נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה שדרוג מעלית בבית משותף

המעלית מתחילה לקרטע, היא כבר לא מה שהיא היית, היום בשוק המעליות יש מעליות הרבה יותר מרווחות ואפקטיביות ואתם מתחילים לחשוב שהגיע הזמן לשדרג את המעלית בדירה שלכם.

אז מה עושים? איפה מתחילים? עם מי צריך לדבר לפני שבכלל פונים לגורם שיגיע לשדרג את המעלית בבניין שלכם? למה זה יהיה בסופו של דבר משתלם? כמה זה יעלה לכם כל הסיפור הזה ואיך למצוא את העסק

הנכון שיעשה עבורכם את השדרוג? על כל השאלות האלה נענה עכשיו:

 

צעדים ראשונים לשדרוג המעלית

לפני שאתם פונים בכלל לבית עסק שיבוא ויחליף לכם סוף סוף את המעליות, יש לפנות לכל הגורמים שגרים בבניין. רק אחרי שתשיגו את הסכמתם של כלל דיירי הבניין, תוכלו להתחיל בתהליכים לשדרוג המעלית בבניין שלכם.

אתם לא צריכים באמת את הסכמתם של כולם, שכן רק חלק מסוים שיהיה מוכן לשלם יהיה מספיק בשביל לשדרג את המעליות. גם אם אין בכך צדק, עדיף ככה אם אין ברירה אחרת, כל עוד אתם יכולים לשדרג את המעליות במחיר סביר והוגן עבור הכיס שלכם.

לאחר מכן תוכלו לפנות לקבלן, או למנהל וועד הבית, שיתחיל בצעדים ראשוניים ולהתחיל לחפש את הגורם שיתקין לכם מעליות חדשות בבניין

 

כמה אמור לעלות לי הסיפור הזה והבדלים בין מעליות

עלות החלפת מעליות בבניין וכן גם אחזקת מעליות משתנה מאוד. המחיר משתנה לפי סוג המעלית ולפי כמות הקומות בבניין. המחיר ינוע בין 100,000 – 500,000 ואפילו יותר גבוה. לכל סוג מעלית יש יכולת מגובלת מבחינת כמות הקומות שהיא יכולה להגיע אליהם. יש מעליות שיכולות להגיע עד 12 קומות, ומעליות שמגיעות עד 36 קומות ויותר. מס' הנוסעים גם משתנה. יש לקחת את כל הגורמים האלה בחשבון. בכל מקרה אנחנו ממליצים לכם כמובן לעשות השוואת מחירים אפקטיבית בין הגורמים וסוג המעליות הפוטנציאליות. בואו נרחיב על זה: איך לבחור את העסק הנכון שישדרג לי את המעליות?

 

המקום הנכון שישדרג לי את המעליות

קודם כל אתם צריכים להכין רשימה מסודרת ופרטנית של העסקים שנתנו לכם הצעה קונקרטית לשדרג לכם את המעלית בבניין ואת ההצעת מחיר שכל אחד נתן לכם. לאחר מכן, תחפשו אחר ביקורות ממקורות חיצוניים: רשתות חברתיות, קבוצות פייסבוק, פורומים ובלוגים ואפילו ביקורות באתרים של העסקים. הכי טוב זה לקבל מידע ממישהו שאתם סומכים עליו, מישהו אמין שיוכל להמליץ לכם על בית עסק שהוא התנסה איתו בעבר ומאמין כי גם לנו ייתנו שירות מקצועי ויעיל. לאחר שמצאתם את כל המידע הזה, תארגנו את הכל במסודר וכעת תוכלו לבחור בחוכמה את בית העסק שישדרג לכם את המעלית.

 

סיכום

אז על מה דיברנו? ריכזנו כאן את כל המידע על מעליות שאתם צריכים להכיר לפני שאתם יוצאים למסע הקניות שלכם. על המידע שאתם צריכים לאסוף על נותני שירות ועל כך שיש לדבר עם שאר דיירי הבניין לפני שאתם בכלל מחפשים את איש המקצוע הנכון. אם המידע כאן לא מספיק, תוכלו למצוא עוד מידע רב באינטרנט, אנחנו מקווים שנתנו לכם לפחות התחלה טובה. בהצלחה.

כמה עולה עיצוב פנים
כמה עולה עיצוב פנים?

עיצוב פנים הוא תחום מאוד אישי ומתמחה, כך שעלות העסקת מעצב פנים יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. חלק