נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין ההוצאות הגדולות והמשמעותיות ביותר בחיינו, במיוחד כשמדובר בישראל היקרה. אחת הדרכים בהן אנשים רבים מוצאים פתרון נוח, היא מימון לרכב. אם גם אתם מעוניינים לרכוש רכב חדש ואתם לא יודעים מה זה מימון לרכב וכיצד הוא עובד – הגעתם למקום הנכון. במדריך הבא נסביר לכם על סוגי מימון הרכב השונים ומה הם כוללים.  

 

מה זה בכלל מימון לרכב?

לאלו מכם שלא כל כך בטוחים למה בדיוק מתכוונים כשמדברים על פתרונות מימון לרכב, הרשו לנו להסביר. מימון לרכב הוא למעשה סוג של הלוואה המכסה באופן מלא או חלקי את עלות הרכב. כך, במקום להיפרד מסכום גבוה במיוחד בעת רכישת הרכב, תוכלו לפרוס את עלות הרכב באופן נוח יותר ולהנות מרכב חדש במחירים נוחים.

בדומה לכל הלוואה, גם מימון לרכב נושא ריבית מסוימת, המשתנה על סמך גודל המימון ואופן פריסת התשלומים. אם כך, ניתן להבין כי פתרונות מימון לרכב מאפשרים לאנשים רבים להנות מרכבים חדישים אותם לא היו מצליחים לרכוש בעצמם.

 

מה הם סוגי המימון לרכב?

ישנם מספר סוגים שונים של פתרונות מימון לרכב, כשאת העיקריים מהם ומה בדיוק הם כוללים תוכלו למצוא למטה.

 

מימון בנקאי:

מימון בנקאי, כפי ששמו מרמז, הוא למעשה לקיחת הלוואה מהבנק לטובת קניית רכב חדש. כמו בכל הלוואה מהבנק, יש צורך באישור של הבנק עצמו, והתהליך עשוי לכלול לא מעט שלבים בדרך. עם זאת, קבלת אישור למימון בנקאי לרכישת רכב הוא בדרך כלל קל יותר מקבלת אישור למשכנתא או הלוואות אחרות.

 

מימון באמצעות חברות האשראי:

מימון באמצעות חברת אשראי כמו ויזה או מאסטרקארד הוא מימון חוץ בנקאי נפוץ במיוחד עבור אנשים המעוניינים לרכוש רכב חדש. בניגוד להלוואות בנקאיות, הלוואה מחברת אשראי מצריכה פחות אישורים ופרוצדורות, אך לרוב כוללת ריבית גבוהה יותר.

 

ליסינג מימוני:

ליסינג מימוני הוא אחד מפתרונות המימון רכב הנפוצים והטובים ביותר. בניגוד להלוואות בנקאיות או מחברות האשראי, כאן אתם למעשה מקבלים את המימון מחברה ייעודית המתמחה בפתרונות מימון לרכב. בהתאם לכך, גם המחירים שתשלמו וגם פרק הזמן שיעבור מרגע החתימה עד לרגע שתלחצו על הדוושה ברכב החדש שלכם יהיו נמוכים משמעותית.

לרוב, ניתן לסווג ליסינג מימוני לשני סוגים עיקריים: ליסינג מימוני פרטי וליסינג מימוני עסקי. ליסינג פרטי מיועד בדרך כלל ללקוחות פרטיים או לעסקים קטנים. לרוב, הלקוח ישלם מקדמה על הרכב לחברת המימון ומקבל את הרכב מיידית, שכשאת שאר הסכום יצטרך להשלים מדי חודש למשך תקופה מוגדרת.

בסוף התקופה, הלקוח יוכל להשלים את שאר הסכום ולהעביר את הרכב לבעלותו המלאה, או להחליף לרכב חדש ולתוכנית ליסינג חדשה. האופן בו מתנהל ליסינג עסקי דומה מאוד לליסינג פרטי, אך מיועד לעסקים גדולים יותר הצריכים להחזיק צי רכבים גדול.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס