נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

על הקשר שבין שפיכה מהירה ושריר ה PC – סקירה

שריר ה-PC הוא שריר דמוי "ערסל" אשר ממוקם בין תחילת הערווה אצל נשים וגברים. הוא נגמר בשריר פי הטבעת, והוא מהווה נקודת עינוג במהלך אקט מיני.

מעבר לכך, נהוג להגיד שאימון שריר ה-PC מוביל לשיפור ותיקון השפיכה המוקדמת. עד כמה יש קשר באמת?

עד כמה יש קשר בין שריר ה-PC, תרגילים לחיזוקו ושפיכה מוקדמת? על פי מטפלים שונים בתחומי רפואה אלטרנטיבית, יש קשר מסוים בין אימון שריר ה-PC לשפיכה מוקדמת. ישנם תרגילים שלאחר ביצועם, אתם אמורים להתחיל להרגיש שיפור בשפיכה המוקדמת. אבל חשוב לציין, גם אם זה יעבוד לכם בצורה טובה, יהיה חשוב להתמיד ולהקפיד על התרגול.

 

חיזוק שריר PC ושפיכה מוקדמת – מה הקשר?

שריר ה-PC הוא למעשה חלק מקבוצת שרירים. קבוצת השרירים הזו נקראת LEVATOR ANI, קבוצת שרירים אשר נמצאת באזור של אגן הירכיים, והם בעצם מהווים תמיכה לאיברי אזור האגן. שריר ה-PC הוא שריר שמורגש כאשר הגבר והאישה מגיעים לסיפוק מיני. כמו כן, השריר נכנס לפעולה בעת השתנה.

על פי שעוסק בתחומים של אימון ותרגול שריר ה-PC, ישנם תרגילים מסוימים אשר יכולים לאמן את השריר הנ"ל. לאחר אימון של השריר, שכולל תרגילי כיווץ ושחרור בד"כ, יהיה ניתן להגיע לתוצאות של עיכוב השפיכה המוקדמת.

 

תרגילים לחיזוק שריר PC

ישנו למשל תרגיל אשר נקרא תרגיל קגל – KEGEL. התרגיל נקרא על שם ד"ק ארנולד קגל, ולמעשה מדובר בתרגילי כיווץ של שרירי חיץ הנקבים. המטרה היא לחזק את השרירים האלו. בסופו של דבר, החיזוק של השרירים האלו יכולים להוביל לשליטה טובה יותר על השפיכה הגברית.

חשוב לדעת, לא רק גברים מסתייעים בתרגילי שריר PC. למעשה, תרגילים אלו של שריר ה-PC עשויים להתאים גם לנשים אשר מתמודדות עם בריחת שתן. לא פעם, נשים מאבדות יכולת מסוימת לשלוט על זרימת השתן לאחר הריון ולידה. אם אמרו לך שחיזוק שריר ה-PC עשוי לשפר יכולת החזקת שתן בגוף, שווה לך לנסות את השיטות השונות של התרגול של השריר הנ"ל.

 

פתרונות שפיכה מוקדמת בימינו

אם אתם נאלצים להתמודד עם שפיכה מוקדמת, חשוב לדעת שישנן דרכים נוספות לטפל בבעיה הזו. כל שעליכם לעשות זה, פשוט להקליד בגוגל ביטוי כמו ויאגרה מחיר ולהנות מעולם שלם של חיזוק האון הגברי. תוכלו להכיר עולם נרחב למדי של ויאגרה גנרית ללא מרשם ובאישור משרד הבריאות, מוצרי קמגרה, סיאליס ועוד.

כל עוד אתם מעוניינים לשפר את חוויית חדר המיטות שלכם, אתם יכולים לעשות זאת בימינו אפילו דרך האינטרנט. רק תקפידו על דבר אחד – רכישת ויאגרה גנרית מגורם מהימן שנין לסמוך עליו. אם לאחר רכישה גיליתם שקיבלתם ויאגרה גנרית ללא אישור משרד הבריאות, אל תשתמשו במוצר זה.

רקדן מסיבות
כמה עולה רקדנית למסיבה?

רקדנית בהחלט יכולה לשדרג מסיבת רווקים, אבל היא דורשת היערכות מראש מבחינת התקציב. רוצים לחסוך בעלויות ועדיין להבטיח חוויה

כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL
כמה עולה שיחה עם סוכן 7XL?

אם אתם צריכים להתייעץ עם סוכן 7XL, חשוב לנסות לאתר יועץ המספק שירות ייעוץ ללא התחייבות. במילים אחרות, בדרך

כמה עולה סוכן בט365
כמה עולה סוכן בט365?

סוכני בט365 הם סוכני בטים אשר זמינים עבורכם בכל ימות השנה, 365 ימים. כל עוד אתם מעוניינים להמר על