נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה תיווך של יועץ משכנתאות?

ההחלטה לקנות דירה, ועוד במדינה כמו ישראל, היא לא עניין של מה בכך.

רבים מאתנו אומנם עובדים שנים רבות וחוסכים כסף, אך בפועל, בלי עזרת ההורים ובעיקר בלי העזרה של הבנק, זה לא יעבוד.

לכן ברור מדוע גם אתם צריכים לקחת משכנתא, ונשאלת השאלה: איך עושים את זה בצורה נכונה והאם כדאי לפנות לייעוץ בתחום הזה?

 

למה בכלל שווה להשקיע בתיווך של יועץ משכנתאות?

בשנים האחרונות, כפי שאנחנו רואים באתר משכנתא טיל, כל הנושא של תיווך וייעוץ משכנתא הפך לעניין משמעותי ביותר. הסיבה לכך ברורה: יש היום שלל אפשרויות והלקוח הממוצע פשוט עלול ללכת לאיבוד. אין לנו שום דרך לדעת מה המסלול הנכון לנו ואנחנו גם צריכים הרבה פעמים את התיווך המקצועי מול פקידי הבנק. לכן, אם גם אתם מרגישים שקראתם כל מה שאפשר אבל בפועל עדיין חסר לכם ידע, כדאי שתפנו עוד היום אל יועץ משכנתאות מוביל. זה נכון, אתם תשלמו לו כסף, אך בפועל הוא יוכל לתת לכם שירות נהדר שיחסוך לכם לא מעט בעתיד. לכן, אם יש לכם אפשרות לקחת בחשבון את השירות הזה, כדאי שתעשו זאת, כי תיווך של יועץ משכנתאות הוא עניין מהותי ביותר.

 

איך בוחרים יועץ משכנתאות טוב?

בין אם מה שאתם מצפים לו מיועץ המשכנתאות שלכם זה ליווי לכל אורך הדרך ובין אם תרצו שהוא יבוא אתכם לבנק ויעזור לכם לקבל את המסלול הטוב ביותר, צריך לעצור לרגע ולהחליט: לאיזה יועץ משכנתאות אתם רוצים לפנות? לא חסרים אנשי מקצוע שעובדים בתחום הנשחק הזה בישראל, כי למען האמת, יש ענף הזה ביקוש רב ליועצים ולמתווכים. לכן, אם תוכלו לבדוק ולהבטיח שאתם פונים אל הטובים ביותר, זה כמובן כדאי, כי מה הטעם לפנות אל יועץ משכנתאות שלא באמת יידע לעשות עבודה טובה? על מנת שתוכלו לבחור יועץ משכנתאות מוכשר אנחנו מציעים לכם לבדוק: עד כמה הוא מנוסה? ובעיקר, מה חושבים עליו הלקוחות שלו? האם הם יצאו מרוצים משירותי התיווך והייעוץ שלו?

 

מה ישפיע על המחיר שתשלמו?

אם נחזור לרגע לשאלה כמה עולה שירות כזה, אנחנו נראה שיכולים להיות מספר גורמים שישפיעו על התשובה. למשל, האם אתם זקוקים לשירות הזה בדחיפות? והאם אתם פונים אל יועץ משכנתאות בעל מוניטין ורזומה? כי במידה וכן, טבעי שהוא ירשה לעצמו לגבות מחירים יותר גבוהים. בנוסף, חשוב לדעת שיש תקופות שבהן השירות הזה יכול לעלות יותר, פשוט כי בתקופות מסוימות הדרישה עולה. לכן חשוב לבדוק את הדברים לעומק ולראות שאתם משלמים סכום סביר, אך כאמור, לא תמיד מה שהכי זול הוא גם הכי טוב. לפעמים כדאי להשקיע קצת יותר ולדעת שבחרתם את היועצים הכי מוצלחים שיש היום בארץ.

ייעוץ BDI
ייעוץ BDI

היסטוריית אשראי ודירוג אשראי הם מונחים די מוכרים, המתארים את ההתנהלות הפיננסית שלנו כצרכנים, ומאפשרים לבנקים ולחברות הפיננסיות השונות

מה חשוב לתכנן לפני הפרישה?

פרישה היא אבן דרך חשובה בחיים הדורשת תכנון והכנה מדוקדקת, במיוחד עבור ישראלים בגיל פרישה. תכנון פרישה עבור ישראלים

סוגי מימון לרכב
סוגי מימון לרכב

בין אם מדובר על רכישה של רכב חדש "מהניילונים" או על קניית רכב יד שנייה, רכישת רכב היא בין

כמה עולה Windows Server 2019
כמה עולה Windows Server 2019

אם אתם מחפשים פתרון ניהול לשרתים ומחשבים רבים, לא משנה אם אתם חלק מחברה קטנה או גדולה, או אנשים

כמה עולה בדיקת החזרי מס
כמה עולה בדיקת החזרי מס?

החזרי מס הינם תשלומים ממס הכנסה על מיסים גבוהים ששילמתם אך ללא צורך. ישראלים רבים זכאים לקבלת החזרי מס