ה-14,000  פחות או יותר.

 

מהן התכונות שמשפיעות על המחיר בסופו של דבר?

ישנן תכונות רבות שעשויות להשפיע על המחיר, להלן כמה מהן:

 

ארגז מצעים

במקום להשאיר את החלק התחתון של המיטה ריק ולאפשר לאבק להצטבר שם, אפשר להשתדרג למיטה שכוללת תחתיה ארגז מצעים. מיטה מהסוג הזה תעלה מן הסתם יותר מאשר מיטה שאין בה את שדרוג זה. מיטה שכוללת ארגז מצעים חוסכת לכם הרבה מקום מכיוון שהיא מאפשרת מקום אכסון נוח ונסתר.

 

המנוע החשמלי

יש מיטות שיש בהן מנוע אחד ויש כאלו המורכבות מיותר מנועים. כך שהמספר קובע כאן וגם העוצמה. מנוע בעל עוצמה גבוהה עשוי לבצע את הפעולה במהירות וזאת בשונה למיטה בעלת מנוע בעל עוצמה נמוכה.

 

איכות המזרן

ישנם סוגים שונים של מזרנים, כל אחד בעל איכות שונה. כאשר אתם בוחרים מיטה זוגית, איכות המזרן משפיעה על המחיר. אם תבחרו מזרן פשוט או מזרן בעל תכונות מיוחדות (למשל מזרן כפול) שמצופה בבד מיוחד שהוא אנטי בקטריאלי, הדבר עשוי להשפיע על המחיר הכולל של המיטה.

 

מידות

הגודל כן קובע. המחיר מושפע מגודל המיטה שתבחרו. יש מיטות בעלות אורך של כ-190 ס"מ ויש מיטות בעלות אורך של כ- 200 ס"מ. גם הרוחב מושפע. ככל שהמיטה גדולה יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר.

 

הנראות של המיטה והחומרים מהם היא עשויה

יש חומרים יקרים יותר ויש פחות. יש למשל סוגים שונים של עץ, כאשר לכל סוג עלות שונה (סוגי עצים אפשריים הם עץ כפרי, עץ בהיר או כהה ועתיק).
כשמדובר בברזל, הדבר תלוי בעיצוב ובפרזול בו אתם מעוניינים.
תוספת של מסגרת למיטה שלכם גם כן עלול להעלות את המחיר שלה, לכן צריך לחשוב גם על האפשרות הזו, האם אתם מעוניינים בה או שאינכם רואים בזה צורך?.

בכל אופן, אם החלטתם להשתדרג למיטה זוגית חשמלית, חשוב לבדוק את הפירוט של המנוע החשמלי ואת החוזקה שלו, את האיכות של החומר, את הגימור שלו, את איכות המזרן (ולבדוק שמדובר במזרן בעל תו תקן).
תמיד כדאי לנסות את המיטה בחנות, מיטה חשמלית לא מזמינים מבלי לבדוק מראש.

שולחן משרדי
כמה עולה שולחן משרדי איכותי?

בסביבת העבודה המהירה והמתפתחת של היום, שולחן עבודה משרדי מעוצב ופונקציונלי הוא חיוני כדי לשפר את הפרודוקטיביות וליצור סביבת