נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מקרן נייד לבחור? דירוג 5 מקרנים ניידים מומלצים 2022

כיום, רבים מחפשים לשדרג את חוויית הצפייה הביתית שלהם ולהפוך את הסלון שלהם לאולם קולנוע. בטח ובטח אחרי שהקורונה הצטרפה לחיינו ושלחה רבים מאיתנו לבלות ימים שלמים בבינג' בנטפליקס או במשחקי וידאו.

הפתרון המושלם לכך הוא כמובן מקרן איכותי. מקרנים מגיעים בשלל צורות וסוגים, אך היום נתמקד במקרנים הניידים המומלצים ביותר לשנת 2022.

המקרן הנייד הוא מוצר נהדר עבור כל מי שצריך להציג מצגות ופרזנטציות, להקרין סרטונים או לצפות בסרטים על מסך ענק בסלון הבית.

עולם המקרנים שופע במידע מבלבל ודורש המון מחקר כדי למצוא את המקרן המתאים באמת. יש סוגים שונים של מקרנים ניידים, מהם צריך לברור לפי סוג השימוש וכמובן המפרט הטכני והאיכות של המקרן. כדי לסייע לכם להגיע להחלטה, בחרנו בקפידה 5 מקרנים ניידים מומלצים לשנת 2022.

 

  1. מקרן נייד CLX XP9-Android

מקרן נייד ULTRA HD-SMART TV של חברת CLX, התומך בטכנולוגיית DLP, מלא בפונקציות נרחבות כמו HDMI, WiFi ו-USB, ומתחבר לטלפונים ניידים בצורה אלחוטית.

המקרן כולל בתוכו מנגנון פוקוס אוטומטי, שלט אלחוטי נוח להפעלה ורמקול מובנה. כל זה לצד המשקל המזערי שלו (420 גרם) מאפשר ניידות קלילה ונוחה, בשילוב עם חווית צפייה מרשימה באיכות גבוהה.

בנוסף, למקרן סוללה עוצמתית מובנית המספקת 3.5 שעות עבודה ללא חיבור לחשמל.

ב-XP9 יש מערכת הפעלה אנדרואיד מובנית לצפייה בסרטים, גלישה באינטרנט, יוטיוב, משחקים, מצגות ועוד, כל זאת ללא חיבור למחשב או למקור חיצוני בכלל. חיבור עכבר אלחוטי הופך אותו ממש למחשב קטן עם מערכת הפעלה משל עצמו. כמו כן, יש בו Bluetooth וזיכרון של 8 GB.

המקרן נראה נהדר, עם עיצוב דק ואסתטי, והוא מציג תמונה חדה ואיכותית.

[ ראו סקירה מורחבת על המקרן ]

 

  1. מקרן נייד נטען אנדרואיד Xgimi MoGo

ה-Xgimi MoGo הוא אחד מהמקרנים הניידים הטובים ביותר בשוק, עם צבעים יפהפיים ועוצמת הארה גבוהה של כ-1,800 ANSI לומן.

עם טכנולוגיית ה-DLP זוכת הפרסים שלו, 30,000 שעות חיי המנורה שלו ועוצמת ההארה הגבוהה, ה-MoGo הוא מקרן שיודע לספק את הסחורה בכל מצב וכל חלל.

במקרן ישנה מערכת אנדרואיד מובנית עם אלפי אפליקציות, מה שמהווה יתרון גדול מאחר שניתן להשתמש במקרן ללא מקור חיצוני כלל.

בדגם הזה של חברת Xgimi יש פוקוס אוטומטי ותיקון קיסטון אוטומטי גם לצדדים, שזהו פטנט בלעדי של החברה, המאפשר להציב את המקרן גם בצד החדר.

המקרן הנייד מצויד ברמקולים מובנים מקוריים של Harman Kardon, המספקים סאונד נהדר ואקוסטיקה ברמה גבוהה. יש לו תמיכה מלאה ב-Wifi וב-Bluetooth וכניסות HDMI, כך שהוא מוכן לכל תרחיש.

משקלו קליל (1.3 ק"ג) קצב הרענון המהיר שלו וקשת הצבעים הרחבה במיוחד שהוא מספק, הופכים את ה-Xgimi MoGo לאחד מהמקרנים הניידים האיכותיים והמומלצים ביותר.

 

  1. מקרן נייד נטען אנדרואיד Xgimi MoGo Pro

עם כל השבחים שקיבל ה-MoGo של Xgimi, ה-MoGo Pro לא צריך להכביר במילים.

לסל התכונות הנפלאות שיש בגרסה ה"רגילה" שלו (טכנולוגיית DLP זוכת פרסים, פטנט תיקון הקיסטון האוטומטי לצדדים), ה-Pro מוסיף גם תמיכה מלאה ב-4K ועוצמת הארה של לא פחות מ-2,000 ANSI לומן.

משקלו של מקרן נייד זה, זהה לקודמו (1.3 ק"ג) והוא יכול לפעול כ-6 שעות עבודה ללא טעינה, לכן קל לנייד אותו ולהציב אותו בכל חלל שרק נרצה.

אחד מהמקרנים הניידים המומלצים ביותר בשוק. [ ראו סקירה על המקרן באתר ישראל היום ]

 

 

  1. מקרן Cheerlux C90

מבין כל חמשת המקרנים ברשימה, זהו המקרן היחיד שאינו נטען ואינו כולל אנדרואיד. עם זאת, מדובר במקרן זול יחסית לעומת שאר המקרנים בדירוג והוא היחיד שמתאים גם לשימוש למצגות וגם לקולנוע ביתי. לדגם ניגודיות גבוהה, עוצמת הארה של 2,800 ANSI לומן ורזולוציה שמתאימה גם ל-4K.

למרות מס' חסרונות (אין בו אנדרואיד ואין לו סוללה מובנית), המקרן מייצר צבעים יפהפיים ותמונה פשוט נהדרת. מחירו הזול לא מרמז על רמת הגימור הגבוהה של המקרן ואיכות התמונה שהוא מפיק.

המקרן מתאים לגיימרים, לקולנוע ביתי ולמצגות. ניתן לצפות ב-Full HD ולצפות בווידיאו איכותי עם ניגודיות גבוהה, ללא דחיסה ושינוי בגודל.

ל-C90 ישנן בקרות כוונון תמונה רבות ויכולות עדשה מגוונות באמצעותן ניתן להתאים את המקרן לכל סביבה.

למקרן כניסות HDMI ו-USB, כך שניתן לחבר אליו מחשב או זיכרון נייד חיצוני.

 

  1. מקרן נייד ViviBright GP80

ה-GP80, בעל טכנולוגיית ה-LED, הוא מקרן מוצלח במיוחד בקרב המקרנים הניידים, עם עוצמת הארה של 1,800 ANSI לומן, להצגה של מצגות, פרזנטציות ולערבי קריוקי באיכות גבוהה.

המקרן הנייד הקומפקטי מצויד בנורת לד המסוגלת לעבוד עד 20,000 שעות עם רזולוציה של 1920×1080, והוא מסוגל להקרין על מסכים בגודל של "30 עד "300.

המקרן תומך ב-HD ויש בו מגוון כניסות ותכונות המספקות פתרונות רבים לשימושים שונים, כגון:

כניסות VGA, RCA, HDMI, USB, רמקול מובנה עוצמתי, כניסת אוזניות ושלט רחוק.

המקרן לא זקוק למחשב כדי להציג מצגות, פרזנטציות, תמונות וסרטונים.

 

סיכום

קצרה היריעה מלתאר את כל סוגי המקרנים ניידים המסתובבים בשוק.

לכן, לפני שאתם צוללים אל מעמקי עולם המקרנים, חשוב שתבינו את הצרכים שלכם ותדעו מה יהיה השימוש, או השימושים, שלכם במקרן שתבחרו.

זכרו – מפרט טכני "טוב" יותר לא בהכרח אומר שהמקרן יותר מתאים לכם. שימו לב במה הדגם מצטיין ובחרו לפי הצורך שלכם בלבד!

צפייה מהנה 🙂

כמה עולה מכונת הדבקה
כמה עולה מכונת הדבקה?

בתקופה האחרונה יש לא מעט מפעלים וחברות גדולות שמחפשים אחר מכונות הדבקה חדישות. שכן, רבים מדברים על כך שיש

כמה עולה גריל גז
כמה עולה גריל גז?

 גריל גז הוא אופציה אופטימלית להכנת מזון טעים וחם באופן מהיר וקל. בין אם אתם שוחרי בשר ובין אם